logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Weber Shandwick: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze komunikacji korporacyjnej, CSR oraz kampanii społecznych i edukacyjnych dla kluczowych firm z sektora medycznego i FMCG. Jej zaangażowanie społeczne oraz umiejętność łączenia go ze środowiskiem biznesu stanowią dla Fundacji bezcenny wkład w działania wspierające społeczności lokalne.

03.03.2024 | przeczytano: 442 razy
Christina Aguilera i Latto gwiazdami kampanii Pyszne.pl

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl otwiera nowy rozdział kampanii „Czy ktoś powiedział” we współpracy z ikoną muzyki pop Christiną Aguilerą i wschodzącą gwiazdą hip-hopu Latto.

03.01.2024 | przeczytano: 752 razy

Agencja Weber Shandwick została uznana za najlepszą globalną agencję PR 2023 roku przez PRovoke Media – wiodącą platformę analizująca branżę PR i opracowującą raporty i analizy dotyczące trendów i zagadnień w obszarze Public Relations. Nagroda została wręczona na gali Global SABRE Awards.

14.11.2023 | przeczytano: 334 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 856 razy
Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland

Wraz z początkiem 2023 roku do zespołu Weber Shandwick dołączył Bartłomiej Kędzierski. Jako nowy partner zarządzający agencji będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z Klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów.

11.01.2023 | przeczytano: 523 razy
Marta Tyszer partnerem zarządzającym PR Calling

Marta Tyszer objęła funkcję Managing Partnera w PR Calling i dołączyła do zarządu agencji, założonej i prowadzonej od 2014 r. przez Katarzynę Dworzyńską, Head of Business. Marta Tyszer jest odpowiedzialna za realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem managerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.

11.10.2022 | przeczytano: 656 razy
Jury Złotych Spinaczy 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

22.08.2022 | przeczytano: 1520 razy
Wakacje w rytmie „Shake” KFC

Hitem tegorocznego lata niezaprzeczalnie będzie shake. Wielbiciele tego napoju znajdą go w KFC w najpyszniejszych wariacjach smakowych sezonu w ofercie KFC Deluxe Shakes, a fani letnich bitów na pewno zachwycą się najnowszą piosenką „Shake” w wykonaniu Julii Żugaj. W ramach współpracy influencerki z marką powstał – inspirowany napojem z KFC – murowany przebój lata. Będzie można go usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.

27.06.2022 | przeczytano: 1545 razy
Kurpony z KFC robią wrażenie

Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych, dzięki którym fani chrupiącego kurczaka w słynnej panierce autorstwa Colonela Sandersa mogą kupić swoje ulubione dania w najlepszych ofertach cenowych. W kampanii digitalowej „KuRpony z KFC robią wrażenie” wziął udział MrKryha, influencer którego słynne „a ja mam takie nietypowe zamówienie” doskonale znane jest wielu użytkownikom Tik Toka, czy YouTube’a.

16.05.2022 | przeczytano: 851 razy
Kampania „KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”

Wraz z nadejściem jesiennych dni rośnie apetyt na coś pysznego i rozgrzewającego. W KFC do Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość – Hot Harissa Wrapper z iście aromatycznym sosem na bazie chilli i czosnku. To doskonała okazja, aby wpaść do restauracji KFC i delektować się gorącą nowością z chrupiącym kurczakiem w sekretnej panierce Colonela Sandersa. Dzięki poręcznemu opakowaniu, KFC Wrappers idealnie nadają się do schrupania w drodze.

20.10.2021 | przeczytano: 1060 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764