logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

TCF: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41

IAB Europe uznaje decyzję belgijskiego Sądu Rynkowego w sprawie IAB Europe i Transparency & Consent Framework (TCF).

13.01.2023 | przeczytano: 213 razy
Koniec śledzącej reklamy internetowej? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 3)

We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi (TFC). Wcześniej, w lutym 2022 r., belgijski organ ochrony danych osobowych stwierdził, że system TFC narusza RODO. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Co wyrok TSUE oznaczać będzie dla rynku internetowego, a co dla użytkowników? Odpowiadamy w trzeciej części naszego materiału o sprawie przeciwko IAB Europe.

27.12.2022 | przeczytano: 650 razy
Co z wyskakującymi okienkami? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach (cz. 2)

We wrześniu belgijski sąd skierował do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej pytania dotyczące stworzonego przez IAB Europe systemu wymiany informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam między pośrednikami reklamowymi. Sprawa jest następstwem skargi złożonej przez Panoptykon i inne organizacje broniące praw cyfrowych w Europie. Jaki mamy problem ze śledzącą reklamą? O jakie zmiany walczymy? Odpowiadamy w drugiej części naszego materiału o sprawie przeciwko IAB Europe.

04.12.2022 | przeczytano: 886 razy
Co dalej z reklamą internetową? Sprawa przeciwko IAB Europe w pytaniach i odpowiedziach

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej przyjrzy się profilowanej reklamie w sieci. To efekt skargi złożonej przez europejskie organizacje broniące cyfrowych praw człowieka na Transparency & Consent Framework (TFC). Stworzone przez IAB Europe narzędzie pozwala na wymianę informacji o preferencjach użytkowników i użytkowniczek co do profilowania reklam. Korzysta z niego 80% stron internetowych, ale – jak wynika z decyzji belgijskiego organu ochrony danych – narusza ono przy tym europejskie prawo ochrony danych osobowych. Sprawa trafiła do TSUE po tym, jak IAB Europe zaskarżył decyzję belgijskiego urzędu do sądu.

15.11.2022 | przeczytano: 616 razy

W imieniu IAB Europe uprzejmie informujemy, że belgijski Urząd Ochrony Danych (APD) poinformował IAB Europe, że zamierza kontynuować badanie złożonego w kwietniu br.  planu działania dot. TCF w celu jego ewentualnego zatwierdzenia.

14.10.2022 | przeczytano: 191 razy

7 września 2022  belgijski Sąd Rynkowy (część Sądu Apelacyjnego w Brukseli) wydał orzeczenie tymczasowe w związku z odwołaniem IAB Europe od decyzji belgijskiego Urzędu Ochrony Danych (APD) z lutego 2022 r. w sprawie IAB Europe oraz Transparency & Consent Framework (TCF), co IAB Europe przyjmuje do wiadomości.

09.09.2022 | przeczytano: 205 razy
Jury Złotych Spinaczy 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

22.08.2022 | przeczytano: 871 razy

Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4FxRL9.

29.06.2022 | przeczytano: 357 razy

IAB Europe wycofał dziś wniosek o zawieszenie wykonania decyzji APD w sprawie IAB Europe oraz Ram Przejrzystości i Zgody (TCF) po potwierdzeniu przez APD oczekiwanego harmonogramu wykonania planu działania.

13.05.2022 | przeczytano: 314 razy

1 kwietnia 2022 r., w ramach regularnej komunikacji z rynkiem na temat decyzji belgijskiego Urzędu Ochrony Danych (APD) w sprawie IAB Europe oraz Ram Przejrzystości i Zgody (TCF), IAB Europe potwierdziło, że wymagany decyzją plan działania został dziś przedłożony.  Przedłożenie planu działania stanowi kluczowy kamień milowy w dwufazowym okresie naprawczym przewidzianym w decyzji i powinno umożliwić wprowadzenie wersji TCF z szerszą funkcjonalnością zgodności w ciągu 6 miesięcy pod nadzorem APD.

08.04.2022 | przeczytano: 344 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764