logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Szymon Słowik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Branża SEO z perspektywy międzynarodowej - Whitepress publikuje wyniki raportu

Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza działaniami SEO realizuje także inne usługi marketingowe (65 proc.). Blisko 1/3 SEO-wców z Wielkiej Brytanii dysponuje miesięcznym budżetem nawet 4500 euro na domenę. Dla porównania Polska, Czechy i Rumunia operują kwotami na poziomie 400-500 euro na daną stronę. Co jeszcze wiemy o pracy SEO-wców na podstawie raportu WhitePress?

29.09.2023 | przeczytano: 841 razy

Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza działaniami SEO realizuje także inne usługi marketingowe (65 proc.). Blisko 1/3 SEO-wców z Wielkiej Brytanii dysponuje miesięcznym budżetem nawet 4500 euro na domenę. Dla porównania Polska, Czechy i Rumunia operują kwotami na poziomie 400-500 euro na daną stronę. Co jeszcze wiemy o pracy SEO-wców na podstawie raportu WhitePress?

27.09.2023 | przeczytano: 398 razy
3 trendy w online marketingu warte uwagi w 2019 r.

Rok 2019 zbliża się wielkimi krokami a wraz z nim nowe trendy w marketingu online, który obejmuje SEO, media społecznościowe, PPC, czy content marketing. Jeśli chcesz, aby Twoja firma w nowy rok weszła w pełni przygotowana warto te nadchodzące trendy w strategii rozwojowej uwzględnić.

03.12.2018 | przeczytano: 1976 razy
Ebook Whitepress: narzędzia content marketingowe

Agencja Whitepress przygotowała drugiego ebooka, tym razem poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych. Publikacja jest bezpłatna.

23.06.2015 | przeczytano: 2354 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764