logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Polska. Spring into new: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Logo dla Polski: Co dalej ze „sprężyną”?

W związku z pojawiającymi się w mediach doniesieniami o zarzuceniu przez Fundację Marka dla Polski projektu „Logo dla Polski”, który był przedmiotem wielu publikacji i komentarzy w naszym serwisie, poprosiliśmy o stanowisko Fundacji w tej sprawie. Publikujemy je wraz z naszym krótkim komentarzem.

20.08.2015 | przeczytano: 1778 razy (komentarzy: 20)
Logo Polski: Wybór sprężyny potwierdza słuszność naszej linii...

Powoli opadają emocje po rywalizacji trzech koncepcji logo Polski, na które mieliśmy możliwość zagłosować przez ostatnie dwa miesiące. Przewagę zdobyła sprężyna przypominająca nieco dymek, deklasując sprężynę opracowaną pierwotnie w Zasadach Komunikacji marki POLSKA. Mimo przedłużenia terminu zakończenia głosowania, udział wzięło w nim zaledwie 187 tys. Polaków.

17.12.2014 | przeczytano: 2120 razy (komentarzy: 6)

Firma FutureBrand 11 listopada br. opublikowała badania Country Brand Index 2014-15. Wynika z nich, że wizerunek i reputacja poszczególnych państw powinny być zarządzane w podobny sposób, jak w przypadku marek korporacyjnych lub konsumenckich. Obecnie w naszym kraju toczy się dyskusja nad brandingiem narodowym, oraz trwa głosowanie na logo handlowe dla Polski. Wybory potrwają do 14 grudnia na stronie www.logodlapolski.pl. 

25.11.2014 | przeczytano: 1821 razy
Logo Polski: głosowanie przedłużone. Będą debaty i kampania edukacyjna

W związku z dużym zainteresowaniem opinii publicznej oraz mediów inicjatywą społeczną logo promocyjne Polski organizatorzy – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP - postanowili przedłużyć wybory do 14 grudnia. Równocześnie zapowiadają dalsze prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz konsultacji społecznych dotyczących budowania i identyfikacji Marki Polska.

30.10.2014 | przeczytano: 1007 razy (komentarzy: 2)
Nowe logo dla Polski? Co na to projektanci?

Od kilku dni trwa głosowanie na "logo dla Polski". Sprawa ta wzbudziła sporo emocji. Poniżej zamieszczamy komentarz przygotowany przez Pawła Krzywdę, członka Zarządu STGU, współautora m.in. systemu identyfikacji Policji.

17.10.2014 | przeczytano: 6120 razy (komentarzy: 44)
Logo dla Polski: Twórcze napięcie i trzy sprężyny

Na stronie logodlapolski.pl zaprezentowano trzy wersje logo mającego reprezentować nasz kraj, oparte na kreacji Wally Olinsa, znanej nam już z kampanii "Polska. Spring into new". Do stworzonej wówczas propozycji dodano jeszcze dwie wariacje na jej temat, poddając cały zestaw pod publiczne głosowanie.

14.10.2014 | przeczytano: 4054 razy (komentarzy: 11)
20-lecie Warszawskiej Szkoły Reklamy: relacja

Warszawska Szkoła Reklamy świętuje 20-lecie. Szkoła powstała w 1994 roku jako pierwsza prywatna szkoła reklamy w Polsce mająca uprawnienia szkoły publicznej. 14 czerwca WSR świętowała jubileusz w Multikinie Złote Tarasy w Klubie 35mm, wśród absolwentów, pracowników i gości z branży reklamowej.

17.06.2014 | przeczytano: 2255 razy

Studio filmowe D35 zajęło się pełną post-produkcją najnowszego spotu reklamowego Ministerstwa Spraw Zagranicznych  „Polska. Spring into new”. Reklama powstała w ramach kampanii rządowej promującej Polskę w Europie Zachodniej. Premiera kampanii telewizyjnej w stacji CNN miała miejsce 3 czerwca br., spot będzie emitowany również w BBC, Eurosport i Sky News. 

06.06.2014 | przeczytano: 794 razy
Kampania na 25-lecie wolności: Slogan jednak poprawionyZobacz wideo

Kampania telewizyjna promująca Polskę za granicą rozpoczęła się 3 czerwca pod zmodyfikowanym hasłem „Polska. Spring into new”. W roku trzech ważnych dla Polski rocznic – 25-lecia wolności, 15-lecia członkostwa w NATO i 10-lecia przystąpienia do Unii Europejskiej – akcja promocyjna koordynowana przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych przypomina zmiany, jakie zaszły w Polsce od 1989 roku.

05.06.2014 | przeczytano: 5436 razy (komentarzy: 1)
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764