logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

SEM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 532
Seria Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii

Agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris zrealizowała kampanię produktową dla marki Tefal w krajach bałtyckich. Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości – pod takim hasłem przeprowadzono działania promocyjne, które miały na celu podkreślić największe atuty tej linii produktów gospodarstwa domowego. To już kolejna akcja, którą Agencja zrealizowała dla marki Tefal — na rynkach zagranicznych.

29.09.2022 | przeczytano: 68 razy

To ostatni moment, by uzyskać dofinansowanie do 80% na szkolenia z e-marketingu DIMAQ. Trwa ostatni nabór wniosków w projekcie Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej. Wypełnij formularz do 30 września, a my bezpłatnie przeprowadzimy Cię przez formalności.

23.09.2022 | przeczytano: 112 razy
Bluerank stawia na analitykę - Tomasz Trzósło nowym Head of Marketing Analytics

Jako szef analityki internetowej będzie odpowiedzialny za rozszerzanie oferty analitycznej, a także nadzorowanie bieżących projektów i pozyskiwanie nowych. - Przedstawiona wizja rozwoju firmy, a szczególnie analityki w Bluerank współgra z moimi wyobrażeniami o nowoczesnej agencji, w której dane odgrywają kluczową rolę. Kierunek jest jasny, analityka jeszcze bardziej ma stanowić fundament każdej oferty jaką przygotujemy – zapowiada  

20.09.2022 | przeczytano: 280 razy
Stabilny wzrost reklamy online

Po pierwszym kwartale 2022 roku wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o prawie 120 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online osiągnęła dzięki temu prawie 1,5 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 9%.

16.09.2022 | przeczytano: 281 razy
Ruszyła ogólnopolska kampania „Jak dobrze…”

Benefit Systems Oddział Fitness (BSOF), operator sieci klubów fitness Zdrofit, Fabryka Formy, Akademia Fitness, S4, Fit Fabric, My Fitness Place oraz Step One, w jesiennej kampanii walczy z mitem, że kluby fitness są jedynie dla wysportowanych, pewnych osób z wyrzeźbionymi ciałami. Kampania ma pomóc przełamać te bariery i pokazać, że kluby to dobre miejsce do zadbania o poprawę kondycji i dobre samopoczucie, a także że można w nich liczyć na profesjonalną pomoc ze strony trenerów od pierwszego treningu.

12.09.2022 | przeczytano: 414 razy
W pierwszej połowie 2022 r. rynek reklamy wzrósł o 5,5%%, maleją przychody telewizji

W pierwszym półroczu 2022 roku wydatki reklamowe wzrosły w Polsce o 5,5% w porównaniu do takiego samego okresu 2021 r. - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy i Mediów, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska. Wartość rynku, po sześciu miesiącach br., przekroczyła  5,2 mld zł, za sprawą między innymi blisko 42% wzrostu wydatków na reklamę zewnętrzną i 8,4% wzrostu na reklamę online.

26.08.2022 | przeczytano: 518 razy

Według 11.edycji Raportu Płacowego Antal średnie miesięczne wynagrodzenie w sprzedaży i marketingu wyniosło 13 804 zł brutto, co oznacza wzrost w stosunku do zeszłego roku o 29%. Najbardziej rozchwytywani pracownicy notują niespotykane wcześniej wzrosty.

11.08.2022 | przeczytano: 291 razy
Asus Polska z kampanią #Rog4creators dla młodych twórców

Trwa kampania #ROG4Creators realizowana przez polski oddział firmy ASUS. To już 4. odsłona kreatywnej akcji tej marki skierowanej do twórców różnych branż, którzy łączą kreatywność oraz zamiłowanie do gier. Tym razem skierowana jest do animatorów, ilustratorów i grafików. Kampania promowana jest wielokanałowo. Wsparli ją znani ambasadorzy, influencerzy, powstały spoty video, ruszyła kampania mediowa. W jej ramach powstały dwa bezpłatne konkursy, w których do wygrania jest nowoczesny sprzęt, szkolenia i vouchery. Kampania jest wizerunkowa i ma być wkładem marki dla rozwoju młodych i kreatywnych osób z Polski. 

11.08.2022 | przeczytano: 203 razy
Ewa Skrzypek awansuje na Head of SEM w Salestube

Ewa Skrzypek staje na czele działu SEM w agencji MarTech & e-commerce SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.

23.06.2022 | przeczytano: 258 razy

26 maja br. odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2022 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych znalazły się 4 polskie agencje - członkowie IAB Polska. Gratulacje dla Up&More, Bluerank, Mediacom i Sempai!

03.06.2022 | przeczytano: 425 razy
1 2 3
Strona 1/54 (artykułów: 532)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764