logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

WOM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
TrustMate o handlu fałszywymi opiniami w Internecie

Firmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre e-sklepy sięgają po nieuczciwe praktyki. Jak wynika z najnowszych danych TrustMate, blisko dwa tysięcy sklepów online w Polsce kupuje fikcyjne recenzje. Proceder ma miejsce, pomimo że kary za takie praktyki sięgają do 10% obrotu e-sklepów. Czy problem narasta? Jak można się przed nim bronić?

25.09.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1359 razy
HOLO Group o znaczeniu analityki przy organizacji eventów

Mówi się, że na evencie liczą się ludzie. Ale bez danych nikt nie mógłby wziąć udziału w żadnym wydarzeniu. Dlaczego? Bo po prostu nie doszłoby ono do skutku. Czasy „panie, my to na spontanie”, „spokojnie, będziecie, Kliencie, zadowoleni” albo „na przypale albo wcale” dawno minęły i choć, przyznajemy, odrobina szczęścia nigdy nikomu nie zaszkodziła, tak praca eventowca to w dużej mierze praca z danymi.

27.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1306 razy
SparkyB: viralowa autentyczność marek

Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach społecznościowych . Z kolei ponad połowa konsumentów czując prawdziwą relację z marką, jest w stanie zwiększyć swoje wydatki na produkty przez nie oferowane. Jak więc zbudować taką prawdziwą relację? Kluczowa jest autentyczność.

10.04.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 598 razy
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy

Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i spójność wizerunkową. Nowe podejście to odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek oraz rosnącą potrzebę angażowania konsumentów w pozytywną dyskusję o marce w internecie. Za rozwój kompleksowej oferty odpowiedzialna będzie Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy Labcon.

18.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 542 razy
Marketing opinii w WP Kobieta: startuje Klub Świadomej Konsumentki

Redakcja serwisu WP Kobieta wystartowała z nowym projektem. Zaprasza czytelniczki do dołączenia do Klubu Świadomej Konsumentki, w którym będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.

19.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 675 razy
Hejt za pieniądze mocno uderza w przedsiębiorców

Przedsiębiorcy coraz częściej padają ofiarą hejtu w sieci. Zwykle nie jest to działanie ze strony niezadowolonych klientów, ale konkurencji, która decyduje się na atak hejterski, żeby podbudować własną pozycję rynkową, „profesjonalnych” hejterów czy wręcz całych farm trolli, które na tym zarabiają. 

12.11.2023 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 840 razy (komentarzy: 26)
Kampania „Stop samobójstwom - życie ma sens”

Co 40 sekund ktoś na świecie próbuje odebrać sobie życie, a liczba prób samobójczych podejmowanych przez nastolatków wzrosła od wybuchu pandemii o 150% – wynika z danych Światowej Organizacji Zdrowia i Komendy Głównej Policji. W odpowiedzi na zatrważające statystyki Fundacja „Terapia to NIE wstyd” po raz czwarty organizuje bezpłatną pomoc psychologiczną na ulicach wielu miast. Wyróżnikiem kampanii jest Terapiobus – mobilny gabinet terapeutyczny. Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem "STOP SAMOBÓJSTWOM - życie ma SENS". Akcja będzie miała miejsce 10 września, w Światowy Dzień Przeciwdziałania Samobójstwom, jednocześnie w 10 miastach, a łącznie we wrześniu w 20 miastach Polski. Wydarzenie objęte zostało patronatem honorowym Ministerstwa Zdrowia oraz Prezydenta Miasta Warszawy.

08.09.2023 | Z rynku | przeczytano: 515 razy

Międzynarodowe targi RemaDays Warsaw już niedługo a lista wystawców stale się powiększa. Udział potwierdziło już ponad 300 firm, w tym 38 z zagranicy. Rozmowy z potencjalnymi Wystawcami cały czas trwają, organizator spodziewa się że w lutym swoją ofertę zaprezentuje ok. 500 firm.

13.12.2021 | Z rynku | przeczytano: 549 razy

16 kwietnia 2021 r. opublikowano rozporządzenie zmieniające warunki przyznawania wsparcia przedsiębiorcom z określonych branż w ramach Tarczy Antykryzysowej. Wprowadzono zmiany dotyczące przyznawania dotacji oraz ponownie uruchomiono dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników, opisane w art. 15gga specustawy. Opisujemy najważniejsze zagadnienia zawarte w rozporządzeniu Rady Ministrów.

26.04.2021 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1029 razy

To już czwarta odsłona Tarczy Antykryzysowej. Podobnie jak poprzednie wersje, także ta ma pomóc przedsiębiorcom przetrwać trudny czas pandemii. Przedstawiamy najważniejsze zmiany, które nowa ustawa wprowadza we wnioskach do urzędów pracy, składanych przez przedsiębiorców i organizacje pozarządowe.

10.07.2020 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1674 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764