logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

WĘC PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Awanse w Wec Communication

Agencja WEC Communication, specjalizująca się w kampaniach 360 dla międzynarodowych klientów z branży nowych technologii, poinformowała o kolejnych zmianach kadrowych. Począwszy od marca 2024 r. na wyższe stanowiska awansowali Anna Urbańczyk-Cebula i Szymon Tyszkowski. Oboje są związani z agencją od wielu lat. 

06.03.2024 | przeczytano: 389 razy
Nowe twarze w agencji Wec Communication

Agencja WEC Communication, specjalizująca się w kampaniach 360 dla międzynarodowych klientów z branży nowych technologii, poinformowała o wzmocnieniach kadrowych. Jeszcze w 2023 r. do zespołu agencji dołączyli Adam Nietresta i Bartosz Rosochacki.

26.01.2024 | przeczytano: 521 razy
WEC Communication nawiązuje współpracę z marką Razer

Do grona klientów WEC Communication dołączył amerykański producent sprzętu gamingowego, Razer. Od stycznia 2024 r. agencja zajmie się m.in. realizacją kampanii PR oraz działaniami influencer marketingowymi marki Razer na rynku polskim. 

05.01.2024 | przeczytano: 437 razy
Węc PR: Rebranding agencji i przekształcenie się w Wec Communication

Krakowska agencja PR przeszła transformację. Wdrożono nową strategię i rebranding, a także zmieniono nazwę na WEC Communication. Agencja od lat, obok działań PR, świadczy m.in. usługi z zakresu digital i realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów, czego efektem są obecnie podjęte kroki.

03.11.2021 | przeczytano: 534 razy
Wzmocnienie w zespole komunikacji Gamesetu

Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) powiększyła swój zespół komunikacji. W czerwcu nowo utworzone stanowisko Communications Specialist objął tam Wojciech Grzegorzyca.

16.06.2021 | przeczytano: 589 razy
Węc PR: awanse w agencji

Agencja WĘC PR poinformowała o dwóch awansach w strukturach firmy. Agata Stachnik i Wojciech Grzegorzyca to pracownicy, którzy uzyskali promocję na stanowiska wyższej rangi.  

09.04.2021 | przeczytano: 1062 razy
Kamil Świstowski został Specjalistą ds. Public Relations w Morele

Sklep Morele powiększył swój zespół Public Relations.  W lutym dołączył do niego Kamil Świstowski, który objął stanowisko Specjalisty ds. Public Relations. W nowym miejscu pracy Świstowski będzie wspierał aktywności z obszaru media relations, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz działania w ramach influencer marketingu.

22.03.2021 | przeczytano: 669 razy

Nawiązana w maju współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została przedłużona. Marka gamingowa pozostanie sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej przez najbliższy rok. Dotychczasowa współpraca obejmowała m.in. testy wyposażenia, konkursy oraz dedykowaną linię ubrań. W planach są kolejne atrakcje dla fanów esportu.

03.11.2020 | przeczytano: 457 razy
Czego  możemy się nauczyć o Customer Experience w trakcie pandemii?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG[1], aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres pandemii to czas, który dostarcza wielu ciekawych wniosków na temat Customer Experience.

28.10.2020 | przeczytano: 1324 razy
Węc PR wprowadza Acer do zespołu Formuły 1 -  Alfa Romeo Racing Orlen

Agencja WĘC PR została wybrana do stworzenia globalnej strategii komunikacji współpracy firmy Acer z Alfa Romeo Racing ORLEN. Opracowana koncepcja wyznaczy kierunki działań z zakresu public relations i marketingu w ramach partnerstwa technologicznego pomiędzy obiema firmami.

28.07.2020 | przeczytano: 620 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764