logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

SalesBee: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Jak sprawdzić czy zmiany w e-sklepie są skuteczne?

Praca nad stroną e-sklepu nigdy się nie kończy. By dobrze funkcjonowała i spełniała swoje zadanie trzeba ciągle być na bieżąco z nowinkami i wprowadzać ulepszające ją zmiany. Z doświadczenia SalesBee wynika, że nawet prosta modyfikacja koloru czy treści jednego elementu strony może podnieść współczynnik klikalności o 20 – 30 proc. Ale jak sprawdzić, które rozwiązanie będzie najlepsze?

29.04.2016 | przeczytano: 1026 razy

Do zarządzania Customer Lifetime Value (CLV) przekonuje się coraz więcej marketerów. Badania pokazują, że lojalni klienci są warci nawet dziesięciokrotność swojej pierwszej transakcji zakupowej. Czym jest CLV, jak można go mierzyć i wykorzystywać w kampaniach marketingowych?

29.04.2016 | przeczytano: 1105 razy
Polskie e-sklepy nie są gotowe na internacjonalizację

Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen, wynika z najnowszego badania Sociomantic Labs. Te dane dobitnie pokazują, że rodzime e-sklepy nie są przygotowane na ekspansję za granicę. A szkoda, bo taki krok mógłby znacząco zwiększyć ich przychód i zyski. Jak i dlaczego warto przygotować się do internacjonalizacji e- biznesu?

21.04.2016 | przeczytano: 1256 razy
Wielokanałowe podejście zwieksza potencjał e-sklepu

Omnichannel to rozwiązanie które coraz częściej wprowadzają wielkie sieci handlowe, jednak może być także z powodzeniem zastosowane w mniejszych e-sklepach. Pomogą w tym narzędzia automatyzacji marketingu. Dane SalesBee pokazują, że dzięki nim można zwiększyć wyniki sprzedaży średnio o 25 proc. Wielokanałowość nie musi bowiem oznaczać wyłącznie budowy sklepów stacjonarnych przez te działające wyłącznie w sieci.

20.04.2016 | przeczytano: 776 razy
Stały klient wydaje w e-sklepie do 5 razy więcej niż nowy

Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych zakupów.

13.04.2016 | przeczytano: 665 razy
3 proste kroki budowy zaufania do e-sklepu

Według badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie spełniający ich oczekiwań – wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Ponadto 27 proc. konsumentów obawia się, że towar w ogóle do nich nie dotrze. Te obawy mogą sprawić, że klient nie skorzysta z usług sklepu internetowego i opuści go porzucając koszyk z produktami. Co zrobić żeby konsument zaufał e-sklepowi i nie bał się zrobić w nim zakupów?

04.04.2016 | przeczytano: 836 razy
Co zrobić żeby nie zostać uznanym za spamera?

Dziennie ludzkość wysyła 40 miliardów e-maili. Część z nich to nieistotny i irytujący spam, którego chcemy uniknąć. Taką możliwość dają nam filtry antyspamowe, jednak te narzędzia nie są doskonałe i często blokują istotne wiadomości. Wg SalesBee ponad 80 proc. klientów ocenia dobrze skonstruowane newslettery jako przydatne i chętnie z nich korzysta. Jak więc skonstruować newsletter, który spełni oczekiwania użytkowników i nie trafi do skrzynki spam?

16.03.2016 | przeczytano: 1046 razy
Strona e-sklepu: Każdy szczegół ma znaczenie

Walka o jak najlepszą konwersję to podstawa pracy e-sklepu. Nawet najmniejszy szczegół przekłada się na to czy klient odwiedzający stronę sklepu dokona zakupu czy opuści go, nie dokonując zakupu. Według SalesBee liczba porzuconych koszyków sięga nawet 70 proc.

02.03.2016 | przeczytano: 1236 razy

Duże budżety reklamowe czy atrakcyjne rabaty i promocje, nie zawsze powodują dokonanie zakupu przez internautę. Jak pokazują najnowsze badania, tylko trzech na stu odwiedzających e-sklep staje się jego klientem. Jakie działania w ramach Full Funnel skutecznie prowadzą potencjalnego nabywcę przez kolejne etapy ścieżki zakupowej i zmieniają go w lojalnego klienta, a nawet ambasadora marki?

24.02.2016 | przeczytano: 953 razy
Salesbee pomaga testować komunikaty Call to Action

Jak zachęcić użytkownika aby się zarejestrował, dołączył do bazy subskrybentów albo kupił to co mu oferujemy? Wciąż wiele e-sklepów nie jest świadomych jak ważnym elementem jest przycisk Call to Action. Ten krótki 2-3 wyrazowy zwrot może się wydawać mało znaczącym szczegółem, ale te kilka słów może decydować o powodzeniu zamierzonych działań. Bez jasnego CTA dla użytkownika może nie być oczywiste jaki kolejny krok powinien wykonać lub co chcemy mu zaoferować. Jak sprawić żeby ten przekaz zadziałał?

08.02.2016 | przeczytano: 1546 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764