logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Smart Data: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Marcin Bodziak wzmocni Dział Analityków Payback Polska

1 kwietnia 2019 roku do Działu Analityków PAYBACK Polska dołączył Marcin Bodziak, który objął stanowisko Advanced Analytics Principal. Będzie on odpowiedzialny za wszystkie usługi z zakresu Advanced Analytics, AI, Natural Language Processing oraz Data Mining, świadczone przez Program dla jego partnerów. To bardzo duże wzmocnienie dla zespołu, który odpowiada za personalizację oferty dla uczestników PAYBACK, tak ważną przy pogłębianiu relacji partnerów z ich klientami.

24.04.2019 | przeczytano: 564 razy

Świat online pełen jest śladów, cyfrowych oczywiście. Każde kliknięcie, czy przesunięcie to trop, który może pomóc odtworzyć przebieg wydarzeń. Jednak to zaledwie skrawek informacji - ale gdyby mieć ich kilka, albo kilkanaście, wówczas możemy rozwikłać zagadkę, zanim zrobią to inni. Niczym bohater książki Arthura Conana Doyle’a, dziś Sherlockiem Holmesem jest każdy marketer zbierający informacje. A tych wyraźnie przybywa, internauci rozsiewają je w każdym zakamarku internetu. W związku z tym rośnie również liczba źródeł, z których marketingowy detektyw korzysta. Dziś jest ich średnio aż o 60% więcej niż jeszcze dwa lata temu, podaje Salesforce.

21.03.2019 | przeczytano: 749 razy
Big Data nad Wisłą

Prawie 100 proc. dużych i średnich firm w Polsce przyznaje, że gromadzi dane. Ważniejsze jest jednak, że aż 60 proc. zapytanych deklaruje ich wykorzystanie w analityce biznesowej. Do stosowania rozwiązań z zakresu Big Data przyznaje się już jednak tylko – w zależności od wielkości – od 11 do 16 proc. rodzimych firm. Tak wynika z badania firm OVH i Intel. Co znaczące, spośród firm, które jeszcze nie korzystały z Big Data, po technologię tę zamierza w tym roku sięgnąć tylko 2 proc. przedsiębiorstw. Dlaczego?

21.01.2019 | przeczytano: 744 razy
Dział marketingu Payback w nowej odsłonie

W połowie grudnia 2018 roku do zespołu zarządzającego PAYBACK Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Do głównych zadań p. Katarzyny należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów Programu, wsparcie komunikacji oraz nawiązywanie relacji z przyszłymi partnerami, a także budowanie zaangażowania, aktywności i satysfakcji uczestników Programu PAYBACK.

19.12.2018 | przeczytano: 1490 razy

Zapotrzebowanie na rozwiązania z zakresu analityki danych w Polsce może wzrosnąć w przyszłym roku nawet o 25-30 proc. Głównymi czynnikami rozwoju „datyzacji” polskiego biznesu będą: rozwój chmury publicznej oraz zmiana świadomości przedsiębiorców, wynika z analizy firmy TogetherData. Wyzwaniem może być wieloźródłowość danych, albowiem polskie przedsiębiorstwa będą się gubić w kwestii systematycznej integracji informacji.

05.12.2018 | przeczytano: 420 razy
BenQ na ISE 2017 – kolejny skok w jakości wyświetlania obrazu

Premiera nowego oprogramowania zarządzającego treściami i obrazami w Digital Signage, nowych paneli, monitorów, projektów instalacyjnych i do kina domowego, w tym 4K z paletą 95% DCI-P3. 7-10 lutego 2017, Amsterdam, stoisko 5-U24

30.01.2017 | przeczytano: 508 razy

Z usług Brand24 korzysta dziś m.in. amerykański rząd czy Bank Anglii. Po rozwiązanie Dealavo sięgnęli tacy potentaci jak Acer, Epson czy ABC Data. Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies napędzają takie firmy jak Google czy Adform. Co łączy te wszystkie spółki?

09.09.2016 | przeczytano: 832 razy
For..Net-Award dla Nugg.ad za zaangażowanie w ochronę prywatności

Wczoraj, w czwartek wieczorem, Forschungsstelle für IT-Recht & Netzpolitik [Ośrodek badawczy prawa IT i polityki sieciowej] przy Uniwersytecie w Pasawie przyznał firmie nugg.ad, specjaliście w dziedzinie Smart Data Management i reklamy cyfrowej, nagrodę „For..Net-Award za zaangażowanie w ochronę danych osobowych“. Przedsiębiorstwo oferujące usługi targetowania zostało uhonorowane za wdrożenie innowacji IT zgodnych z ochroną danych osobowych oraz za przestrzeganie ścisłych standardów ochrony prywatności. 

17.04.2015 | przeczytano: 686 razy
E-commerce: Jak zatrzymać klienta? TOP 5 skutecznych metod

Aż o 3,5 mld złotych, do poziomu 25 mld, wzrosła w ubiegłym roku wartość rynku handlu internetowego w Polsce. Jednak w parze ze zwiększeniem wydatków nie idzie lojalność konsumentów, gdyż o ich wyborach najczęściej decyduje najniższa cena. Co więcej, według analityków pozyskanie nowych klientów jest kilkukrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowych. Jak zatem skutecznie zwiększyć ich lojalność?

28.01.2015 | przeczytano: 1237 razy

Nadchodzący rok przyniesie spore zmiany na rynku reklamy. Najwięcej zyska reklama internetowa, której wartość zwiększy się o 14 proc. Stanie się tak m.in. za sprawą reklamy osobistej (ang. programmatic), która obok Big Data oraz automatyzacji działań marketingowych, jest jednym z najczęściej wymienianych przez ekspertów trendów na nadchodzący rok. Wydatki na personalizację treści mogą wzrosnąć nawet o 120 proc. Jak będzie wyglądać rynek reklamy internetowej AD 2015?

22.12.2014 | przeczytano: 2770 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764