logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Prime Time PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37

Krakowska agencja Prime Time PR objęła patronatem medialnym konferencję PRES Polish Real Estate Summit, która odbędzie się 15-16 listopada w Bukowinie Tatrzańskiej. W ramach programu poruszone zostaną m.in. takie kwestie jak polityka mieszkaniowa państwa, jakość informacji o rynku nieruchomości, coworking czy marketing nieruchomości.

28.10.2021 | przeczytano: 471 razy

37 agencji członkowskich i wiele zrealizowanych inicjatyw branżowych w pierwszą rocznicę działania Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

25.10.2021 | przeczytano: 412 razy

Agencja marketingowa Prime Time PR rozpoczęła współpracę z Mix Meble, centrum meblowym działającym na krakowskim rynku od 2000 roku.

31.01.2020 | przeczytano: 545 razy

Agencja marketingowa Prime Time PR rozpoczęła współpracę z Obligain, pierwszą w Polsce platformą prezentującą atrakcyjne okazje inwestycyjne. Na portalu można znaleźć m.in. pokoje hotelowe, działki, złoto, akademiki czy pojazdy osobowe. 

18.12.2019 | przeczytano: 333 razy
Instagram wciąż niedoceniany w branży nieruchomości?

Królem social mediów nadal pozostaje Facebook, jednak jego młodszy brat rośnie w siłę. W czerwcu ubiegłego roku liczba użytkowników Instagrama na świecie przekroczyła 1 miliard osób, wśród nich znajdziemy również profile deweloperów. Sprawdźmy, jak branża nieruchomości wykorzystuje ten serwis do promocji swoich inwestycji.

27.03.2019 | przeczytano: 1311 razy

Agencja Prime Time PR rozpoczęła współpracę z firmą Kontin, zajmującą się obróbką kamienia naturalnego oraz szeroko pojętym kamieniarstwem budowlanym i artystycznym. Kontin, działający głównie na rynku niemieckim, może poszczycić się poważnymi realizacjami, w tym renowacją zabytków w Szwajcarii, Luksemburgu i Szwecji.

18.02.2019 | przeczytano: 416 razy
Prime Time PR dla Workshop.re

Agencja Prime Time PR rozpoczęła współpracę z Workshop.re, spółką z branży retail, zajmującą się ekspansją sieci handlowych w Polsce oraz regionach CEE. Nowy klient agencji z powodzeniem obsługuje takie marki jak Sizeer, Timberland czy Hebe.

26.09.2018 | przeczytano: 454 razy
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist

Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.

20.09.2018 | przeczytano: 568 razy

Media – „oszałamiająco skuteczne w mówieniu swoim czytelnikom i słuchaczom, o czym mają myśleć”. Pomagają wzbudzić zaufanie, wzmacniają obraz profesjonalnej marki, a nawet wyciągają z kryzysu. Deweloperze, dowiedz się, jakie korzyści przyniesie Ci współpraca z czwartą władzą.

09.05.2018 | przeczytano: 598 razy
Emocje w reklamie rządzą zakupem - także nieruchomości!

Reklamy oddziałujące na emocje są o 23% skuteczniejsze od treści zawierających jedynie argumenty racjonalne. Większość znanych marek, z różnych branż, opiera swoją sprzedaż właśnie na emocjach. Branża nieruchomości w niczym się od nich nie różni. Tutaj też rządzą emocje!

16.01.2018 | przeczytano: 983 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764