logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

RynekPierwotny.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Paulina Bartkowska awansowała w agencji Good One PR

W grudniu 2023 r. w strukturach Good One PR na stanowisko Project Managera awansowała Paulina Bartkowska, która na co dzień pracuje we wrocławskim oddziale firmy.

18.01.2024 | przeczytano: 512 razy
Rynekpierwotny.pl rozpoczął kampanię rebrandingową

1 września 2022 roku portal RynekPierwotny.pl ruszył z kampanią rebrandingową, której celem jest odświeżenie wizerunku i wyglądu marki. Działania marketingowe prowadzone są zarówno w kanałach online i offline.

07.09.2022 | przeczytano: 1445 razy
Rynekpierwotny.pl z nowym brandingiem i komunikacją

18 sierpnia 2022 roku portal RynekPierwotny.pl wprowadził nową identyfikację wizualną. Jej zmianę wspierają działania marketingowe i nowy sposób komunikacji. Co dokładnie ulegnie zmianie i co wspólnego z nieruchomościami ma limonkowy kolor?

20.08.2022 | przeczytano: 1737 razy

Krakowska agencja Prime Time PR objęła patronatem medialnym konferencję PRES Polish Real Estate Summit, która odbędzie się 15-16 listopada w Bukowinie Tatrzańskiej. W ramach programu poruszone zostaną m.in. takie kwestie jak polityka mieszkaniowa państwa, jakość informacji o rynku nieruchomości, coworking czy marketing nieruchomości.

28.10.2021 | przeczytano: 471 razy

Deweloperzy od kilku lat biją własne rekordy - w tym roku oddali do użytkowania najwięcej w historii mieszkań i uzyskali pozwolenia na budowę kolejnych. Dynamiczny rozwój i stabilna sytuacja na pierwotnym rynku nieruchomości to doskonały czas, by pomyśleć o długofalowych działaniach marketingowych, których celem będzie zbudowanie pożądanego wizerunku. Warto właśnie teraz zadbać o silną markę, aby w przyszłości zapewnić jej pewną pozycję na rynku.

17.11.2017 | przeczytano: 721 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764