logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Perfetti Van Melle: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Zdobyć i zatrzymać – uwaga klienta na wagę złota

Jak wygląda idealna oferta marketingowa? Według respondentów biorących udział w badaniu „Komunikacja marki – oczekiwania konsumenta” odpowiedź jest prosta – to przekaz, którego nie da się przeoczyć. Klienci oczekują personalizacji ofert oraz przedstawienia ich w przystępny i jednoznaczny sposób, a jako przestrzeń do skutecznego dialogu wskazują internet.

23.10.2019 | przeczytano: 259 razy
Sztuczna inteligencja wkracza do sklepów

Internetowe witryny, które pozwalają „przymierzyć” akcesoria online, reklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki przez konsumentów to tylko niektóre dowody na to, że świat wirtualny wrósł już w naszą rzeczywistość. Znaczenie online’u rośnie, a rozwiązania w nim stosowane zaczynają wkraczać także do offline, coraz bardziej zmieniając oblicze tradycyjnego handlu. Co to oznacza zarówno dla sklepów, jak i producentów?

13.08.2019 | przeczytano: 234 razy
Mentos Pure Fresh z akcją samplingową w Costa Coffee

Mentos łączy siły z Costa Coffee realizując ogólnopolską promocję konsumencką. Już od 1 sierpnia, każdy kto w jednej z kawiarni sieci zamówi zestaw składający się z dowolnego napoju i drobnej przekąski, otrzyma również bezpłatnie opakowanie gum do żucia Mentos Pure Fresh.

02.08.2019 | przeczytano: 162 razy
Kampania reklamowa gum do żucia Mentos Pure Fresh

Perfetti Van Melle, jeden z większych dystrybutorów słodyczy w Polsce, rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh.

28.01.2019 | przeczytano: 295 razy
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach. Za dwa lata ten rynek może być warty nawet 10 miliardów dolarów. Dlatego firmy coraz bardziej skupiają się na promowaniu swoich produktów poprzez internetowych celebrytów.

02.01.2019 | przeczytano: 456 razy
Jeszcze mniej handlu w niedziele: jak odczuje to polski rynek?

Grudzień 2018 to ostatni miesiąc, w którym sklepy będą otwarte przez dwie niedziele. Od przyszłego roku liczba niedzieli handlowych zmniejszy się do tylko jednej w miesiącu. Jak kolejne ograniczenia odbiją się na rynku handlu w Polsce?

20.12.2018 | przeczytano: 375 razy
Synertime z pełną obsługą PR dla Perfetti Van Melle

Perfetti Van Melle, producent jednych z najbardziej znanych na świecie słodyczy, takich jak Mentos, Chupa Chups czy Fruittella powierzył Synertime opiekę nad promocją PR swoich produktów i komunikacją korporacyjną.

30.10.2018 | przeczytano: 203 razy
Opakowanie, które naprawdę się opłaca

Z każdym rokiem półki sklepowe coraz bardziej uginają się od dużej liczby produktów z tej samej kategorii. Paradoksalnie, jak wynika z badań Nielsena, właśnie z tego powodu  przeciętny konsument zauważa średnio tylko 4 na 10 artykułów. Co marki mogą zrobić, aby się wyróżnić? Jakie czynniki sprawiają, że częściej kupujemy jedne produkty, a ignorujemy inne?

24.10.2018 | przeczytano: 434 razy
Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak ważnym kanałem sprzedażowym są social media i coraz chętniej w niego inwestują. Wartość rynku reklamy w tych kanałach wynosi już ponad 600 mln zł.

01.10.2018 | przeczytano: 367 razy
Zasady efektywnego samplingu

Degustacje mają być nie tylko ukłonem w stronę konsumenta, ale powinny również zachęcać go do zakupu produktu po spróbowaniu. Aby osiągnąć ten cel trzeba dokładnie określić założenia samplingu i grupę docelową, do której chcemy dotrzeć. W przeciwnym razie takie działania mogą okazać się bardzo kosztowną i nieefektywną inwestycją.

13.08.2018 | przeczytano: 738 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764