logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Publicis Groupe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 133
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).

09.04.2021 | przeczytano: 331 razy
Erli.pl nawiązuje współpracę z agencją mediową Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

01.04.2021 | przeczytano: 323 razy
„Projekt: Ogród Marzeń” – kampania Obi zrealizowana przez Saatchi & Saatchi i Zenith

Sieć sklepów remontowo – budowlanych OBI wystartowała z kampanią „Projekt: Ogród Marzeń”. W ramach wielokanałowych działań marka inspiruje konsumentów do metamorfozy swojej zielonej przestrzeni – od tarasów i balkonów, aż po ogrody i małe miejskie działki. Wspólnie z OBI, kampanię przygotowały agencje z Publicis Groupe: za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

23.03.2021 | przeczytano: 329 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Branża gier i zakładów

Branże regulowane w social media: Branża gier i zakładów

Regulacje prawne dotyczące gier hazardowych, w tym reklamy, mają na celu ochronę konsumenta przed niekorzystnymi skutkami, jakie może nieść ze sobą zbyt częste i intensywne korzystanie z tego typu usług. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

19.03.2021 | przeczytano: 509 razy
Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski

Zespół Big Sync Music Warsaw zaoferuje unikalne podejście do licencjonowania muzyki markom i agencjom reklamowym w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

16.03.2021 | przeczytano: 259 razy
Opiekunowie opiekunom – platforma od marki Tena

W trosce o wszystkich opiekunów zajmującymi się bliskimi wymagającymi stałej opieki, starszymi lub przewlekle chorymi, marka TENA, należąca do Essity, stworzyła platformę wymiany doświadczeń i wiedzy. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym powstała ta inicjatywa TENY. Za koncept i realizację projektu odpowiadają agencje z Publicis Groupe: Zenith, LiquidThread, Performics oraz agencja BBDO Warszawa.

12.03.2021 | przeczytano: 272 razy
Oryginalna wedlowska czekolada gorzka w nowym spocie marki E.Wedel

Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących kultową czekoladę gorzką E.Wedel, idealną jako propozycja na co dzień oraz jako składnik wielkanocnych wypieków.

09.03.2021 | przeczytano: 250 razy
Digital Audio - agencja oraz sieć reklamowa w podkastach startuje oficjalnie

Digital Audio specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w podkastach. Dla reklamodawców oferuje możliwość pojawienia się w dziesiątkach podkastów o różnorodnej tematyce, za pomocą ujednoliconych formatów reklamowych. Dla podkasterów jest to szansa, aby udostępnić swoje medium szerokiemu spektrum reklamodawców przy uszanowaniu charakterystyki tego medium.

08.03.2021 | przeczytano: 153 razy
Branża alkoholowa

Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa

Niewątpliwie regulacja dotycząca napojów alkoholowych uznawana jest za jedno z najbardziej rozbudowanych ograniczeń reklamy w prawie polskim. Wynika to z faktu, że ustawodawca różnicuje zasady prowadzenia reklamy, promocji oraz sponsoringu w zależności od zawartości alkoholu w danym napoju lub od jego rodzaju. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

05.03.2021 | przeczytano: 461 razy
To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r.

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%.

  • Reklamodawcy przenoszą budżety do internetu.
  • Internet zwiększył swój udział w rynku do 41,1%.
  • Udział telewizji i internetu wzrósł z 81% w 2019 do 85% w br.
  • Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 10,1%, czyli o 443 mln zł.

05.03.2021 | przeczytano: 310 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 133)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764