logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

TaniaKsiazka.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
„Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”

Dlaczego klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie? Jak powinna wyglądać profesjonalna karta produktu? W jaki sposób wyeksponować opcje dostawy? Na te i inne pytania przedsiębiorcy i marketerzy znajdą odpowiedź w najnowszym poradniku dla branży e-commerce „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”. Wydawcą publikacji jest serwis Content Standard.

29.09.2023 | przeczytano: 567 razy
Białostocki Glosel rekrutuje na płatny staż

Białostocka spółka Glosel ogłosiła nabór na kolejny Program Stażowy. To okazja do zdobycia praktycznego doświadczenia w branży e-commerce.

12.04.2023 | przeczytano: 609 razy
Niecodzienna kampania offline księgarni Taniaksiazka.pl

Oryginalny sposób dotarcia do klientów przygotowała w miniony weekend jedna z największych księgarni internetowych w Polsce - TaniaKsiazka.pl. Z powieścią “Jak Zrzędus chciał zepsuć Święta” autorstwa Alexa T. Smitha wyszła poza Internet - do uczestników Białostockiego Jarmarku Świątecznego.

13.12.2022 | przeczytano: 521 razy
Ceneo podsumowuje trendy na rynku e-commerce w 2022 roku

Ranking Zaufanych Sklepów to jeden z najstarszych rankingów sprzedawców internetowych w Polsce. W tym roku Ceneo nie tylko nagrodziło uwielbiane przez klientów sklepy, ale również pokazało w formie raportu, jak wygląda sytuacja polskiego e-commerce.

31.10.2022 | przeczytano: 913 razy
Nowy ranking popularności e-commerce’ów od Sentione

Największą popularnością wśród polskich Internautów spośród platform e-commerce’owych cieszy się Ceneo, a największą sympatią TaniaKsiazka.pl, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. W mediach natomiast najczęściej wymieniane są Allegro i Amazon. Aż 40 proc. wypowiedzi na temat serwisów sprzedających online pochodzi z Twittera.

03.10.2022 | przeczytano: 1291 razy
Nowi klienci w portfolio agencji Good One PR

Od stycznia br. grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o 8 marek. Do obecnych klientów dołączyły zarówno firmy globalne, jak i rodzime biznesy. Wśród nich jest również fundacja, dla której agencja prowadzi działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu.

31.05.2022 | przeczytano: 1189 razy
Taniaksiazka.pl w sieci influencerów

Stylizowane zdjęcia, hasztagi zalewające portale społecznościowe, wyzwania i zabawne filmiki – to zaskakujące sposoby młodego pokolenia na promowanie czytelnictwa. Zdaniem ekspertów Biblioteki Narodowej współczesna technologia komunikacyjna to jeden z głównych winowajców słabych statystyk w Polsce.

27.05.2019 | przeczytano: 1092 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764