logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Tchibo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 111
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp

Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.

23.04.2024 | przeczytano: 90 razy
Jest sprawa, nowa kawa! Kampania marki Eduscho

Wystartowała jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rodzimy rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa do końca roku. Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”.

18.03.2024 | przeczytano: 307 razy
Awanse w w Massivemusic Warsaw

MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską i Krzysztofa Sulentę na stanowiska senior music creative. Daje im nie tylko samodzielność w prowadzeniu projektów, lecz także powierza nadzór nad pozostałymi członkami i odpowiedzialność za rozwój biznesu.

15.02.2024 | przeczytano: 586 razy
Paulina Iwaszko dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa

Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej.

14.02.2024 | przeczytano: 359 razy
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo

Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które skorzystają z tej oferty, zyskają lepszą precyzję docierania do swoich klientów biznesowych.

28.11.2023 | przeczytano: 487 razy
Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybiera Triple PR

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie strategii i prowadzenia komunikacji Stowarzyszenia.

23.10.2023 | przeczytano: 316 razy
Daj się zaskoczyć nową odsłoną kawiarni Tchibo

Aby jak najlepiej odpowiadać na potrzeby Klientów, Tchibo nie tylko stale modyfikuje swoją ofertę, ale także zmienia się wizualnie. Teraz przyszedł czas na kawiarnie. Już od 8 września będzie można zobaczyć w nich odświeżone materiały komunikacyjne.

14.09.2023 | przeczytano: 693 razy
Topsellers w branży słodyczy reklamowych

Czerwiec to moment, gdy podsumowujemy ostatnie sześć miesięcy w biznesie i wyciągamy wnioski na kolejne kwartały. SLODKIE, producent słodyczy reklamowych, wskazał, jakie produkty cieszyły się największą popularnością w Polsce i Europie oraz które będą królować w drugiej części roku. Czy inflacja mocno dotknęła branżę słodyczy reklamowych? Znamy opinię CEO firmy SLODKIE.

19.06.2023 | przeczytano: 562 razy
Miłosz Cielniak przechodzi do agencji mediowej Zenith

Miłosz Cielniak obejmie stanowisko Communications & Business Dyrektora w agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe), dołączając tym samym do grona dyrektorów kierujących zespołami klienckimi w agencji.

19.05.2023 | przeczytano: 624 razy
Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive

Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.

15.05.2023 | przeczytano: 380 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 111)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764