Cena nie jest czynnikiem decydującym o zakupie produktu – i choć dla wielu firm to stwierdzenie jest wciąż trudne do przyjęcia, zasady panujące na rynku potwierdzają, że jest ono prawdą. Konkurencyjną pozycję tworzy się, oferując klientom wartość dodaną. Ważne jest, by była dopasowana do potrzeb naszych klientów i spójna ze strategią sprzedażową firmy.
26.10.2018 | przeczytano: 733 razyOczekiwania klientów oraz podejście przedsiębiorców ciągle się zmienia. Rozwój nowych technologii wymaga ciągłego dostosowywania się firm do nowych czasów i zmian w ich strategiach, zwłaszcza dotyczących e-commerce i e-marketingu. W momencie, gdy granica między trybem offline i online się zaciera, przedsiębiorcy muszą być czujni, by nie wypaść z rynku.
22.08.2018 | przeczytano: 815 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |