logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

WhitePress: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 222
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO

Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc. ekspertów. Badania potwierdzają, że branża SEO idzie w dobrym kierunku – coraz mniej specjalistów rozlicza się za efekt, co wbrew pozorom jest bardzo dobrą wiadomością dla klientów. Dlaczego? Jak tłumaczy Tomasz Biegun, CEO SEM House – ogranicza to stosowanie technik Black Hat SEO, które mogą skutkować karami od Google.

11.04.2024 | przeczytano: 397 razy
SEO Vibes Poland i międzynarodowi eksperci u podnóża Tatr

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu i nie tylko, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – to tylko kilka z wielu atrakcji, które czekają na uczestników tegorocznej edycji SEO Vibes Poland. Konferencja organizowana przez WhitePress odbędzie się w dniach 15-18 maja w Białce Tatrzańskiej. Bilety na wydarzenie są dostępne w trzech pakietach.

09.04.2024 | przeczytano: 221 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje platforma WhitePress.

12.03.2024 | przeczytano: 265 razy
Historyczny wynik sprzedaży Whitepress

To był kolejny rok intensywnego rozwoju biznesowego WhitePress – międzynarodowej platformy wspierającej firmy w zakresie content marketingu, SEO i influencer marketingu. Polski MarTech odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 39 proc. i po raz pierwszy w historii przekroczył próg 100 mln złotych. W 2023 roku firma kontynuowała działania w Polsce i na rynkach zagranicznych. Udział tych ostatnich w sprzedaży wyniósł aż 42 proc.

09.03.2024 | przeczytano: 405 razy
Awanse w Wec Communication

Agencja WEC Communication, specjalizująca się w kampaniach 360 dla międzynarodowych klientów z branży nowych technologii, poinformowała o kolejnych zmianach kadrowych. Począwszy od marca 2024 r. na wyższe stanowiska awansowali Anna Urbańczyk-Cebula i Szymon Tyszkowski. Oboje są związani z agencją od wielu lat. 

06.03.2024 | przeczytano: 372 razy
Content marketing i SEO w erze AI. Rok 2024 wg Whitepress i SEM House

Sztuczna inteligencja kolejny rok z rzędu była tematem numer 1 w branży content marketingowej i SEO. Nic nie zapowiada, by w 2024 roku coś miało się zmienić – content managerowie i eksperci SEO odpowiedzialni za strategię marketingowe i pozycjonowanie stron powinni nadal uważnie przyglądać się rozwojowi AI. Zwłaszcza ze względu na Search Generative Experience (SGE), narzędzie, które zrewolucjonizuje sposób wyszukiwania informacji w Internecie. Jakie inne wyzwania czekają branżę w 2024 roku? Które trendy warto uwzględnić w codziennej pracy? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci WhitePress, europejskiego lidera content marketingu i SEM House, agencji digital marketingowej.

14.02.2024 | przeczytano: 647 razy
IAB Howto: Efektywne kampanie w erze nowych technologii i AI

Ostatnie lata w branży marketingowej to dynamiczny rozwój szczególnie w obszarze digitalu, a także ciągła adaptacja do zmieniających się technologii. A to z kolei rodzi potrzebę tworzenia niestandardowych, dostosowanych do nowych warunków strategii marketingowych. Jak nadążyć za wszystkimi zmianami i prowadzić skuteczne kampanie digitalowe w erze nowych technologii i AI? Przede wszystkim należy obserwować branżę i śledzić trendy w sposób kompleksowy. Dlatego też Grupy Robocze IAB Polska połączyły siły i podczas pierwszego IAB HowTo w tym roku przedstawią aktualną wiedzę zarówno z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, jak i public relations, content marketingu czy programmatic. Już 15 lutego w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach czołowi eksperci z branży przedstawią sprawdzone sposoby na prowadzenie spójnych działań w onlinie.

11.02.2024 | przeczytano: 497 razy
Whitepress i Charles Floate organizują konferencję SEO poświęconą AI

Bez wątpienia w 2024 roku sztuczna inteligencja będzie wyznaczać kierunek zmian i kształtować cyfrowy krajobraz branży marketingowej na całym świecie. Działania SEO i content marketingowe w najbliższych latach może czekać prawdziwa rewolucja. Zresztą AI już znacząco wpływa na algorytmy rankingowe, tworzenie treści, doświadczenia użytkowników czy analizę danych. Dlatego też WhitePress, europejski lider w zakresie content marketingu i SEO oraz Charles Floate, wybitny specjalista i konsultant SEO, który miał okazję współpracować i być właścicielem największych marek w branży, organizują pierwszą międzynarodową konferencję SEO Vibes DubAI poświęconą AI i przyszłości SEO. Wydarzenie odbędzie się 22–24 lutego w tętniącym życiem Dubaju. Jakie prelekcje światowej klasy ekspertów czekają na uczestników?

26.01.2024 | przeczytano: 582 razy
Trade Influencerzy - nowy trend w influencer marketingu

Influencer marketing wpisał się już na stałe w branżę marketingową i bywa nieodłącznym elementem strategii wielu marek. Dotychczas działalność twórców internetowych kojarzyła się głównie ze znanymi, charyzmatycznymi osobami, które relacjonują swoje życie. A co, jeśli Influencer nie dzieli się swoimi przemyśleniami i komentarzami, co więcej nie wiemy nawet jak wygląda? Na ten nowy trend, który będzie tylko zyskiwał na znaczeniu w 2024 roku, zwrócili uwagę eksperci WhitePress. Ich obserwacje i analizy opisane są w e-booku „Kim są Trade Influencerzy? Influencer marketing bez twarzy”. Czym różnią się Trade Influencerzy od tych „tradycyjnych”? I w końcu, na co warto zwrócić uwagę przy współpracy z nimi?

03.01.2024 | przeczytano: 1784 razy
Umowy SEO w 2024 roku – przeczytaj, zanim podpiszesz

Planując działania SEO w 2024 roku warto sprawdzić na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy. W ubiegłym roku wartość globalnego rynku SEO wyniosła ponad 45 mld USD, a prognozy wskazują, że do 2032 r. może osiągnąć nawet 80 mld USD.[1] Popyt na usługi rośnie a napędza go wzrost wyszukiwań online, rozwój Internetu, rosnąca popularność mediów społecznościowych i influencer marketingu, a także powszechne korzystanie z urządzeń mobilnych.

27.12.2023 | przeczytano: 785 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 222)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764