logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Veovee: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee

Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.

20.09.2023 | przeczytano: 1234 razy
Maciej Rudolf: z Grupy USP Zdrowie do Veovee

Do Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Maciej Rudolf jako Head of Product. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny m.in. za rozwój produktów i oferty agencji.

18.05.2023 | przeczytano: 528 razy
Veovee wzmacnia client service

Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.

30.11.2022 | przeczytano: 806 razy

W strukturze warszawskiej agencji mobile marketingowej Veovee dokonują się kolejne zmiany. Na przestrzeni ostatnich miesięcy awansowały: Magdalena Wachol, obejmując stanowisko Group Account Managera oraz Agata Dadej, która została powołana na Account Managera. Na koniec roku zespół wzmocniła również Aleksandra Terebus, obejmując posadę Account Managera.

21.12.2021 | przeczytano: 912 razy

Rewolucja w świecie digital zbliża się wielkimi krokami. W połowie sierpnia ubiegłego roku Google, który budował swoją potęgę na plikach cookies, ogłosił inicjatywę Privacy Sandbox, której celem jest usunięcie ciasteczek z przestrzeni Internetu. Z jakiego powodu? W imię bezpieczeństwa i ochrony prywatności. Ta zmiana w praktyce pozbawi marketerów cennego narzędzia do realizacji kampanii reklamowych i wymusi na całej branży zmianę podejścia do planowania działań online.

23.09.2021 | przeczytano: 712 razy
E-commerce jedzie na mobile’u?

Do zakupów używamy aplikacji mobilnej, stron RWD a może… PWA? Najnowsze prognozy PwC wskazują, że w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Oznacza to, że średnio w ciągu roku będzie rósł nawet o 12 proc. Już w 2020 roku kanał online miał 14 proc. udziału w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce. Powód? Nie tylko skutki pandemii, ale przede wszystkim ciągły rozwój platform e-commerce i rosnąca popularność zakupów na mobile’u. Według Statista w 2021 roku blisko 73 proc. sprzedaży online będzie realizowanych za pomocą smartfonów, a zachęcą nas do tego kreatywne kampanie rich mediowe. Z czego najchętniej będziemy korzystać podczas zakupów? Z aplikacji mobilnych, responsywnych stron internetowych czy może Progressive Web App?

02.08.2021 | przeczytano: 527 razy

Najnowsze prognozy PwC wskazują, że w ciągu najbliższych 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł. Oznacza to, że średnio w ciągu roku będzie rósł nawet o 12 proc. Już w 2020 roku kanał online miał 14 proc. udziału w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce. Powód? Nie tylko skutki pandemii, ale przede wszystkim ciągły rozwój platform e-commerce i rosnąca popularność zakupów na mobile’u. Według Statista w 2021 roku blisko 73 proc. sprzedaży online będzie realizowanych za pomocą smartfonów, a zachęcą nas do tego kreatywne kampanie rich mediowe. Z czego najchętniej będziemy korzystać podczas zakupów? Z aplikacji mobilnych, responsywnych stron internetowych czy może Progressive Web App?

19.07.2021 | przeczytano: 298 razy
Katarzyna Gołaszewska objęła stanowisko Publisher Managera w Grupie Open Mobi

Do zespołu specjalistów Grupy Open Mobi dołączyła Katarzyna Gołaszewska. Do jej obowiązków należy utrzymanie i budowanie relacji z wydawcami stron internetowych.

09.12.2020 | przeczytano: 664 razy
Veovee wyłącznym przedstawicielem Smart55 dla podmiotów mediowych

Z początkiem kwietnia agencja digital marketingu Veovee została strategicznym partnerem spółki Smart55 oferującej rozwiązania marketingu natywnego, będącego liderem reklamy in-image na polskim rynku.

03.04.2020 | przeczytano: 1443 razy

Veovee – agencja digital marketingu, zostało wyłącznym partnerem globalnej sieci mobilnej Inmobi na rynek polski. Rozszerzona oferta agencji zawiera wszystkie produkty mobilne oferowane przez globalną sieć reklamową. Współpraca obejmuje zarówno zakres sprzedażowy, jak i technologiczny, dzięki czemu Veovee już teraz może oferować marketerom na lokalnym rynku rozwiązania w modelu bezpośrednim i programatycznym.

06.12.2018 | przeczytano: 748 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764