logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Wierzbicki : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Nowe obowiązki informacyjne dostawców internetowych platform handlowych

Dyrektywa Omnibus (popularna nazwa dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zmieniającej dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta) została stworzona w celu zapewnienia pełniejszej ochrony konsumentów, w szczególności dokonujących zakupów w Internecie, w tym na internetowych platformach handlowych. W Polsce przepisy tej dyrektywy implementowane zostały ustawą z dnia 1 grudnia 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta  oraz niektórych innych ustaw.

02.01.2023 | przeczytano: 633 razy
More Bananas: Trendy i podsumowania

„Trendy i podsumowania” stworzyło 20 osób, zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Co uważają za największy sukces, a co za porażkę 2021 roku? Jakie były najlepsze kampanie w digitalu i poza nim? Które trendy będą w 2022 dominowały w marketingu i co jeszcze zmieni pandemia - to najważniejsze pytania, na które odpowiadają.

05.01.2022 | przeczytano: 1084 razy
Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel

W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu powstała seria odcinków, która przybliżyła konsumentom wyjątkowe dziedzictwo oraz współczesne wedlowskie inicjatywy. Projekt zdobył popularność ponad 215 tys. słuchaczy.

25.02.2021 | przeczytano: 519 razy

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, należącą do Publicis Groupe, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch – dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik.

28.04.2020 | przeczytano: 421 razy
Współczesne narzędzia pracy dla biznesu health&beauty

Na sukces gabinetu kosmetycznego, salonu fryzjerskiego czy placówki medycznej wpływa nie tylko jakość świadczonych usług i wykwalifikowany personel, ale również poziom obsługi oraz wszystkie procesy zarządcze. Konieczność planowania wizyt w czasie, dynamika zmian w rejestracji klientów i pacjentów, potrzeba powiadomień czy zarządzanie zespołem specjalistów wymusza wykorzystanie narzędzi usprawniających realizacje usług. Które z nich sprawdzą się najlepiej?

30.05.2017 | przeczytano: 626 razy

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku komunikacji marketingowej GREY group podjęła decyzję o rozwoju zespołu strategii. Lokalnie liderem nowej struktury będzie Marcin Ejsmont.

26.03.2014 | przeczytano: 905 razy
Transformers Casio w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Casio Tryx, który dzięki zastosowaniu trzech ruchomych modułów w jednej chwili może zmienić się w kamerę cyfrową.

25.08.2011 | przeczytano: 1254 razy

Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku (EISA) po raz kolejny przyznało prestiżowe nagrody dla najlepszych technologii i produktów branży foto-wideo. Wśród wyróżnionych modeli znalazł się aparat Casio Exilim EX-ZR100. Nowy model, poszerzający rodzinę high-speedowych kompaktów otrzymał tytuł: Europejskiego Aparatu Turystycznego 2011-2012.

16.08.2011 | przeczytano: 1310 razy
Agencja S4 dla Focus Parku w Zielonej Górze

Agencja Reklamowa S4 odpowiada za wszystkie działania związane z komunikacją otwarcia galerii rozrywkowo-handlowej Focus Park w Zielonej Górze oraz wydarzenia w dniu otwarcia. Jest to już trzeci z Focus Parków wybudowanych w Polsce przez firmę Parkridge Retail Poland. Otwarcie galerii zaplanowane jest na dzień 17 września.

11.09.2008 | przeczytano: 2130 razy

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla Goodyear Dunlop Tires Polska serwis internetowy www.bezpieczneprowadzenie.pl. Zadaniem powstałego poradnika internetowego jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach.

25.08.2008 | przeczytano: 1254 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764