logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

SMS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 502
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.

20.10.2020 | przeczytano: 210 razy
Carlsberg z limitowaną edycją puszek w barwach Liverpool F.C.

Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii z designem Liverpool. Konkurs rusza 12 października.

12.10.2020 | przeczytano: 270 razy
Urodzinowa loteria WP na 25-lecie

WP rozpoczęła działalność w 1995 roku jako katalog stron internetowych. Dzisiaj jest liderem polskiego internetu. Z tej okazji zespół Wirtualnej Polski zorganizował wielką, urodzinową loterię. Każdy może w niej wygrać 25 tys. złotych, a łączna pula nagród to ponad 260 tys. złotych.

02.10.2020 | przeczytano: 255 razy
Kurs marketingu mobilnego za darmo: SMSAPI na Infoshare 2020

Tym razem szykuje się mniej branżowego plotkowania przy kawie, za to więcej wiedzy, inspiracji i networkingu w wersji online. Tegoroczna edycja konferencji Infoshare (23-30.09) ze względu na pandemię odbywa się wirtualnie. Dlatego partner wydarzenia, firma SMSAPI zamiast wizytówek, krówek i gadżetów przygotowała sześć dni intensywnego dzielenia się doświadczeniem z ekspertami marketingu SMS.

17.09.2020 | przeczytano: 321 razy
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handel

Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świat zakupów. W Stanach Zjednoczonych co dziesiąta transakcja w internecie dokonywana będzie w tym roku z pomocą asystentów głosowych.[1] Z inteligentnych algorytmów korzystają także sklepy: wirtualny asystent w czasie rzeczywistym odpowiada na pytania klientów i pomaga im w podejmowaniu trafnych decyzji, SI personalizuje też ofertę i chroni przed oszustwami. Według przewidywań do 2026 roku rynek  wykorzystywanej w handlu sztucznej inteligencji będzie rósł średnio nawet o 33% rocznie.[2] Jak skorzystają na tym klienci?

16.09.2020 | przeczytano: 445 razy
Lewandowski promuje akcję Happy Fridays od T-mobile

T-Mobile rusza z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji "Happy Fridays". Tym razem operator proponuje klientom indywidualnym darmową paczkę 7 GB, którą można aktywować w aplikacji przez cztery dni - od 4 do 7 września.

07.09.2020 | przeczytano: 360 razy
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce apeluje o pomoc rodzinom w kryzysie

Zgodnie z danymi GUS-u, Ponad 71 tys. dzieci w Polsce wychowuje się w opiece zastępczej, a nie w rodzinach biologicznych. Co roku, niemal 9 tys. dzieci traci opiekę rodziców. Dla każdej z tych rodzin, dla każdego dziecka to osobisty dramat – sytuacja, która wpływa na całe późniejsze życie, a często pozostawia po sobie ogromną traumę.

07.09.2020 | przeczytano: 297 razy
Push-blindness: efekt popularności powiadomień w czasie pandemii

Przeprowadzone wiosną badanie pokazało, że skuteczność powiadomień push osiągnęła w tym czasie rekordowy poziom, a firmy wysyłały ich o 16 proc. więcej niż przed pandemią.  Eksperci SMSAPI oceniają, z czego wynika wzrost zainteresowania kanałem mobilnym i czym grozi jego nadmierna eksploatacja.

02.09.2020 | przeczytano: 431 razy
PZU apeluje: „Prowadzisz? Odłóż telefon”

Sto dziewięćdziesiąt dziewięć czarnych punktów, a za każdym z nich kryje się ogromna ludzka tragedia. To policyjna mapa śmiertelnych wypadków na drodze podczas tegorocznych wakacji. Główni winowajcy to prędkość, brawura, młody wiek kierowcy i… smartfony. Dlatego PZU ponawia apel do Polaków: „Prowadzisz? Odłóż telefon”.

27.07.2020 | przeczytano: 459 razy
Videoselfie w telewizyjnej kampanii reklamowej Alior Banku

Alior Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej, która potrwa do 29 lipca. W spocie promującym Konto Jakże Osobiste zachęca do zakładania rachunku za pomocą VideoSelfie w aplikacji mobilnej. Jest to nowe rozwiązanie, które umożliwia potwierdzanie tożsamości całkowicie zdalnie. Działania reklamowe obejmują telewizję, platformy VOD oraz internet.

23.07.2020 | przeczytano: 347 razy
1 2 3
Strona 1/51 (artykułów: 502)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764