logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Streetcom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 78
Bolton Polska wybiera agencję Streetcom

BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.

17.04.2024 | przeczytano: 239 razy
Streetcom dla Eatyx

Nowa marka na rynku polskim, eatyx Hyperfood, dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów. 

09.04.2024 | przeczytano: 202 razy
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips

Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.

27.03.2024 | przeczytano: 332 razy
Streetcom z influencerami dla Reeva

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka popularnych i lubianych zupek instant - Reeva. Streetcom realizuje dla Reeva kampanię Influencer marketingową w oparciu o mikro i makro influencerów. Głównym celem realizowanych działań jest budowanie świadomości produktu oraz podkreślenie jego świetnego smaku.

20.12.2023 | przeczytano: 669 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Streetcom dla nowego produktu STR8

Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.

08.12.2023 | przeczytano: 390 razy
Streetcom wygrywa przetarg na dwie kampanie dla Purina

Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.

29.11.2023 | przeczytano: 479 razy
Streetcom z kampanią Influencer marketingową dla Hortex

Agencja Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla marki Hortex – nowej edycji produktów Hortex z wizerunkiem Psiego Patrolu. Główne hasło realizowanej kampanii brzmi: Hortex Leon to ZDROWA DAWKA RADOŚCI. Celem działań prowadzonych przez Streetcom jest trial oraz zwiększenie świadomości limitowanej edycji produktowej. 

17.11.2023 | przeczytano: 486 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Streetcom dla nowej linii produktowej Tołpa

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka Tołpa. Streetcom realizuje kampanie influencer marketingową  dla nowej linii produktów Body & Soul Tołpa.

26.10.2023 | przeczytano: 442 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Streetcom z nową platformą dla influencerów Instars

Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz Agencji HASH.FM będą funkcjonować na rynku jako InStars. InStars to tym samym największa społeczność influencerów w Europie, którą tworzą nano, micro i makro influencerzy oraz twórcy kontentu działający na wszystkich platformach, takich jak TIK TOK, META (Facebook, Instagram) czy YouTube. InStars to społeczność łącząca ponad 500 tys. influencerów na wszystkich etapach rozwoju swojej kariery.

21.09.2023 | przeczytano: 694 razy
Leifheit ponownie postawił na Influencer Marketing ze Streetcom

„Suszarka Black Diamond. PASUJE MI!” pod takim hasłem odbywa się najnowsza kampania influencer marketingowa dla marki LEIFHEIT prowadzona przez agencję Streetcom. Głównym jej celem jest budowanie świadomości istnienia produktu, a także dotarcie do klientów z informacją o e-sklepie marki pod adresem: leifheitsklep.pl

04.09.2023 | przeczytano: 431 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 78)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764