logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Synertime: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach. Za dwa lata ten rynek może być warty nawet 10 miliardów dolarów. Dlatego firmy coraz bardziej skupiają się na promowaniu swoich produktów poprzez internetowych celebrytów.

02.01.2019 | przeczytano: 296 razy

blinkee.city – firma świadcząca usługę wynajmu skuterów elektrycznych wprost z ulicy – została klientem warszawskiej agencji PR Synertime. Tym samym firma Barbary Labuddy-Krysztofczyk i Ewy Kaczmarek powiększyła swoje portfolio o kolejną markę zbudowaną na innowacyjnym pomyśle technologicznym.

20.12.2018 | przeczytano: 243 razy
Synertime w rybnym towarzystwie Seko SA

SEKO SA, polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, to kolejna marka z branży spożywczej, która dołączyła do grona klientów warszawskiej firmy PR, Synertime. Agencja odpowiada za działania kompleksowe: brand PR, komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z blogosferą.

13.12.2018 | przeczytano: 169 razy
Synertime z pełną obsługą PR dla Perfetti Van Melle

Perfetti Van Melle, producent jednych z najbardziej znanych na świecie słodyczy, takich jak Mentos, Chupa Chups czy Fruittella powierzył Synertime opiekę nad promocją PR swoich produktów i komunikacją korporacyjną.

30.10.2018 | przeczytano: 163 razy
Synertime na modowo i na sportowo

Agencja PR Synertime zajmie się promocją jesienno-zimowej kolekcji butów i akcesoriów outdoorowej marki Merrell – działania promocyjne obejmują obszar Brand PR, komunikację z blogerami oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych.

25.10.2018 | przeczytano: 189 razy
Opakowanie, które naprawdę się opłaca

Z każdym rokiem półki sklepowe coraz bardziej uginają się od dużej liczby produktów z tej samej kategorii. Paradoksalnie, jak wynika z badań Nielsena, właśnie z tego powodu  przeciętny konsument zauważa średnio tylko 4 na 10 artykułów. Co marki mogą zrobić, aby się wyróżnić? Jakie czynniki sprawiają, że częściej kupujemy jedne produkty, a ignorujemy inne?

24.10.2018 | przeczytano: 372 razy
Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak ważnym kanałem sprzedażowym są social media i coraz chętniej w niego inwestują. Wartość rynku reklamy w tych kanałach wynosi już ponad 600 mln zł.

01.10.2018 | przeczytano: 319 razy
Synertime dla kosmetyków Biologique Recherche

Od października Agencja PR Synertime zajmie się całościową obsługą komunikacji offline i online dla marki Biologique Recherche – luksusowych francuskich kosmetyków. To kolejna firma, która dołącza do portfolio marek agencji z obszaru beauty. Klient został pozyskany w efekcie polecenia agencji.

01.10.2018 | przeczytano: 130 razy
Focus Media Group z PR Managerem

Do Focus Media Group dołączyła Marta Święcicka, obejmując stanowisko PR Manager. Przez ostatnie 2,5 roku pracowała w grupie marketingowej Walk jako Communication Manager.

30.08.2018 | przeczytano: 290 razy
Marka licencyjna – skuteczny sposób na promocję

Udzielenie zgody innej firmie na wykorzystanie logo czy wizerunku swojego produktu to rozwiązanie niezwykle opłacalne dla obu stron. Bez ponoszenia kosztów promujemy swój brand, a nasz biznesowy partner może korzystać z popularnego znaku. Przykładem takiej współpracy są, np. marki Mentos i Chupa Chups, które  już dawno przestały kojarzyć się wyłącznie ze słodyczami i zawojowały rynek kosmetyków czy branżę odzieżową.

09.07.2018 | przeczytano: 570 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764