logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Perfetti Van Melle: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Kampania reklamowa gum do żucia Mentos Pure Fresh

Perfetti Van Melle, jeden z większych dystrybutorów słodyczy w Polsce, rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh.

28.01.2019 | przeczytano: 178 razy
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach. Za dwa lata ten rynek może być warty nawet 10 miliardów dolarów. Dlatego firmy coraz bardziej skupiają się na promowaniu swoich produktów poprzez internetowych celebrytów.

02.01.2019 | przeczytano: 295 razy
Jeszcze mniej handlu w niedziele: jak odczuje to polski rynek?

Grudzień 2018 to ostatni miesiąc, w którym sklepy będą otwarte przez dwie niedziele. Od przyszłego roku liczba niedzieli handlowych zmniejszy się do tylko jednej w miesiącu. Jak kolejne ograniczenia odbiją się na rynku handlu w Polsce?

20.12.2018 | przeczytano: 334 razy
Synertime z pełną obsługą PR dla Perfetti Van Melle

Perfetti Van Melle, producent jednych z najbardziej znanych na świecie słodyczy, takich jak Mentos, Chupa Chups czy Fruittella powierzył Synertime opiekę nad promocją PR swoich produktów i komunikacją korporacyjną.

30.10.2018 | przeczytano: 162 razy
Opakowanie, które naprawdę się opłaca

Z każdym rokiem półki sklepowe coraz bardziej uginają się od dużej liczby produktów z tej samej kategorii. Paradoksalnie, jak wynika z badań Nielsena, właśnie z tego powodu  przeciętny konsument zauważa średnio tylko 4 na 10 artykułów. Co marki mogą zrobić, aby się wyróżnić? Jakie czynniki sprawiają, że częściej kupujemy jedne produkty, a ignorujemy inne?

24.10.2018 | przeczytano: 372 razy
Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak ważnym kanałem sprzedażowym są social media i coraz chętniej w niego inwestują. Wartość rynku reklamy w tych kanałach wynosi już ponad 600 mln zł.

01.10.2018 | przeczytano: 319 razy
Zasady efektywnego samplingu

Degustacje mają być nie tylko ukłonem w stronę konsumenta, ale powinny również zachęcać go do zakupu produktu po spróbowaniu. Aby osiągnąć ten cel trzeba dokładnie określić założenia samplingu i grupę docelową, do której chcemy dotrzeć. W przeciwnym razie takie działania mogą okazać się bardzo kosztowną i nieefektywną inwestycją.

13.08.2018 | przeczytano: 584 razy
Chupa Chups: influencerzy promują lizaki 3D

Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy.

01.08.2018 | przeczytano: 310 razy
Kampania Mentos Say Hello: Wakacyjne tournée po Polsce

To główny punkt kampanii promocyjnej nowej edycji Mentos Say Hello, która odbędzie się w popularnych turystycznych miejscowościach. Akcja połączona z samplingiem będzie dodatkowo wspierana przez ekipy Radia Eska, które sprawdzą, jakie emocje towarzyszą Polakom w czasie wakacji.

16.07.2018 | przeczytano: 557 razy
Marcin Wójtowicz Sales Managerem w Biurze Reklamy Multikino Media

Marcin Wójtowicz jako Sales Manager dołączył do zespołu Biura Reklamy Multikino Media, zajmującego się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

11.07.2018 | przeczytano: 348 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764