logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pekao SA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 52
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi

Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.

30.03.2023 | przeczytano: 1439 razy
„Polska hybrydowa” – o wdrożeniach maszyn hybrydowych Mark Andy w Polsce

Kiedy wiele lat temu na rynku pojawiły się maszyny cyfrowe, początkowo postrzegane były jako zagrożenie dla tradycyjnych technik drukowania. Jednak zmiany rynkowe, rozwój technologii, a także odkrywanie jej zalet sprawiły, że obecnie coraz częściej stanowią one uzupełnienie konwencjonalnych metod poligraficznych. Wiele drukarń offsetowych i fleksograficznych, myśląc o rozwoju i chcąc spełnić oczekiwania klientów, w niedługim czasie zakupiło jedną bądź nawet kilka maszyn cyfrowych. Od kilku lat podobny proces obserwujemy w kontekście rozwiązań hybrydowych. Firma Mark Andy, posiadająca w swojej ofercie tego typu maszyny (uwzględniające różne techniki drukowania i wykańczania), odnotowuje znaczące wzrosty w zakresie ich sprzedaży rok do roku. Co więcej – coraz więcej drukarń decyduje się na zakup kolejnej maszyny hybrydowej z jej oferty, co świadczy o dojrzałości, elastyczności i wszechstronności tej technologii. W Polsce Mark Andy odnotowuje w tym zakresie szczególne sukcesy. Niemal 30 zainstalowanych maszyn hybrydowych tego dostawcy w naszym kraju to wynik, który stawia go na 1. miejscu w zakresie liczby rozwiązań tego typu wdrożonych w rodzimych drukarniach. Jednocześnie to znaczący procent zainstalowanych maszyn hybrydowych w całej Europie, co jest powodem dużej satysfakcji dla polskiego oddziału Mark Andy.  

15.12.2022 | przeczytano: 486 razy
Przemysł papierniczy w trudnej sytuacji

Produkcja papieru i wyrobów papierniczych jest jedną z polskich specjalizacji przemysłowych, a na tle innych branż papiernictwo wyróżniało się do tej pory ponadprzeciętnym tempem rozwoju, którego nie zatrzymała nawet pandemia COVID-19. Z poważniejszymi problemami branża mierzy się dopiero teraz, głównie na skutek kryzysu energetycznego. W Polsce dodatkowym problemem jest też sytuacja na krajowym rynku, na którym wzrost kosztów surowca drzewnego – zgodnie z szacunkami branży – wyniesie w tym roku 80–100 proc. Dane z ostatniego roku pokazują, że zaległości finansowe firm z tego sektora rosną.

21.11.2022 | przeczytano: 390 razy
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji – 3 nowe osoby w zespole

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.

26.09.2022 | przeczytano: 1056 razy
Havas Market startuje na polskim rynku i poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerce

Z początkiem września Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału Havas Market, będącego częścią międzynarodowej sieci agencji E-commerce należącej do Havas Media Group.

01.09.2022 | przeczytano: 664 razy
Andrzej Czernoch nowym Business Unit Managing Partnerem w Havas Media Group

W styczniu Andrzej Czernoch awansował na stanowisko Business Unit Managing Partnera agencji Fullsix Media należącej do Havas Media Group.

24.01.2022 | przeczytano: 699 razy
 Piotr Dybowski Event Managerem w El Padre

Po pozytywnym przejściu okresu próbnego Piotr Dybowski dołączył do zespołu agencji El Padre obejmując stanowisko Event Managera.

08.12.2021 | przeczytano: 793 razy

Jak opakować przyszłość – to tytuł najnowszego raportu przygotowanego przez analityków Banku Pekao S.A. Wynika z niego, że krajowi producenci opakowań umiejętnie korzystają z rozwojowego rynku i dopasowują się do jego potrzeb, co przekłada się na wysokie tempo rozwojowe sektora oraz optymistyczne prognozy na przyszłość.

29.11.2021 | przeczytano: 407 razy

Bank Pekao S.A. wspólnie z Narodowym Bankiem Polskim prowadzą kampanię pod hasłem „Warto być Polakiem” wspierającą patriotyzm gospodarczy. Kontekstem do tego jest emisja banknotu kolekcjonerskiego i złotej monety kolekcjonerskiej z wizerunkiem śp. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego. Hasło kampanii jest zaczerpnięte z historycznego przemówienia tragicznie zmarłego Prezydenta RP wygłoszonego podczas obchodów Święta Niepodległości w 2009 r.

09.11.2021 | przeczytano: 503 razy
Dziękujemy za zaufanie - nowy spot wizerunkowy Link4

Jak wynika z badań, LINK4 jest drugą najbardziej rozpoznawalną marką ubezpieczeniową w Polsce. To ogromnie nas cieszy, bo oznacza zaufanie milionów Polaków do naszej firmy. Oczywiście to zaufanie także zobowiązuje.

08.10.2021 | przeczytano: 429 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 52)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764