logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PrestaShop: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Listopadowe wyprzedaże 2021 – e-sklepy już planują promocje

Popularność wyprzedaży z okazji Black Friday i Cyber Monday systematycznie rośnie. W 2020 r. wartość towarów sprzedanych na całym świecie podczas Czarnego Piątku była aż o 168% wyższa niż w roku poprzednim. E-sklepy chcąc zdobyć i utrzymać klientów muszą już teraz dobrze przygotować się do sezonu. Zwłaszcza, że niektórzy konsumenci zaczynają poszukiwania ofert już trzy tygodnie przed szczytem promocji.

29.09.2021 | przeczytano: 359 razy
Jak analityka pozwala przewidzieć zachowania klientów?

Rozwój analityki i wykorzystania danych to najczęściej wskazywany priorytet marketingowy wg badania Forrester „The Future of Analytics”. 6 na 10 osób wymienia go wśród pięciu najważniejszych celów na najbliższe 12 miesięcy. Równocześnie mniej niż połowa e-sprzedawców korzysta z narzędzi, które dają im pełny wgląd w dane pochodzące z różnych platform. Oczekiwania klientów kupujących online systematycznie rosną. Zaawansowana analityka pozwala poprawić ich doświadczenia zakupowe, a nawet przewidywać zachowania i decyzje podejmowane w e-sklepie.

27.07.2021 | przeczytano: 371 razy
Dlaczego open source sprawdza się w e-commerce?

W 2020 roku z GitHub, serwisu udostępniającego darmowy hosting oprogramowania open source, korzystało na świecie 56 milionów developerów, którzy dodali 1,9 miliardów poprawek. To właśnie społeczność skupiająca użytkowników i pasjonatów stanowi siłę napędową open source. Szybka reakcja na potrzeby rynku i innowacyjność to główne powody, dla których ten typ oprogramowania sprawdza się w branży e-commerce.

29.06.2021 | przeczytano: 651 razy
Polak kupujący online. Czym wyróżniamy się jako klienci?

Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy Zachodniej zwracają też produkty do sklepów. Czym jeszcze się różnimy od internetowych klientów z innych krajów?

20.05.2021 | przeczytano: 189 razy
Prestashop otwiera polski oddział z Matthieu Bondu na czele

PrestaShop powołuje lokalny oddział odpowiedzialny za nasz rynek. Na jego czele stanął Matthieu Bondu. Nowy zespół skupi się na rozwijaniu komunikacji marki, dopasowaniu rozwiązań do lokalnych potrzeb oraz rozbudowie społeczności e-sprzedawców. Nad Wisłą z PrestaShop korzysta niemal 25 tysięcy sklepów internetowych, a na całym świecie ponad 300 tysięcy. W 2020 roku wygenerowały one obroty wynoszące równowartość powyżej 100 miliardów złotych.

19.03.2021 | przeczytano: 530 razy

Facebook i Instagram mają już 1,7 mld aktywnych użytkowników. W Polsce korzysta z nich nawet trzech na czterech internautów. W dobie pandemii i przyspieszonego wzrostu e-commerce media społecznościowe stają się coraz ważniejszym kanałem bezpośredniej sprzedaży. Aby ułatwić interakcje z klientami, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz zaopatrzeniem sklepów internetowych platforma PrestaShop wprowadziła nowy moduł. Umożliwia on kompleksową integrację kont na Facebooku i Instagramie z e-sklepem.

16.02.2021 | przeczytano: 323 razy
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie

Rok 2020 był dla e-commerce przełomowy – w jego pierwszej połowie liczba e-sklepów wzrosła o nawet 39% i należy spodziewać się utrzymania tej tendencji. Jak przewidują eksperci PrestaShop, w nadchodzącym roku przybędzie m.in. wyspecjalizowanych małych i średnich e-sklepów. Większą popularność zyska też model zakupów abonamentowych oraz ekologiczne sposoby dostawy. Z kolei standardem stanie się personalizacja relacji z konsumentem oraz korzystanie z nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja – niezależnie od rodzaju oferty czy rozmiaru e-biznesu.

17.12.2020 | przeczytano: 1017 razy
Black Friday i Cyber Monday: czy e-sklepy odrobią straty?

W ubiegłym roku Black Friday był rekordowy pod wieloma względami. Aż trzech na czterech polskich konsumentów deklarowało, że skorzysta z promocji w tym dniu i był to największy odsetek w Europie.[1] Znacznie wzrosła wtedy także wartość przeciętnego koszyka w sieci. W tym roku promocje mogą być szansą na częściowe odrabianie przez sklepy strat spowodowanych pandemią – według szacunków, w samym listopadzie z powodu zamknięcia galerii wyniosą one nawet 8 mld złotych).[2] Jednak rywalizacja o klienta w sieci jest coraz większa. Jednorazowe obniżenie cen nie wystarczy – trzeba przekonać go do pozostania z danym sprzedawcą i lojalności.

25.11.2020 | przeczytano: 1031 razy

Z narzędzi analitycznych do zarządzania sklepami internetowymi korzysta nawet dwóch na trzech e-sprzedawców. Dane mają bowiem w branży e-commerce kluczowe znaczenie. Same liczby nie wystarczą jednak, aby poprawiać doświadczenia klientów i wyniki sklepu. Potrzebna jest również odpowiednia ich interpretacja. Dlatego firma PrestaShop wprowadziła nowe narzędzie – moduł analityczny PrestaShop Metrics, który skupia w jednym miejscu informacje z kilku źródeł, potrzebne do zarządzania e-sklepem.

08.10.2020 | przeczytano: 344 razy
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów

Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu.[1] Obsługa klienta pozostaje kluczowym czynnikiem przyciągającym konsumentów. W dobie cyfryzacji zmieniają się jednak oczekiwania i potrzeby. Klienci 4.0 są bardziej świadomi, zaangażowani i wymagający. Potrzebują stałego kontaktu, pozytywnych emocji oraz rzetelnych informacji. Dzielą się swoimi danymi, ale oczekują też ich skutecznej ochrony.

30.09.2020 | przeczytano: 668 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764