logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Recevent: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Czy firmy będą inwestować w reklamę OOH?

Europejski Kongres Finansowy prognozuje wzrost gospodarczy na poziomie 2,8 proc. we właśnie rozpoczynającym się roku. Na poprawę kondycji polskich przedsiębiorstw mają wpłynąć między innymi zwiększona konsumpcja, a także odblokowanie środków unijnych z KPO. To z kolei może przełożyć się na wzrosty przychodów firm w wybranych sektorach. Czy – mając na uwadze te dane – przedsiębiorstwa będą chętniej inwestowały w reklamę?

15.01.2024 | przeczytano: 1241 razy
Jak zrewidować strategię marketingową, by było w niej więcej ekologii?

3 na 4 Polaków jest zdania, że firmy powinny podejmować działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. W 2024 roku będzie rosła świadomość społeczeństwa w obszarze ESG i CSR. Konsumenci będą wymagać realnie podejmowanych działań przez przedsiębiorców, a także weryfikować, czy nie uprawiają oni zielonego kłamstwa, czyli greenwashingu. Jak zrewidować strategię marketingową, by było w niej więcej ekologii? Eksperci podpowiadają.

29.12.2023 | przeczytano: 558 razy
Kampanie świąteczne - co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż?

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Dla wielu firm to najważniejszy okres w roku. Dla przykładu - w grudniu ubiegłego roku rynek e-commerce towarów i usług zwiększył się o 26% w porównaniu do 2021r. Jak wykorzystać ten czas, aby skorzystać z sezonowości i sprzedawać więcej? Podpowiadamy, w jakie rozwiązania warto zainwestować.

22.12.2023 | przeczytano: 472 razy
Budżet marketingowy 2024. Czego nie powinno zabraknąć?

Ostatni kwartał roku to czas, w którym firmy zaczynają planować swoje działania marketingowe na 2024 rok. Optymalizacja budżetu oraz wybór odpowiednich strategii są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w świecie biznesu. A ten ostatnio zmienia się z miesiąca na miesiąc, czy nawet z tygodnia na tydzień. Dlatego warto zastanowić się nad kilkoma istotnymi elementami, których nie powinno zabraknąć w planach marketingowych.

03.12.2023 | przeczytano: 585 razy
Smart miasta przyszłości. Jak będzie w nich wyglądała reklama?

Na co dzień spotykamy się z terminem „smart” w odniesieniu do telefonów czy domów, ale coraz częściej mówi się także o miastach przyszłości. Jak je zdefiniować? Jest to koncepcja związana z rozwijaniem i zarządzaniem miastami, które wykorzystują zaawansowane technologie informacyjne i komunikacyjne oraz dane w celu poprawy jakości życia mieszkańców, efektywności usług miejskich, zrównoważonego rozwoju i zarządzania zasobami miejskimi. Jak mogą wyglądać miasta przyszłości? Co się zmieni? Jak nowoczesne technologie wpłyną na rynek reklamy zewnętrznej? Poniżej krótkie zestawienie.

04.11.2023 | przeczytano: 538 razy
CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?

Corporate Social Responsibility - odgrywa coraz ważniejszą rolę w biznesie, w branży reklamowej również. Reklama ma znaczący wpływ na społeczeństwo, kształtuje przekazy i wpływa na kulturę masową. Istotne jest, aby podejmować odpowiedzialne działania, które przyczynią się do pozytywnych zmian społecznych, środowiskowych i ekonomicznych. A jakie to działania?

01.09.2023 | przeczytano: 834 razy
Planujesz ekspansję na rynki europejskie? Nie zapomnij o kampanii OOH

Kampanie OOH to ważny element ekspansji firmy na rynki europejskie. Dobrze zaplanowane i przeprowadzone mogę okazać się pomocne w osiągnięci satysfakcjonujących efektów rozwoju przedsiębiorstwa. Warto podkreślić, że zagraniczny rynek reklamy zewnętrznej różni się od tego polskiego. Dlaczego? Tam agencje OOH często zrzeszają się w stowarzyszenia, tym samym dbają o wspólne interesy. To tak zwana konsolidacja. Za naszą zachodnią granicą bardzo rozwinięta. W Polsce takie rozwiązanie jest dostępne, ale nie jest jeszcze standardem. W jaki sposób prowadzić kampanię na rynkach europejskich? Dlaczego warto pamiętać o  kampaniach OOH?

18.07.2023 | przeczytano: 860 razy
Co zrobić, aby klienci odnaleźli Twoją markę poza internetem?

Wielkość sprzedaży na rynku OOH w segmentach: klasyczne OOH, city transport i reklama DOOH wzrosła o 5,6 proc[1]. Obecnie coraz więcej firm wybiera reklamy zewnętrze – co potwierdzają dane. Przedsiębiorstwa stawiają na nośniki reklamowe. Boom widoczny jest w okresach letnich, gdy konsumenci wykazują większą aktywność: częściej korzystają z autostrad, podróżują komunikacją miejską czy jeżdżą rowerami. A jakie możliwości warto rozważyć?

30.06.2023 | przeczytano: 705 razy
Czy wszystkie reklamy mogą być spersonalizowane?

4 na 5 klientów twierdzi, że doświadczenie oferowane przez firmę jest równie ważne jak jej produkty i usługi, zaś 76 proc. z nich oczekuje od przedsiębiorstw, że zrozumieją ich potrzeby[1]. Odpowiedzią na oczekiwania konsumentów jest personalizacja reklam, czyli dostosowanie przekazu do wymagań odbiorców. Jak dotrzeć z przekazem do konkretnych grup docelowych? Czy wszystkie reklamy mogą być spersonalizowane?

16.06.2023 | przeczytano: 762 razy (komentarzy: 1)
Jak wykorzystać cieplejsze dni do promocji firmy?

30 proc. Polaków w czasie wolnym spotyka się z przyjaciółmi i z rodziną, a co czwarty konsument uprawia sport. 23 proc. osób idzie do pubu lub restauracji, tyle samo osób wskazało, że wolny czas spędza w galeriach handlowych – wynika z najnowszych badań dotyczących aktywności Polaków po pracy i w dni wolne od obowiązków zawodowych[1]. Ładna pogoda i zbliżające się lato to czas zwiększonej aktywności konsumentów. Chętniej opuszczają dom, widują się z przyjaciółmi czy spacerują. To ważny sygnał dla reklamodawców i odpowiedni czas na zainwestowanie w kampanię OOH.

18.05.2023 | przeczytano: 815 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764