logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Publicis Groupe: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 113
Audio is (not) a new video? – czy mamy do czynienia z rewolucją?

Pandemia i lockdown zrewolucjonizowały konsumpcję mediów w ostatnich miesiącach, inny tryb życia i rytm dnia odbiorców stały się niespodziewaną trampoliną dla niektórych form, inne musiały mocno walczyć o uwagę i udział w czasie słuchania i oglądania. Podcasty były w tej pierwszej grupie, ich popularność gwałtownie wzrosła, co jest kolejnym dowodem na to, że okazji do ich słuchania widzimy znacznie więcej, niż dojazdy do pracy – słuchamy w domu, w trakcie wykonywania codziennych czynności, gdy chcemy, by informacja i rozrywka nam towarzyszyły.

16.01.2021 | przeczytano: 111 razy
Odwaga i trafiony insight podstawą sukcesu kampanii społecznej w Libanie

Kampanie społeczne stanowią dla wielu marketerów nie lada wyzwanie. Gdzie szukać insightu, by trafić w istotne potrzeby społeczne? Jak skonstruować komunikację, by spełnić cele kampanii? Kiedy wchodzimy na obszar tradycyjnych obrzędów religijnych, wykonanie założeń wydaje się jeszcze trudniejsze. Donner Sang Compter, organizacja społeczna z Libanu, stawiła czoło zadaniu i osiągnęła mierzalny sukces.

16.01.2021 | przeczytano: 104 razy
Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska

Ponad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska, który odbył się online w środę 13 stycznia 2021 r. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci starali się odpowiedzieć na pytanie: czy i jak zmieniła się oferta reklamowa poszczególnych klas mediów na rok 2021 oraz czy odpowiada ona oczekiwaniom marketerów i agencji mediowych.

15.01.2021 | przeczytano: 185 razy
Internetowa ścieżka zakupowa a pandemia

Wiemy już, że lockdown i kryzys związany z pandemią miały wpływ na zakupy online – wielu użytkowników, w tym ludzi ze starszych grup wiekowych, przekonało się do tej formy zakupów i zmieniło swoją ścieżkę zakupową. Jak jednak wygląda jej początek, a gdzie kończymy nasze zakupy?

12.01.2021 | przeczytano: 188 razy
COVID-19 i ekosystem reklamy cyfrowej - zamiany i trendy

Zapytaliśmy, jakie zmiany i trendy branżowe powstałe pod wpływem pandemii COVID-19 zostaną z nami na dłużej oraz jakie kluczowe zjawiska wpłyną na ekosystem reklamy cyfrowej w 2021 roku? Przeczytajcie odpowiedzi Elżbiety Kondzioły, Barbary Drapały, Justyny Oracz oraz Tomasza Wileńskiego.

29.12.2020 | przeczytano: 460 razy

Koncern Procter & Gamble, producent kosmetyków i środków higieny osobistej i właściciel wielu znanych marek do pielęgnacji, w drodze przetargu wybrał agencję marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, do obsługi kampanii SEM. Współpraca będzie obejmowała witryny 12 marek z portfolio koncernu oraz serwisy korporacyjne, działające na 10 rynkach CE.

21.12.2020 | przeczytano: 490 razy

21 grudnia, 2020 – Warszawa – Konsolidacja rynków Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii z Publicis Groupe Polska jest kolejnym etapem rozwoju modelu Power Of One w Europie Wschodniej – ogłosił dzisiaj Jarosław Ziębiński, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy.

21.12.2020 | przeczytano: 297 razy

Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią. Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów.

15.12.2020 | przeczytano: 341 razy
Orlen przejmuje Polska Press

PKN ORLEN rozszerza działalność w obszarze mediowym. Akwizycja jednej z największych grup wydawniczych w Polsce, w połączeniu z wykorzystaniem kompetencji i potencjału agencji mediowej Sigma Bis oraz spółki Ruch, umożliwi Koncernowi stworzenie elastycznej, spersonalizowanej i kompleksowej oferty, która znacząco poprawi satysfakcję klientów. Transakcja wpisuje się w strategiczne plany PKN ORLEN w zakresie wzmacniania sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej.  Poprzez przejęcie Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group, Koncern uzyska m.in. dostęp do 17,4 milionów użytkowników internetu i możliwość pozyskania nowych klientów.

07.12.2020 | przeczytano: 567 razy (komentarzy: 23)
Dzięki wydatkom na video i e-commerce,  rynek reklamy wraca do formy

Globalny rynek reklamy po poważnym załamaniu w drugim kwartale 2020 roku, spowodowanym pandemią koronaawirusa, wróci do formy szybciej niż zakładano. Według prognozy agencji mediowej Zenith, globalne nakłady wydatków reklamowych zmniejszą się o 7,5%, do 587 mld USD w ciągu całego roku 2020. Jest to wyraźna poprawa w stosunku do prognozy z lipca, w której przewidywano spadek o 9,1%. Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3% względem roku poprzedniego.

07.12.2020 | przeczytano: 455 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 113)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764