logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Raiffeisen Polbank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.

01.06.2023 | przeczytano: 831 razy
Jakub Polakowski w zespole Havas Intelligence

Havas Media Group wzmacnia kompetencje w obszarze strategii komunikacji marketingowej. W lutym do zespołu Havas Intelligence dołączył Jakub Polakowski, który objął stanowisko Strategy Director.

11.02.2022 | przeczytano: 829 razy
Lejla Zaharan-Mszyca nowym Head of Strategy w Bluecloud Interactive

Do zespołu agencji Bluecloud Interactive dołącza Lejla Zaharan-Mszyca. Obejmie stanowisko Head of Strategy. Będzie odpowiedzialna za tworzenie komunikacji dla kluczowych Klientów agencji.

08.06.2021 | przeczytano: 698 razy
Wzmocnienia w agencji Cut The Mustard

Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów, awansowani w październiku na stanowiska Associate Creative Directors, będą wspierać Marcina Strzałkowskiego w zarządzaniu działem kreacji Cut The Mustard. W ostatnich tygodniach do agencji dołączyła także Anna Kwiatkowska, jako Head of Business Development oraz Małgorzata Adamczyk, która objęła stanowisko Senior Strategy Consultant.

06.11.2019 | przeczytano: 863 razy

Współpraca dotyczy bieżącej obsługi reklamowej.

12.04.2019 | przeczytano: 583 razy
Bartłomiej Brzoskowski awansuje na stanowisko Strategy Directora agencji Kamikaze

Bartłomiej Brzoskowski awansuje w strukturze agencji Kamikaze i obejmuje nowo utworzone stanowisko Strategy Directora. Od czasu kiedy dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję Senior Strategy Plannera. Teraz, w ramach nowej funkcji, zajmie się m.in. współpracą z klientami w zakresie budowania strategii działań.

01.04.2019 | przeczytano: 534 razy
Dział marketingu Payback w nowej odsłonie

W połowie grudnia 2018 roku do zespołu zarządzającego PAYBACK Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Do głównych zadań p. Katarzyny należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów Programu, wsparcie komunikacji oraz nawiązywanie relacji z przyszłymi partnerami, a także budowanie zaangażowania, aktywności i satysfakcji uczestników Programu PAYBACK.

19.12.2018 | przeczytano: 1488 razy
Alicja Caban dołącza działu mediowego Insignii

Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing.

12.09.2018 | przeczytano: 586 razy
Reklamodawcy z branży farmaceutycznej reagują na upały

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w lipcu 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. Branża handlowa utrzymuje się na pierwszym miejscu z niezmienionym wynikiem, natomiast dogoniła ją branża farmaceutyczna. Wszystkie branże odnotowały spadek wydatków.

09.08.2018 | przeczytano: 3031 razy
Szczepan Twardoch w kampanii Raiffeisen Polbank

Znany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbank w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”, stworzonej i realizowanej przez Opus B.

09.07.2018 | przeczytano: 1230 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764