logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wedel: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 223
Jak zaprezentuje się identyfikacja wizualna Fabryki Czekolady E.Wedel?

Już jesienią tego roku na mapie Warszawy pojawi się jedyne w tej części Europy, multisensoryczne muzeum czekolady. Będzie to miejsce wyjątkowe nie tylko ze względu na możliwość zagłębienia się w świecie kategorii czekoladowej oraz jej doświadczania wszystkimi zmysłami, ale także dzięki niestandardowemu podejściu do kwestii designu – z jednej strony architektury, a z drugiej identyfikacji wizualnej, za którą odpowiada Jerzy Skakun ze studio Homework.

26.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 197 razy
Timecode: rebranding na 20-lecie

Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.

25.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 260 razy

24/7Communication będzie odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji marek Wedla oraz nowej inicjatywy – Fabryka Czekolady E.Wedel, zaś zespół SEC Newgate Group będzie wspierał firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz doradztwie ESG. Obydwie agencje zostały wybrane w toku postępowania przetargowego. 

25.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 239 razy
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR

W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.

23.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 346 razy
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media

W maju Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko Head of New Business & Partnerships w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

09.05.2024 | Personalia | przeczytano: 223 razy
Wedel wgryza się w swoje wartości w kampanii employer brandingowej

Czy możliwe jest określenie nowych wartości firmy przez zaangażowanie do procesu ich powstawania niemal 1300 pracowników? Wedel po raz kolejny udowadnia, że stawiając na niestandardowe podejście, można osiągnąć unikalne efekty i przyciągnąć uwagę pracowników. Teraz firma rusza z kampanią wizerunkową, wykorzystując prawdziwe czekoladowe atrybuty stworzone z 18 kg czekolady, w które, zgodnie z hasłem akcji, wgryzają się jej bohaterowie. 

06.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 409 razy
Marka osobista lidera w branży komunikacji marketingowej - warsztaty

Uczestnicy programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds wzięli udział w warsztatach budowania marki osobistej, przygotowanych przez Antal – Partnera programu, wspierającego rekrutację uczestników. Podczas warsztatów poprowadzonych przez ekspertki Antal – Marylę Aftanasiuk-Lisiecką oraz Agnieszkę Niebutkowską - finaliści programu poznali zasady budowania marki osobistej i kształtowania własnego wizerunku, zarówno w realnym otoczeniu biznesowym jak i w mediach społecznościowych.

12.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 365 razy
Agrafa ‘24: Reflection – czas na refleksję wokół projektowania

Przekrojowe wydarzenie poświęcone szeroko rozumianemu designowi. Międzynarodowa dyskusja i wymiana wiedzy oraz doświadczeń. Cykliczne spotkanie wokół dokonań młodego pokolenia projektantów. Zadawanie pytań i próba odpowiedzi. Przegląd projektowy, wystawy, warsztaty i konferencja. Tym właśnie jest projekt AGRAFA – flagowe na Śląsku i Zagłębiu wydarzenie dotyczące projektowania, które odbędzie się 26 kwietnia 2024 roku w Katowicach jako oficjalne wydarzenie w ramach obchodów Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024.

08.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 444 razy
FCB&theMilkman z nowymi dyrektorkami kreatywnymi

Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska przeszły z agencji Przestrzeń do FCB&theMilkman. Zajmą stanowiska dyrektorek kreatywnych.

11.02.2024 | Personalia | przeczytano: 643 razy
Altavia Kamikaze + K2 rozwija zespół People&Culture

Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączyły Aleksandra Zwolińska-Czuba oraz Patrycja Kruszyńska, rozwijając zespół People&Culture. Aleksandra Zwolińska-Czuba przeszła ze Ströer Polska (gdzie pełniła funkcję HR Business Partner), a Patrycja Kruszyńska z firmy rekrutacyjnej Bee Talents (gdzie pracowała na stanowisku Tech Recruiter).

13.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 682 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 223)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764