logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Studio Otwarte: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Vasco Electronics z wakacyjną kampanią promocyjną

W maju br. wystartowała międzynarodowa kampania Vasco Electronics. Spędzaj wakacje tak, jak lubisz. Język zostaw nam! Pod takim hasłem polski producent urządzeń tłumaczących, zachęca odbiorców do podróżowania bez barier językowych. Reklamy Vasco dotrą do mieszkańców 14 europejskich krajów.

01.06.2023 | przeczytano: 1160 razy

Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.

23.09.2021 | przeczytano: 400 razy
Polsat: kampania „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”

Ruszyła kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy nowe spoty ukazują harmonizację strategiczną marek oraz przedstawiają nowe, spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

13.08.2021 | przeczytano: 1128 razy
 Projekt Roku 17/18 - Pełna lista nagród!

Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie (z wyjątkiem 2015–2016) analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu Twórców Grafiki Użytkowej.

17.12.2018 | przeczytano: 4295 razy
Rybnik: Wywiad z twórcami Systemu Identyfikacji Wizualnej miasta

Niedawno prezentowaliśmy opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Rybnika. Materiał cieszył się dużym zainteresowaniem - w ciągu tygodnia obejrzano go i przeczytano ponad 700 razy. Zdecydowaliśmy się w związku z tym uzupełnić go o rozmowę Mateusza Michalskiego ze Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej z Marcinem Wolnym i Mirkiem Klisiem, reprezentującymi Studio Otwarte odpowiadające za stworzenie nowego systemu identyfikacji.

18.09.2018 | przeczytano: 5537 razy
Identyfikacja wizualna Rybnika

Od maja miasto Rybnik posługuje się nowym Systemem Identyfikacji Wizualnej. Miasto używało na przestrzeni ostatnich lat co najmniej kilku różnych form logo promocyjnych, które powstawały w miarę bieżących potrzeb, bez wspólnego mianownika. Podobnie, bez jednolitego klucza, powstawały różne logotypy miejskich instytucji. Przyczyniało się to do niepotrzebnego mnożenia symboli i powodowało nieład wizualny.

10.09.2018 | przeczytano: 5237 razy (komentarzy: 2)
Elementarz Projektanta 2015

W dniach 17-19 kwietnia 2015 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się druga edycja Elementarza Projektanta - konferencji poświęconej przedsiębiorczości projektantów.

03.04.2015 | przeczytano: 1082 razy

ARS Retail+Shopfitting, polska firma o ogólnoeuropejskim zasięgu specjalizująca się w realizacji projektów dla sektora retail i office, rozpoczęła współpracę z warszawskim studiem komunikacyjnym Heima Studio PR. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację marki w mediach tradycyjnych i Internetowych. Agencję wybrano w przetargu.

01.07.2014 | przeczytano: 1295 razy
Przybornik Małopolski: Urząd promuje się designemZobacz fotorelację

Studio Otwarte zaprojektowało Przybornik Małopolski, czyli zestaw upominkowy dla Urzędu Marszałkowskiego.

30.06.2014 | przeczytano: 1456 razy
Czy miasta potrzebują logotypu?

Otrzymaliśmy od Urzędu Miasta Krakowa zapytanie ofertowe dotyczące modyfikacji systemu identyfikacji „KRK”. Postanowiliśmy upublicznić odpowiedź, przedstawiającą nasze stanowisko dot. stanu identyfikacji wizualnej polskiej sfery publicznej – bo chyba nie jesteśmy w nim odosobnieni.

07.03.2014 | przeczytano: 9518 razy (komentarzy: 10)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764