logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

UX: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 794
Web design dla marki Melatonina LEK-AM

Zespół digitalowy agencji Hand Made zaprojektował nową odsłonę strony produktowej dla leku Melatonina LEK-AM.

20.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 113 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Młoda artystka walczy z rakiem. Zosia Iwaszkiewicz potrzebuje pomocy

Zosia Iwaszkiewicz, polska artystka i projektantka mody mieszkająca w Antwerpii, potrzebuje wsparcia w walce z rakiem. Zdiagnozowano u niej chłoniaka Hodgkina w stadium 4. Trwa zbiórka na portalu Pomagam.pl, aby pomóc Zosi pokryć koszty leczenia i codziennych wydatków.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 218 razy (komentarzy: 1)
Rusza Shoper Storefront

Shoper Storefront to pierwsza polska technologia do kompleksowego budowania sklepów internetowych metodą no-code. Rozwiązanie to nie tylko nowa warstwa wizualna stron, ale też mechanizmy działania e-sklepów i dostosowanie do zasad UX (User Experience). Do tego zwiększona wydajność, poprawa kluczowych wskaźników i lepsza widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Dotychczasowi użytkownicy Shoper w najbliższych miesiącach uzyskają dostęp do ulepszonych funkcji w swoim panelu klienta. Dla nowych sprzedawców technologia będzie domyślnym rozwiązaniem.

11.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 234 razy
Dagmara Rżyska w Euvic Digital

Dagmara Rżyska jako Head of Analytics stanęła na czele zespołu media planning agencji Euvic Digital (Euvic Performance).  

03.06.2024 | Personalia | przeczytano: 275 razy
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

25.05.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 999 razy
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo

W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 352 razy
Infoshare 2024: szczegóły programu

Ponad 150 czołowych prelegentów z całego świata,  najnowsze globalne trendy technologiczne  i sztuczna inteligencja. Największe firmy i korporacje, międzynarodowi inwestorzy i setki startupów. To wszystko już 22 - 23 maja, podczas Infoshare 2024. Rejestracja trwa, a konferencję, jak co roku, odwiedzą tysiące uczestników.

17.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 326 razy
Zmiany wspierające cyfrowy rozwój „Wyborczej”

W kwietniu br. w zespole spółki Wyborcza nastąpiły zmiany strukturalne, których celem jest wsparcie rozwoju produktów cyfrowych „Wyborczej” – lidera na rynku subskrypcji prasy w Polsce i jednego z czołowych graczy w Europie. W strukturze działu rozwoju produktu i IT zostały powołane nowe obszary produktowe zajmujące się rozwojem i utrzymaniem serwisów subskrypcyjnych, na czele z Wyborcza.pl, wsparciem sprzedaży i obsługi subskrypcji cyfrowych, rozwojem aplikacji mobilnych i wykorzystaniem narzędzi AI.  

09.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 331 razy
Seat i Cupra z Altavia Kamikaze + K2

Agencja Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise) po roku współpracy kontynuuje obsługę dwóch marek z Grupy Volkswagen Polska: SEAT oraz CUPRA w obszarze optymalizacji DIGITAL CUSTOMER JOURNEY.

09.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 298 razy
Agrafa ‘24: Reflection – czas na refleksję wokół projektowania

Przekrojowe wydarzenie poświęcone szeroko rozumianemu designowi. Międzynarodowa dyskusja i wymiana wiedzy oraz doświadczeń. Cykliczne spotkanie wokół dokonań młodego pokolenia projektantów. Zadawanie pytań i próba odpowiedzi. Przegląd projektowy, wystawy, warsztaty i konferencja. Tym właśnie jest projekt AGRAFA – flagowe na Śląsku i Zagłębiu wydarzenie dotyczące projektowania, które odbędzie się 26 kwietnia 2024 roku w Katowicach jako oficjalne wydarzenie w ramach obchodów Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024.

08.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 418 razy
1 2 3
Strona 1/80 (artykułów: 794)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764