logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Społeczności: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Wskaźnik viewability rośnie, a reklamodawcy chcą płacić za jakość

Viewability (widoczność) to wskaźnik, który powoli staje się podstawową „walutą”, w której rozliczane są reklamy w kampaniach online. Reklamodawcy oczekują jakości i pewności, że użytkownicy zobaczą ich przekaz reklamowy. Aktualnie niespełna 60% reklam w Internecie jest widocznych dla odbiorców, tym samym wydawcy serwisów muszą się dostosować i wprowadzić zmiany, które wpłyną na wzrost poziomu viewability.

03.09.2019 | przeczytano: 192 razy

W czerwcu informowaliśmy na blogu YouTube o zmianach na naszej platformie. We wpisie zwróciliśmy między innymi uwagę na to, że w ciągu ostatnich kilku lat inwestowaliśmy w nasze produkty i systemy, tak aby jak najlepiej chronić społeczność YouTube przed szkodliwymi treściami. Dzięki tym inwestycjom materiały wideo naruszające zasady korzystania z YouTube są usuwane szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a użytkownicy widzą mniej takich materiałów.

09.08.2019 | przeczytano: 179 razy
Programmatic stawia na etykę

Firmy działające na programatycznym rynku zakupu reklam w Internecie opracowały własny kodeks etyki. Dzięki niemu ten dynamicznie rozwijający się sektor reklamy będzie działał przejrzyście, a niepożądane treści w reklamach będą eliminowane.

06.06.2019 | przeczytano: 490 razy

W konkursie Power of Content Marketing Awards 2019, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, ING Bank Śląski otrzymał aż 11 nagród, w tym 10 złotych.

31.05.2019 | przeczytano: 354 razy
9 istotnych faktów PR z Konferencji PRON

10 maja 2019 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w drugiej edycji Konferencji “Włącz się na PR”. Konferencja zorganizowana była przez stowarzyszenie PRON. Dziękujemy organizatorom za stworzenie po raz kolejny merytorycznej, branżowej przestrzeni do chłonięcia wiedzy i doświadczeń. Konferencja odbyła się w nowym budynku Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Plan konferencji zapowiadał się konkretnie. Udało nam się wysłuchać 6 prelekcji, z których chcielibyśmy Wam przybliżyć najważniejsze wnioski.

27.05.2019 | przeczytano: 309 razy
Nowy model lokowania produktu - We killed tv

Jak połączyć zasięgi reklamy telewizyjnej i budowanie bezcennego zaufania odbiorców, znane z influencer marketingu? To pytanie, które marketerzy zadają sobie od bardzo dawna. Twórcy we killed tv znaleźli odpowiedź. Ich model pozwala na lokowanie produktów w materiałach video publikowanych online, które praktycznie natychmiast docierają do milionowych społeczności, złożonych tylko z potencjalnych klientów promującej się marki. Wszystko dzięki organicznym zasięgom. Niemożliwe? A jednak!

16.04.2019 | przeczytano: 372 razy

Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM – to wydarzenie właśnie dla Ciebie. Z myślą o wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, którego IMM jest partnerem. Wydarzenie odbędzie się już 22 stycznia 2019 w warszawskim kinie Atlantic.

11.01.2019 | przeczytano: 272 razy
Youtube usuwa szkodliwe treści: Podsumowanie

Do wykrywania treści naruszających standardy społeczności na naszej platformie zawsze korzystaliśmy z pomocy zarówno technologii, jak i usług profesjonalnych recenzentów. Od 2017 roku do zgłaszania treści do recenzji przez nasze zespoły zaczęliśmy też używać bardziej zaawansowanej techniki uczenia maszynowego. To połączenie technologii i wysoko wykwalifikowanych ekspertów umożliwia nam konsekwentne egzekwowanie przestrzegania naszych zasad z coraz większą skutecznością.

31.12.2018 | przeczytano: 758 razy
Facebook ukarany grzywną 500 tys. funtów za skandal z udziałem Cambridge Analytica

Orzeczona przez UK Information Commissioner’s Office (ICO – brytyjski odpowiednik polskiego GIODO) grzywna stanowi maksymalny wymiar kary, jaki można wymierzyć na mocy brytyjskiej ustawy o ochronie danych osobowych (Data Protection Act) z 1998 r.

30.10.2018 | przeczytano: 213 razy
Akcja „Mural” Ing Banku Śląskiego nagrodzona Kreaturą 2017

Akcja społecznościowa ING „Mural” - angażująca lokalną społeczność, została uznana za najlepsze działanie w kategorii social media w 2017 roku. Nagrodę przyznało jury XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2017.

11.12.2017 | przeczytano: 975 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764