logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PrestaShop: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42

PrestaShop - wiodąca globalna firma e-commerce - i Klaviyo, inteligentna platforma automatyzacji marketingu i danych klientów ogłaszają światową premierę PrestaShop Automation. Rozwiązanie umożliwia sprzedającym online dostarczanie klientom spersonalizowanych doświadczeń, zwiększenie konwersji i napędzanie wzrostu przychodów dzięki zaawansowanym możliwościom automatyzacji.

27.06.2023 | przeczytano: 510 razy
Rebranding Prestashop

Od ponad roku rozwój PrestaShop przyspiesza, co potwierdza ewolucja modelu biznesowego, oferty wsparcia w zarządzaniu biznesem e-commerce czy uruchomienie PrestaShop Edition na rynku francuskim. Ambicją firmy jest wzmocnienie potencjału sklepów internetowych i stanie się tym samym globalnym partnerem e-commerce, jednocześnie pozostając blisko swojej społeczności. Zmiany te podkreśla teraz nowa identyfikacja wizualna marki.

06.06.2023 | przeczytano: 1149 razy
Mateusz Osiecki dyrektorem w Prestashop

Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.

19.05.2023 | przeczytano: 757 razy
Za nami rok stabilnego rozwoju e-commerce. Co w 2023 r.?

Eksperci z branży e-commerce podsumowują miniony rok i mówią, jakie będą trendy w 2023 r.

30.12.2022 | przeczytano: 1084 razy
Kluczowe trendy w e-commerce w 2023 roku

Szacuje się, że do 2027 roku wartość rynku e-commerce w Polsce wzrośnie o 94 mld złotych, a jego udział w sprzedaży detalicznej będzie wynosił 17%. Konsumenci coraz chętniej kupują online, przekonują się do nowych form płatności i stawiają na wygodne doświadczenie zakupowe. Co to oznacza dla handlu stacjonarnego?

21.12.2022 | przeczytano: 693 razy

3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo zatłoczonych stron internetowych i wpływają na szybsze ładowanie witryn.

30.11.2022 | przeczytano: 506 razy

Edrone – firma oferująca rozwiązania CRM, Marketing Automation i Voice Commerce oraz PrestaShop, jedna z najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce, nawiązały współpracę. Użytkownicy edrone będą mogli zintegrować swoje konto z narzędziami PrestaShop.

03.11.2022 | przeczytano: 441 razy
Cyberbezpieczeństwo jednym z priorytetów branży e-commerce

46% przedsiębiorców prowadzących sprzedaż w internecie doświadczyło cyberataku. Tak wynika z najnowszej badania przeprowadzonego wśród członków PrestaShop Million Club, zrzeszającego biznesy sprzedające towar o łącznej wartości ponad miliona euro rocznie. Połowa ankietowanych z Polski twierdzi, że liczba ataków rośnie. Najwięcej sytuacji zagrażających bezpieczeństwu transakcji w sieci odnotowuje się w krajach Ameryki Łacińskiej (80%).

11.10.2022 | przeczytano: 381 razy
Droplo klientem agencji Lightbe

Do klientów Lightbe dołączyła platforma Droplo – globalna aplikacja B2B umożliwiająca i ułatwiająca nawiązywanie współpracy między sprzedawcami i dostawcami produktów w handlu internetowym. Agencja public relations przejęła pieczę nad komunikacją zewnętrzną swojego klienta.

12.08.2022 | przeczytano: 620 razy

Ponad połowa sprzedawców PrestaShop Million Club deklaruje spadek sprzedaży i przyznają, że obecna sytuacja gospodarcza ma wpływ na ich biznes. 57% właścicieli sklepów wprowadziło nowe działania żeby utrzymać konkurencyjność. W Polsce odsetek użytkowników platformy, którzy zdecydowali się wprowadzić zmiany, by utrzymać biznes wynosi 43%.

31.05.2022 | przeczytano: 401 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764