logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Smart Design Expo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Co się liczy w marketingu wystawienniczym?

Architektura stoiska, digitalizacja, doświadczanie marki i kreatywność rozwiązań promocyjnych to 4 obszary, których dotyczą trendy w marketingu wystawienniczym. W pierwszym numerze TREND.expo dla wystawców, jego autorzy wzięli na warsztat najlepsze praktyki w architekturze i aranżacji stoiska, skupiając się na Kolorze. Tu prym wiodą najmodniejsze odcienie 2019 roku: barwy ziemi, pastele, color blocking, monokolor.

03.04.2019 | przeczytano: 327 razy
Smart Design Expo - pierwsza polska firma wyróżniona w Trade Fair Design Annual

Wyjątkowe stoiska targowe w całości zaprojektowane i zrealizowane przez polską firmę Smart Design Expo zostały docenione na arenie międzynarodowej i zaprezentowane w prestiżowej, corocznej publikacji Trade Fair Design Annual, zbierającej najlepsze, najbardziej kreatywne i wartościowe projekty instalacji targowych z całego świata.

20.12.2018 | przeczytano: 423 razy
Standout. ITM Polska 2016 Poznań: Zwycięzcy wyłonieniZobacz fotorelację

Znamy laureatów 31. Edycji StandOUT. ITM Polska 2016. Na 64 wyróżniające się kreacje wystawiennicze, które znalazły się w finale zagłosowało 3 648 osób. Laureaci konkursu to stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Ilość głosujących świadczy o tym, że wzbudziły one również wiele emocji wśród kilku tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace.

08.07.2016 | przeczytano: 910 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764