logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Soul : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind

Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.

16.04.2024 | przeczytano: 109 razy
Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?

Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian zachodzących w tym obszarze, zapytała agencja badawcza SW Research, na zlecenie firmy Soul & Mind Group.

04.12.2023 | przeczytano: 444 razy
Streetcom dla nowej linii produktowej Tołpa

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka Tołpa. Streetcom realizuje kampanie influencer marketingową  dla nowej linii produktów Body & Soul Tołpa.

26.10.2023 | przeczytano: 433 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

18 maja w Zamku Ujazdowskim odbyła się finałowa Gala 2. edycji rankingu Best Brands Poland, podczas której poznaliśmy najsilniejsze marki na polskim rynku, wybrane głosem 7,5 tys. konsumentów.  Wśród laureatów, którzy otrzymali „Oskary Marketingu” w 6. kategoriach badania, znaleźli się: InPost, Winiary, Castorama, Samsung, Lidl (Bio Organic) oraz JBL.

26.05.2023 | przeczytano: 501 razy

Z początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Prac „Społem”, dołączając do znanego wśród konsumentów #teamukieleckiego. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań o charakterze PR.

03.04.2023 | przeczytano: 334 razy
Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od marca jest on emitowany przy wybranych programach VOD.

20.03.2023 | przeczytano: 485 razy
Michał Kwiatkowski nowym Client Service Director w Soul & Mind

Poznańska agencja rozwija działania na linii klient-agencja. Do zespołu dołączył Michał Kwiatkowski, który objął stanowisko Client Service Director. Będzie on także pełnił funkcję Brand Strategy and Communication Expert, wspierając dział strategiczny.

24.10.2022 | przeczytano: 684 razy
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów

Pięć regionów i jeden cel - promocja kraju wśród Austriaków i Szwajcarów. Kampania “Poland Soul Travel” Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej przybliża mieszkańcom Austrii i Szwajcarii turystyczne walory Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska oraz Podlasia, wpisując się w trend turystyki w duchu slow.

19.09.2022 | przeczytano: 487 razy

Od dzisiaj do 10 września w stacjonarnych sklepach IKEA i online odbędzie się festiwal IKEA. W dziewięciu miastach z całego świata, przez dziewięć dni marka poruszy dziesięć tematów, które mają na celu celebrować kreatywność i pomysłowość w domowym życiu.

02.09.2022 | przeczytano: 595 razy
Radio Newonce przenosi się do Fabryki Norblina

Grupa mediowa Newonce Media, właściciel jednej z najpopularniejszych internetowych rozgłośni radiowych – newonce.radio, przeniesie swoją siedzibę do Fabryki Norblina. W budynku Verit zlokalizowanym od strony ul. Prostej, znajdzie się nowe studio radiowe oraz redakcja medium. Newonce Radio rozpocznie także współpracę z Fabryką Norblina przy współtworzeniu wybranych audycji.

21.09.2021 | przeczytano: 641 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764