logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Tiger: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 91
Krakowskie centrum handlowe zmieniło nazwę

Jedno z pierwszych krakowskich centrów handlowych ma nową nazwę. Od teraz to Nowe Czyżyny. Rebranding jest efektem prowadzonych od ponad roku modernizacji m.in. wnętrz, otoczenia i oferty.

06.12.2019 | przeczytano: 426 razy
Effie Awards 2019: nagrody wręczone

Nagrody zostały przyznane przez Jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzającej Discovery EMEA, 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej.

05.11.2019 | przeczytano: 324 razy
Mimaki Tiger-1800B MkII: Hybrydowa drukarka do tekstyliów na targach Itma 2019

Firma Mimaki Engineering, czołowy producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś prezentację szerokiej oferty nowoczesnych technologii druku cyfrowego na targach ITMA 2019 (20-26 czerwca 2019, Fira de Barcelona, Hiszpania). W ramach prezentacji odbędzie się światowa premiera całkowicie nowej, hybrydowej drukarki cyfrowej do tekstyliów, która jako jedyna umożliwia druk bezpośrednio na tekstyliach i na papierze transferowym. Funkcje te przede wszystkim pozwolą producentom tekstyliów i odzieży osiągnąć niedoścignioną elastyczność i poszerzyć możliwości w zakresie zastosowań, zwiększając tempo rozwoju ich firm.

05.06.2019 | przeczytano: 812 razy
Mimaki Tiger-1800B MkII dwukrotną laureatką EDP Awards na Fespa 2019

Firma Mimaki, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, otrzymała dwie nagrody podczas corocznej ceremonii wręczenia nagród organizacji European Digital Press Association (EDP), która odbyła się na targach FESPA 2019. Największym sukcesem okazała się oferowana przez Mimaki drukarka Tiger-1800B MkII, która pierwszą nagrodę zdobyła w kategorii „drukarka do tekstyliów typu roll-to-roll o prędkości ponad 100 m2/h”, a drugą — za kompleksowe rozwiązanie Rimslow TR Series w kategorii „rozwiązania do obróbki wstępnej i końcowej”.

29.05.2019 | przeczytano: 657 razy
Stefan Stefański na pokładzie F25

Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.

18.10.2018 | przeczytano: 331 razy
Kampania Foodcare o Powstaniu Warszawskim: Nie tylko New York Times

28 lipca dzięki kampanii reklamowej FoodCare cała strona materiału reklamowego w sobotnim wydaniu dziennika New York Times została poświęcona Powstaniu Warszawskiemu. Inicjatorem kampanii reklamowej upamiętniającej 74-tą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego jest Wiesław Włodarski, Prezes Rady Nadzorczej FoodCare.

29.07.2018 | przeczytano: 1222 razy (komentarzy: 5)
Partnerzy firmy Reprograf na targach Fespa 2018

Wśród setek wystawców tegorocznej edycji targów Fespa 2018 znaleźli się partnerzy handlowi firmy Reprograf, od wielu lat dostarczającej na polski  rynek m.in. zaawansowane rozwiązania w zakresie wielkoformatowego druku cyfrowego. Zaprezentowali oni zarówno zupełnie nowe, jak też znane już produkty ze swojej bogatej oferty. Z myślą o klientach z Polski przedstawiciele firmy Reprograf byli przez cały okres targów obecni na stoiskach swoich partnerów z tego rynku: firm EFI, Mimaki, Pongs i Soyang.

04.06.2018 | przeczytano: 869 razy
Facebook od 10 lat w Polsce - ponad 16 mln polskich użytkowników

Dokładnie 10 lat temu pojawiła się polska wersja językowa Facebooka, niezmiennie najpopularniejszego serwisu społecznościowego na świecie. W Polsce platforma ma już ponad 16 mln aktywnych użytkowników. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy – dzięki rozbudowanym opcjom reklamowym jest to jeden z najbardziej wszechstronnych typów reklamy. Dlatego użytkownicy mogą się spodziewać, że Facebook będzie wkraczać w kolejne sfery ich życia. Konkurencji z jego strony powinny się obawiać polskie serwisy aukcyjne czy służące do zamawiania jedzenia online.

15.05.2018 | przeczytano: 473 razy
Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski

Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.

21.04.2018 | przeczytano: 785 razy
Co babcia i dziadek robią na Facebooku?

Internauci po 65. roku życia spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych. Nie tylko szukają kontaktu z bliskimi, ale też konsumują treści związane z ich zainteresowaniami.

22.01.2018 | przeczytano: 707 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 91)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764