logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Royal Ad: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Royal Ad z nowym Head of Agency Sales

Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko Head of Agency Sales w Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium.

04.09.2018 | przeczytano: 325 razy
Digital i luksus – gwarancja sukcesu

Reklama luksusowa na dobre przeniosła się do mediów cyfrowych. Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Zenith, w tym roku w Internecie pojawi się o 33% więcej reklam segmentu premium w stosunku do 2017. Prognozy na kolejne lata napawają optymizmem. Jak będzie wyglądać luksus online w przyszłości? O tym w artykule Marcina Rupińskiego, CEO Royal Ad.

05.07.2018 | przeczytano: 1162 razy

iSing.pl to największa w Polsce platforma umożliwiająca śpiewanie i nagrywanie piosenek oraz udostępnianie nagrań innym użytkownikom. Osoby należące do społeczności iSing mogą słuchać i komentować wykonania innych osób. Oferta serwisu skierowana jest do wszystkich miłośników muzyki, którzy poprzez dobrą zabawę, chcą zaprezentować swoje umiejętności wokalne.

26.02.2018 | przeczytano: 551 razy
Royal Ad w IAB Polska

Wraz z początkiem roku, sieć reklamowa dla segmentu premium Royal Ad, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

01.02.2018 | przeczytano: 331 razy
Rynek aukcyjny nowym wyzwaniem dla marketerów

Według najnowszego raportu, opublikowanego przez artinfo.pl - renomowany serwis poświęcony polskiemu rynkowi sztuki, wartość polskiego rynku aukcyjnego w 2016 roku osiągnęła wartość 167,1 mln złotych. Najwięcej pracy domy aukcyjne miały w IV kwartale ubiegłego roku. W tym właśnie czasie odbyło się 49.5% spośród wszystkich aukcji. Jak wygląda polski rynek dzieł sztuki i jakie wykazuje tendencje?

11.12.2017 | przeczytano: 528 razy

Witryny businesstraveller.pl oraz strefainwestorow.pl dołączyły do portfolio Royal Ad. Współpraca z serwisami pozwoli dotrzeć do nowych niszowych grup – podróżujących biznesmenów oraz inwestorów giełdowych.

15.11.2017 | przeczytano: 479 razy

Do portfolio wydawców Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączył serwis Morizon.pl oraz inne serwisy Grupy Morizon - oferty.net, domy.pl, komercyjne.pl, bezposrednie.com, noweinwestyjce.pl, nieruchomosci.pl, nportal.pl. W lipcu tego roku wydająca serwisy spółka Morizon S.A. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW.

07.09.2017 | przeczytano: 409 razy
Royal Ad dla Analizy.pl

Do portfolio Royal Ad - sieci reklamowej dla segmentu premium - dołączył serwis internetowy Analizy.pl.

26.07.2017 | przeczytano: 537 razy
Co przyniosą najbliższe lata na rynku dóbr luksusowych?

Według najnowszych danych KPMG za 2016 rok, wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce jest wyceniana na 16,4 mld zł. To o 15% więcej od wyników osiągniętych w 2015. Czego możemy spodziewać się w najbliższych latach na globalnym i rodzimym rynku premium? Odpowiedź w artykule.

19.12.2016 | przeczytano: 1045 razy
Słodki marketing pięciu zmysłów

Każdy z nas uwielbia słodycze, szczególnie te ofiarowane szczerze jako prezent. To one, jak żaden inny upominek, oddziałują na nasze zmysły, angażując smak, węch, węch, wzrok i dotyk. Może właśnie dlatego tak bardzo pokochali je marketerzy.

15.12.2016 | przeczytano: 655 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764