logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Senuto: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60
Raport: najlepsze blogi w e-commerce

19 branż, 285 sklepów internetowych oraz grupa ekspertów skupiona na wyróżnieniu marek, które najskuteczniej realizują działania SEO i content marketingowe za pomocą bloga. Agencja Elephate wyłoniła liderów w branży e-commerce, którzy przyciągają najwięcej odbiorców dzięki publikowanym treściom.

01.12.2023 | przeczytano: 250 razy
Debiut agencji SEM House

Globalna spółka MarTech, RTB House, dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się przede wszystkim na planowaniu i realizacji usług marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Rozwój narzędzi opartych o sztuczną inteligencję ułatwił proces tworzenia treści. To, czym wyróżnia się SEM House to umiejętność nie tylko stworzenia i dystrybucji contentu wysokiej jakości, ale również zbudowanie dla nich kompletnych strategii, także w ujęciu międzynarodowym.

29.11.2023 | przeczytano: 290 razy
Narzędzia marketingowe i SEO: promocje na Black Week

Narzędzia, które pomagają automatyzować działania SEO czy content marketingowe, planowanie publikacji w social mediach czy monitorowanie mediów to „must have” w pracy marketera. Bez nich przypominamy statek bez żagli – możemy jedynie dryfować na digitalowym morzu, ale marne szanse, że dopłyniemy do celu. Dlatego w tak gorącym, Black Week’owym okresie warto zapolować na promocje od największych. Jakie zniżki szykują dla marketerów WhitePress, Senuto, Brand24, NEWSPOINT, NapoleonCat, DevaGroup czy Freshmail? Zestawienie najbardziej interesujących rabatów i terminów ich obowiązywania znajdziecie poniżej.

23.11.2023 | przeczytano: 335 razy
Adlook wchodzi do Polski, uprości zakup mediów dzięki AI

Rozwój sztucznej inteligencji, jaki ze szczególną intensywnością obserwujemy od początku roku, otworzył nowe możliwości przed praktycznie każdą branżą. Marketerzy szczególnie chętnie przyjęli rozmaite narzędzia oparte na AI, widząc w tym szansę na usprawnienie pracy i stałe podnoszenie efektywności.

06.11.2023 | przeczytano: 368 razy

Rozwój międzynarodowego SEO, sztucznej inteligencji, data science, a także duża dawka case studies i wiele więcej. Już 4 i 5 października uczestnicy skorzystają z potężnej dawki wiedzy i odrobiny zabawy połączonej z networkingiem, a to wszystko w urokliwej stolicy Węgier. W gronie prelegentów znaleźli się topowi eksperci, jak m.in.: Gabor Papp, współzałożyciel i dyrektor działu SEO w The Pitch – jednej z wiodących, węgierskich agencji SEO, Koray Tuğberk GÜBÜR, założyciel i CEO tureckiej agencji, Holistic SEO & Digital oraz Kyle Roof właściciel High Voltage SEO i współtwórca narzędzia do analizy czynników algorytmicznych. Na scenie pojawi się również Robert Niechciał, CTO w Vestigio.agency, który związany jest z SEO od ponad 18 lat i Damian Sałkowski, CEO Senuto, specjalista z ogromnym doświadczeniem w branży, autor wielu książek i licznych artykułów. Jesteście ciekawi jakie tematy podejmą najlepsi specjaliści z branży SEO i content marketingowej?

29.09.2023 | przeczytano: 276 razy

WhitePress od 2013 roku wspiera polskie i zagraniczne biznesy w działaniach SEO i content marketingowych. Przez minione 10 lat działalności dostarczał partnerom i specjalistom narzędzia ułatwiające tworzenie, dystrybucję, promocję i analitykę treści. Polski startup, założony przez Pawła Strykowskiego oraz Tomasza Kwaśnego i wykupiony w całości przez globalną spółkę RTB House w 2021 roku, ma niebagatelny wpływ na kierunek rozwoju technologii w całej branży marketingowej. W ubiegłym roku WhitePress połączył siły z Senuto, by udoskonalić dotychczasowe rozwiązania i stać się liderem na polskim rynku MarTech. Przy okazji jubileuszu WhitePress, eksperci Joanna Godzic, Tomasz Biegun i Dominik Fajferek, podzielili się swoim spojrzeniem na branżę z perspektywy minionej dekady. Jakie działania SEO straciły na znaczeniu? Które z dotychczas stosowanych praktyk content marketingowych przestały się sprawdzać? W jaki sposób algorytmy Google na nowo zdefiniowały SEO i content marketing? O tym w artykule.

09.08.2023 | przeczytano: 560 razy

Nie bez znaczenia w nazwie konferencji organizowanej przez WhitePress pojawia się słowo „Camp”. I choć nie będzie to obóz przetrwania, to przygotowanych atrakcji łącznie z torem przeszkód SEO Warrior będzie wiele. A to wszystko połączone z 10-leciem firmy, która w przeciągu dekady od początkującego startupu stała się liderem na polskim rynku content marketingu i SEO. Nie zabraknie także potężnej dawki wiedzy serwowanej przez najlepszych specjalistów z branży marketingowej z całego świata. Na scenie gościć będziemy m.in. Matta Diggity, SEO influencera, blogera i eksperta SEO. Wyróżniony przez The New York Post, Search Engine Journal, a także wymieniony w “Top SEO blogs to Follow” przez Ahrefs. W gronie prelegentów znalazła się również Cindy Krum, uznana w 2022 roku za jedną z najbardziej wpływowych osób w branży SEO przez “The USA Today”. Kto jeszcze wystąpi podczas konferencji? Jakie inne atrakcje czekają na uczestników?

19.05.2023 | przeczytano: 377 razy
Senuto działa już w 6 europejskich krajach

We wrześniu ubiegłego roku Senuto, jedna z najbardziej rozpoznawalnych platform analitycznych na polskim rynku SEO, połączyło siły z WhitePress. Założyciel marki Damian Sałkowski zapowiadał wtedy, że jednym z celów przyjętych na ten rok będzie dostarczenie globalnego rozwiązania wspierającego pozycjonerów w zakresie strategii SEO i contentu. Na spełnienie tych założeń nie trzeba było długo czekać. Od marca 2023 polski startup udostępnia swoją platformę w pełnej wersji w Szwecji, Czechach, Słowacji, Rumunii, a także na Węgrzech. Przewagę nad pozostałymi narzędziami Senuto osiągnął dzięki wielomilionowej bazie danych. Ten sukces chce powtórzyć również za granicą. Już teraz w wymienionych krajach analizuje co miesiąc od blisko 4 do 5 milionów fraz. W planach zapowiada uruchomienie platformy na kolejnych rynkach. Jakich?

05.05.2023 | przeczytano: 650 razy

Na polskim rynku pojawiło się narzędzie, które wesprze specjalistów SEO i marketingowców w obszarze dystrybucji treści. AI Media Planner od WhitePress wybierze za nas optymalne miejsca publikacji zgodne z wyznaczonymi celami, w zautomatyzowany sposób dobierze wyrażenia kluczowe, przygotuje wytyczne dla copywriterów w oparciu o AI czy w końcu, zmaksymalizuje efektywność działań SEO i content marketingowych i skróci czas przygotowywania kampanii nawet 10-krotnie. Rozwiązanie, z którego mogą korzystać zarówno początkujący SEO-wcy i content marketingowcy, jak również eksperci w swojej dziedzinie, umożliwia wybór jednej ze strategii SEO (nastawionych na zwiększenie widoczności strony w wynikach organicznych), a także strategii PR, skupiającej się na zwiększeniu zasięgu działania marki. Narzędzie opiera się na największej bazie słów kluczowych, wyszukiwań i monitoringu w Polsce, udostępnionej przez Senuto.

28.03.2023 | przeczytano: 719 razy

Ubiegły rok był wyjątkowo trudny dla rodzimego biznesu m.in. ze względu na wojnę w Ukrainie i rosnącą inflację. Nie zatrzymało to jednak dynamicznego rozwoju WhitePress - międzynarodowej platformy do content marketingu i SEO. Polski startup odnotował w 2022 sprzedaż na poziomie ok. 80 mln zł – daje to blisko 50 proc. wzrost względem poprzedniego roku. Co istotne, niemal 40 proc. wszystkich przychodów polskiego MarTechu pochodziła z działań na zagranicznych rynkach. Na ten wynik wpłynęło m.in. zwiększenie geograficznego obszaru działalności o kolejne 6 państw, takich jak Brazylia czy kraje nordyckie. W 2023 roku po fuzji z Senuto, technologicznym liderem wśród platform SEO, WhitePress zapowiada dalsze umacnianie pozycji w Europie i rozszerzanie oferty produktowej na tym obszarze, a także skupienie się na kierunkach bardziej egzotycznych.

16.02.2023 | przeczytano: 425 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764