logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

RTB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 292
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje

Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.

17.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 437 razy
Piłka po stronie reklamodawców: retargeting marek sportowych

W świecie sportu, tak jak w marketingu, kluczowe jest szybkie reagowanie i precyzyjna strategia. Z okazji Dnia Sportu, RTB House ujawnia najnowsze wnioski z raportu „Up Your Game: Retargeting Guide for Sports Brands”, które rzucają światło na proces optymalizacji strategii marketingowych marek działających w sektorze sportowym.

08.04.2025 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 370 razy
Meloradio partnerem festiwalu Upperground Poland 2025

Meloradio zostało oficjalnym partnerem festiwalu Upperground Poland 2025 – jednego z najważniejszych wydarzeń muzyki elektronicznej w Polsce. To już kolejne wielkie święto muzyki tanecznej, które Meloradio objęło swoim patronatem, umacniając tym samym pozycję jako stacji kierowanej do młodych fanów energetycznego brzmienia.

23.03.2025 | Świat mediów | przeczytano: 253 razy
Anna Jankowska obejmuje nowe stanowisko w Adlook

Spółka Adlook (Grupa RTB House) ogłosiła, że Anna Jankowska dołącza do zespołu jako Executive VP of Global Partnerships. Będzie pełnić tę rolę także w firmie RTB House, z którą jest związana od pięciu lat.

12.09.2024 | Personalia | przeczytano: 836 razy
Agencja Bizzclick nowym członkiem IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła agencja BizzClick.

09.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 772 razy
Privacy Sandbox: bezpłatny webinar IAB Polska

Grupa Robocza Programmatic działająca przy IAB Polska organizuje bezpłatny ekspercki webinar na temat inicjatywy Google Chrome – Privacy Sandbox, która ma na celu ochronę prywatności użytkowników przy jednoczesnym zapewnieniu narzędzi do prowadzenia biznesu online. Wydarzenie dostępne będzie online 1 lutego br. po wcześniejszej rejestracji.

21.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 650 razy
Multiple Retargeting Strategy i optymalizacja kampanii remarketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym, firmy poszukują innowacyjnych metod zwiększania efektywności swoich kampanii reklamowych. Jednym z najlepszych sposobów nawiązywania kontaktów z klientami i budowania relacji, które mają szanse sprzedażowe, jest retargeting. Istnieje wiele strategii, które mają na celu zwiększanie skuteczności tych reklam. Jedną z nich jest Multiple Retargeting Strategy, który opiera się na współpracy z więcej niż jednym dostawcą retargetingu. W jaki sposób ta zaawansowana metoda może pomóc osiągać lepsze wyniki?

03.01.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1957 razy
ContentGPT - nowe narzędzie RTB House

Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje niezrównane możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników stron w otwartym Internecie.

04.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 832 razy
Sezon świąteczny a rynek e-commerce: jak przyciągnąć klientów?

W obliczu dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów, a także rozwoju rynku e-commerce, marketingowcy na całym świecie starają się zrozumieć najnowsze trendy i zoptymalizować swoje działania. Jakie jednak narzędzia wykorzystać przy wdrażaniu strategii marketingowej, aby zrealizować cele w czwartym kwartale roku? 

01.12.2023 | Porady ekspertów | przeczytano: 1073 razy
Debiut agencji SEM House

Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym wyróżnia się SEM House to umiejętność nie tylko stworzenia i dystrybucji contentu wysokiej jakości, ale również zbudowanie dla nich kompletnych strategii, także w ujęciu międzynarodowym.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 855 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 292)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764