logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

RODO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 170

Zapraszamy na dzień otwarty Fomei w studiu fotograficznym Station Studio w Krakowie. Gościem specjalnym będzie Youtuber Paweł Bułat - X-man z autorskim wykładem o cyberbezpieczeństwie fotografa. Nie zabraknie okazji do testów lamp Fomei, także podczas warsztatów  podstaw oświetlenia w filmie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

04.02.2020 | przeczytano: 196 razy

Od wejścia w życie RODO, czyli od 25 maja 2018 roku do końca listopada 2019 roku do Urzędu Ochrony Danych Osobowych wpłynęło 11 500 skarg. Prezes UODO nałożył osiem kar. W innych krajach UE liczba kar również nie przekracza dziesięciu, z wyjątkiem Niemiec, gdzie nałożono ich 58.

03.02.2020 | przeczytano: 193 razy
Debata: Władza algorytmów - jakie informacje udostępniamy klikając „lubię to!”

Algorytmy tworzące nasze portrety psychologiczne pozwalają firmom w globalnym zakresie poznać nasze upodobania i wpływać na podejmowane decyzje. I choć formalnie sami zgadzamy się na wykorzystywanie naszych danych, nie jesteśmy świadomi tego, kto i do czego je wykorzystuje.

22.12.2019 | przeczytano: 320 razy (komentarzy: 4)
Podsumowanie 2019 roku w prawie pracy

W bieżącym roku istotnie zmodyfikowano przepisy prawa pracy, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy czy dochodzenia roszczeń związanych z mobbingiem. Eksperci inFakt wskazują najważniejsze zmiany i tłumaczą, na czym polegają nowe regulacje.

19.12.2019 | przeczytano: 200 razy
Prawo autorskie w przedświątecznej gorączce

Skąd Św. Mikołaj zna nasze adresy? Skąd wie, kto był grzeczny? Czy pakowanie prezentów i wysyłanie życzeń podlega ochronie? Czy wizerunek Mikołaja jest dobrem publicznym? - czyli prawo autorskie w przedświątecznej gorączce.

11.12.2019 | przeczytano: 444 razy (komentarzy: 18)

Publikujesz zdjęcie swojego dziecka na portalu społecznościowym? Czy dzieląc się z innymi radością i dumą ze swoich dzieci, myślisz jednocześnie o zagrożeniach wynikających z publikacji zdjęć? Trzeba pamiętać, że treści, które udostępniamy w internecie, pozostają w nim na zawsze. Dlatego przed wyrażaniem zgody na publikację wizerunku dzieci, zawsze warto pomyśleć o konsekwencjach takiego działania, zarówno obecnych, jak i w przyszłości.

29.11.2019 | przeczytano: 249 razy

W 2020 roku globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 69% wydatków na reklamę online* – wynika z raportu Programmatic Marketing Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Łączna wartość inwestycji w programmatic przekroczy w 2019 wartość 100 mld USD, osiągając pod koniec roku 106 mld USD. W 2020 roku będzie to już 127 mld USD, a w 2021 aż 147 mld USD, kiedy to wartość wydatków na reklamę programmatic będzie stanowiła 72% rynku online.

25.11.2019 | przeczytano: 222 razy
O Artykule 13 podczas konferencji „Media przyszłości”

Prezentacja Konrada Dobrowolskiego, adwokata z kancelarii PwC Legal rozpocznie panel dyskusyjny „Wpływ nowych regulacji prawnych na sektor mediów”, który odbędzie się podczas organizowanej przez PAP konferencji „Media przyszłości” (4 grudnia 2019 r.). Dobrowolski poprowadzi również warsztaty na temat praw autorskich w kontekście ACTA2.

22.11.2019 | przeczytano: 226 razy
„Epic Game Music” na Warszawskim Torwarze

Po dwóch edycjach organizowanych w czasie Game Industry Conference i PGA w Poznaniu, „Epic Game Music” wyrusza do Warszawy. Wydarzenie będące połączeniem symfonicznych aranżacji muzyki z gier i wizualizacji stworzonych przez Platige Image po raz pierwszy odbędzie się poza poznańską Salą Ziemi.

22.11.2019 | przeczytano: 379 razy
Koszty e-sklepu zdrożały o 20-30%% w ciągu ostatnich 5 lat

Sklep internetowy tylko pozornie jest tanim i przewidywalnym biznesem. Zdaniem ekspertów z branży, w ostatnich kilku latach najbardziej zwiększyły się wydatki na reklamy. W przypadku niektórych segmentów sprzedaży wzrosty wyniosły nawet o 100%. Ponadto aż o 25-30% zdrożały zarówno usługi informatyczne, jak i prawne. Jeśli chodzi o domeny, szablony, serwery, abonament i certyfikaty SSL, ceny zależą od indywidualnych preferencji usługobiorców. Niektóre koszty wyraźnie zmniejszyły się, a inne poszły w górę. Niemniej spadki nie rekompensują wzrostów.

07.11.2019 | przeczytano: 364 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 170)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764