logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Tchibo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 70
Damian Borowy sales managerem w Multikino Media

Zespół Biura Reklamy Multikino Media zasilił Damian Borowy. Objął stanowisko sales managera. Do jego głównych zadań należeć będzie pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych (new business).

30.07.2019 | przeczytano: 137 razy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | przeczytano: 384 razy
Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

16.05.2019 | przeczytano: 160 razy
Kampania Społeczna „Dwie Godziny dla Rodziny”

Coraz więcej polskich oraz międzynarodowych firm i organizacji zgłasza się do kampanii społecznej „Dwie Godziny dla Rodziny”, której kluczową datą jest 15 maja, Międzynarodowy Dzień Rodziny. W obliczu niepokojących wyzwań cywilizacyjnych, takich jak samotność, której doświadcza już co trzecia osoba w zachodniej cywilizacji, ciągły stres czy negatywne konsekwencje postępu technologicznego pracodawcy przekonują się do idei akcji – działań na rzecz nie tyle równowagi, co sztuki łączenia ról życia zawodowego i prywatnego, wzmacniania relacji osobistych i społecznych, troski o kondycję psychiczną i fizyczną pracowników. Tegoroczne motto kampanii organizowanej już po raz ósmy przez  Humanites - „Małe i Duże Rodzinne Podróże” - inspiruje do niestandardowego spędzenia czasu z najbliższymi.

29.04.2019 | przeczytano: 237 razy
Global Shopper Marketing wzmacnia dział Client Service

Do zespołu Global Shopper Marketing – niezależnej agencji obsługującej największe marki z sektora FMCG – dołączyły Beata Grosicka, Marta Ormicka i Patrycja Przybylska. Objęły one odpowiednio stanowiska: Account Director, Account Manager i Account Executive. Grosicka ostatnio związana była z Gutenberg networks. Ormicka wcześniej pracowała dla NAV agency, a Przybylska w agencji marketingowej Stor9_.

14.03.2019 | przeczytano: 513 razy
Nowy team kreatywny w Os3

Do działu kreacji w agencji oS3 dołączył nowy team kreatywny. Julia Nowak (art director) oraz Alek Frydrych (copywriter), którzy będą odpowiedzialni za tworzenie konceptów kreatywnych dla nowych klientów agencji.

30.01.2019 | przeczytano: 243 razy
10 lat Tchibo Cafissimo

10-lecie Tchibo Cafissimo w Polsce to idealna okazja, nie tylko do celebrowania urodzin marki, ale także ważny moment do wykorzystania w działaniach wizerunkowych. Dzięki zaangażowaniu marketingu rekomendacji oraz influencer marketingu, jubileusz brandu odbił się szerokim echem w social mediach, generując wynik w wysokości niemal 14 milionów kontaktów z marką. Za kampanię odpowiedzialna była agencja buzz. (wraz z autorską platformą Rekomenduj.to i buzz.clubem), która po raz kolejny udowodniła, że jakość utrzymywana na każdym etapie projektu i zaangażowanie w pracę z Ambasadorami skutkuje fantastycznymi efektami.

29.11.2018 | przeczytano: 480 razy
Nowe osoby w Kreacji Plej

Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki dołączają do działu Kreacji Plej, zarządzanego przez Barta Białego. Agata obejmuje stanowisko copywritera i będzie pracować w teamie z art directorem Maciejem Tilem, a Wojciech będzie senior digital designerem.  

29.10.2018 | przeczytano: 266 razy
Tchibo Cafissimo świętuje 10 lat w Polsce

Marka Tchibo Cafissimo kończy w Polsce 10 lat i świętując swoje urodziny pragnie podarować coś wyjątkowego obecnym i nowym konsumentom. Z tej okazji agencja VML Poland przygotowała i realizuje kampanię wizerunkowo-sprzedażową, podkreślającą silne strony systemu Cafissimo, czyli jakość i smak. Kampania, która wystarowała 1 września, obejmuje działania w TV oraz w digitalu.

12.09.2018 | przeczytano: 271 razy
Tchibo: Projekt Plaża 2018

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN.  Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Na plażujące rodziny, oprócz najwyższej jakości kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów czekała moc atrakcji i warsztatów, które poprowadziły znane i lubiane rodziny gwiazd dużego ekranu – m.in. Natalia Kukulska z mężem Michałem Dabrówką, Edyta i Cezary Pazurowie, Dominika Grosicka z dziećmi oraz Olga Borys z Wojtkiem Majchrzakiem i córką Mirą.

29.08.2018 | przeczytano: 596 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 70)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764