logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Promedica24: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Heima PR otwiera dział Carecomm do komunikacji zaangażowanej społecznie

Heima PR uruchamia nowy dział – Heima CareComm – który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. Pokierują nim właścicielka agencji Monika Majcher i Joanna Stawicka-Zarzecka, Communication Managerka.

23.10.2023 | przeczytano: 390 razy

27 maja poznaliśmy wyniki European Search Awards - konkursu, który nagradza najlepsze europejskie kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych, już szósty rok z rzędu znalazł się Bluerank. Agencja zdobyła trzy statuetki.

28.05.2021 | przeczytano: 528 razy

Facebook rozpoczyna współpracę z kluczowymi agencjami w Polsce w ramach programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Wśród firm, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Bluerank, gdzie zespół Social Ads realizuje kampanie reklamowe dla takich klientów jak Unilever, Promedica24, Rainbow czy Mall.pl. Z programu skorzystają także klienci Bluerank, którzy będą mogli liczyć na szerokie wsparcie specjalistów Facebooka.

20.07.2020 | przeczytano: 510 razy
4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank

Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.

18.10.2019 | przeczytano: 1053 razy
Damian Borowy sales managerem w Multikino Media

Zespół Biura Reklamy Multikino Media zasilił Damian Borowy. Objął stanowisko sales managera. Do jego głównych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (new business).

30.07.2019 | przeczytano: 600 razy

Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.

17.07.2019 | przeczytano: 644 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 1743 razy
Promedica24 z kampanią reklamową w telewizji

W poniedziałek 10 lipca na ekranach stacji telewizyjnych pojawią się spoty najnowszej kampanii reklamowej Promedica24. Lider rynku usług opiekuńczych chce zachęcić do spróbowania swoich sił w zawodzie opiekunki seniorów. 

07.07.2017 | przeczytano: 865 razy
Ruszyła kampania promocyjna Promedica24

Promedica24 wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zawód opiekuna seniorów i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił.

24.05.2017 | przeczytano: 661 razy
Mixx Awards 2016: Pełna lista nagrodzonych

Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Najwięcej nagród zdobyły kampanie Allegro, Orange, Carrefour, H&M, łap jaja, Nie chcę być strażakiem, SOS Wioski Dziecięce i Theraflu Thermoscanner. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tym samym tytuł Agencji Roku. Wyróżnienie Marketera Roku przyznano marce McDonald’s, zaś tytuł Człowieka Roku otrzymał Olgierd Cygan, Wiceprezes i Partnera Zarządzający Deloitte Digital Central Europe.

07.12.2016 | przeczytano: 1084 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764