logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

SEMTEC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Jak stworzyć stronę www, która będzie wysoko w Google?

Miejsca zajmowane przez poszczególne strony w wynikach wyszukiwania Google wyznaczane są przez specjalny algorytm uwzględniający ok. 200 różnego rodzaju czynników.

11.01.2019 | przeczytano: 1237 razy
SEO w 2018 - trendy, które zyskają na znaczeniu

Branża SEO zmienia się niezwykle szybko i dynamicznie. W którą stronę będzie rozwijać się w 2018 roku, jakie są aktualne trendy i co nabierze znaczenia? Jak pozycjonować skutecznie? Dowiecie się z infografiki przygotowanej przez agencję SEMTEC z 12 poradami na najbliższe miesiące.

16.02.2018 | przeczytano: 1050 razy
Dziwne pytania, które internauci wpisują w Google

Podobno kto pyta nie błądzi, ale… Są pytania, które trochę wstyd zadać na głos. Na szczęście istnieje Google! A Google – jak to wyszukiwarka – cierpliwy jest i wszechwiedzący. O co pytają internauci, kiedy w czterech ścianach swoich domów zostają sam na sam ze swoim komputerem? Ekipa agencji SEMTEC wybrała najciekawsze pytania do Google...

23.06.2017 | przeczytano: 1772 razy
Content marketing dla B2B

Blisko 90% marketerów uznaje content za ważny element programu marketingowego firmy. Prawie 70% klientów B2B deklaruje, że decyzję o zawarciu transakcji podjęło na podstawie treści znalezionych w sieci. Jak pozyskiwać leady, budować wizerunek firmy, utrzymywać pozytywne relacje z kontrahentami dzięki contentowi? O tym na podstawie badań dojrzałego już rynku, jakim jest Ameryka Północna.

21.02.2017 | przeczytano: 1167 razy
Euro 2016: które drużyny i piłkarze najpopularniejsi w Google?

Odbywające się w tym roku we Francji Euro cieszy się większym zainteresowaniem użytkowników Google niż Brexit (dane z maja, podobna tendencja w prognozowanych danych za czerwiec). Agencja SEMTEC przygotowała infografikę z zestawieniem najczęściej wyszukiwanych fraz w Google powiązanych z mistrzostwami.

30.06.2016 | przeczytano: 612 razy
Awans w Cube Group: Mariusz Radecki SEO Directorem w agencji Semtec

Mariusz Radecki objął stanowisko SEO Directora w agencji SEMTEC, spółce portfelowej Cube Group

26.05.2015 | przeczytano: 749 razy
Google nie lubi podróbek, czyli zmiany algorytmu w 2014

Każdego roku Google wprowadza ok. 500-600 poprawek w algorytmie odpowiedzialnym za dostarczanie wyników wyszukiwania. Skutki większości z nich są niewielkie, jednak co pewien czas wdrażane są znaczące zmiany, spektakularnie zmieniające topowe pozycje w rezultatach wyszukiwania.

17.02.2015 | przeczytano: 1055 razy
Cezary Śledziak prezesem Semtec

Agencja SEO SEMTEC będąca spółką portfelową Cube Group ma nowego prezesa. Został nim Cezary Śledziak, który od 9 lat związany jest z branżą marketingu internetowego.

09.02.2015 | przeczytano: 1275 razy
Afera taśmowa wg Google: zyskali Korwin-Mikke, Wprost i Latkowski

Afera podsłuchowa, która wybuchła 14 czerwca wzbudziła olbrzymie emocje, a także zainteresowanie wśród Polaków. Jakich informacji nt. afery poszukiwano najczęściej oraz kto mógł na tym zyskać? Aby znaleźć odpowiedzi na te pytania agencja SEO SEMTEC przeanalizowała trendy zapytań internautów w wyszukiwarce Google w pierwszych 14 dniach po ujawnieniu afery (14 – 27 czerwca).  W badaniu wykorzystano narzędzia Google Trends oraz Google AdWords: Keyword Planner.

04.07.2014 | przeczytano: 1556 razy
Mundial 2014 w Brazylii z perspektywy wyszukiwarki Google

Na podstawie analizy fraz wpisywanych w wyszukiwarkę Google, agencja SEMTEC przygotowała infografikę dotyczącą najczęściej wyszukiwanych fraz na temat tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii.

11.06.2014 | przeczytano: 1749 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764