logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Santander Consumer Bank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
Santander i Kapitan Światełko z kampanią „Biustowniczki”

„Biustowniczki” to akcja skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Już wiosną br. będą one mogły skorzystać z bezpłatnego USG piersi, bez skierowania, ubezpieczenia czy zapisów, w największych miastach Polski. Badania odbędą się na terenie wybranych galerii handlowych w specjalnie przygotowanych gabinetach mobilnych. Projekt organizuje Fundacja Kapitan Światełko, odpowiedzialna za bliźniaczą kampanię „Mosznowładcy”, natomiast jej wyłącznym partnerem strategicznym jest Santander Consumer Bank.

20.02.2024 | przeczytano: 395 razy
Santander: 2024 rok w e-commerce upłynie pod znakiem AI

W listopadzie i grudniu ubiegłego roku na ponad 17 proc. wszystkich zamówień świątecznych wpłynęła sztuczna inteligencja, co przekłada się na 199 miliardów dolarów – wynika z analizy Salesforce przeprowadzonej na podstawie aktywności cyfrowej 1,5 mld kupujących. Dane te wskazują na silny trend w e-commerce w 2024 roku, którym będzie duży wpływ sztucznej inteligencji na kanał sprzedaży online. Co dokładnie czeka e-handel w najbliższych miesiącach? Odpowiada ekspert Santander Consumer Banku.

30.01.2024 | przeczytano: 275 razy
Konkurs na projekt koszulki dla 9. Biegu po Oddech

Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą ogłosiło konkurs na projekt koszulki, w której pobiegną uczestnicy 9. edycji Biegu po Oddech. Inicjatywa ma na celu zwiększenie świadomości na temat tej choroby, a jednocześnie popularyzację wydarzenia organizowanego w celu wsparcia podopiecznych PTWM. Konkurs pomaga promować Santander Consumer Bank, który wspiera Bieg po Oddech.

26.01.2024 | przeczytano: 509 razy
„Komunikacja stworzona z AI” - Santander Consumer Bank rusza z nową kampanią

Nowa kampania Santander Consumer Banku promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Treści są dystrybuowane w formie reklam w wyszukiwarce Google, w mailingach wysyłanych do klientów oraz publikowane na stronie banku. Kampania ma m.in. podkreślić potencjał, jaki tkwi we współpracy z AI w zakresie tworzenia nowoczesnej komunikacji z klientem.

30.08.2023 | przeczytano: 536 razy
5 trendów customer experience w kanale offline w 2023 roku

Utrzymanie wysokich standardów obsługi staje się coraz bardziej istotne, na co wskazują np. wyniki badania Armatis Customer Experience Index. Według nich tylko jedno negatywne doświadczenie związane z daną firmą mogłoby zniechęcić do kolejnego zakupu w niej aż 57 proc. Polaków. W obecnej sytuacji spowolnienia gospodarczego jest to ważne przesłanie, zwłaszcza dla sklepów i usług stacjonarnych, które cierpią bardziej niż biznes online z uwagi na większe koszty utrzymania infrastruktury i mniejsze możliwości oferowania rabatów. Klucz do zachowania wysokich standardów obsługi klienta to bycie na bieżąco z trendami. Co będzie ważne w customer experience w kanale offline w 2023 roku? Odpowiada ekspert Santander Consumer Banku.

23.05.2023 | przeczytano: 978 razy
5 elementów skutecznego marketingu behawioralnego marki

Marketing behawioralny to strategia, która wykorzystuje informacje o zachowaniu klientów do tworzenia odpowiednich przekazów i doboru produktów do indywidualnego odbiorcy. Według McKinsey & Company korzystające z niej przedsiębiorstwa uzyskują nawet do 85 proc. wzrostu sprzedaży w porównaniu do konkurentów. Jak z sukcesem prowadzić marketing behawioralny swojej marki? Tłumaczą eksperci Santander Consumer Banku.

25.04.2023 | przeczytano: 844 razy

Agencja digital employer branding LoveJob wygrała przetarg na realizację kampanii wizerunkowo rekrutacyjnej dla MAN Truck & Bus Polska.

07.03.2022 | przeczytano: 628 razy
Santander Consumer Bank rusza z kampanią edukacyjną o finansach

Swoją kampanię Santander Consumer Bank kieruje do różnych pokoleń Polaków. Działania zorientowane są na trzech kategoriach tematycznych, od edukacji finansowej dzieci i rodziców, przez zarządzanie domowym budżetem, po finanse na emeryturze. W ramach kampanii bank uruchomił specjalną witrynę #JasnoOFinansach, gdzie zainteresowani będą mogli zapoznać się z przygotowanym przez niego raportem „Czy pandemia zmieniła podejście Polaków do świadomości finansowej?”, wystąpieniami video znanych ekspertów oraz e-bookiem edukacyjnym. Celem przedsięwzięcia jest zachęcenie Polaków do poszerzania swojej wiedzy o finansach.  

20.10.2021 | przeczytano: 388 razy
Przelewy24 promuje P24now w telewizji

Rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej metody płatności P24NOW, wprowadzonej na rynek przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bank, która adresowana jest do szerokiej grupy docelowej.

20.04.2021 | przeczytano: 708 razy

Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii  #BiznesBezPapieru.

13.04.2021 | przeczytano: 466 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764