logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

XBS Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce

Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok w wielu kategoriach poziom wydatków rośnie, a co za tym idzie, zwiększa się także wartość polskiego rynku e-commerce.

16.04.2024 | przeczytano: 209 razy
Hiperpersonalizacja i inne trendy w marketingu

Rok temu niewiele osób przewidywało, że znaczenie sztucznej inteligencji wzrośnie aż tak gwałtownie, a przecież znajdujemy się dopiero na początku tej drogi. W 2024 roku rola AI będzie się jeszcze umacniała, ale to niejedyny trend.

11.01.2024 | przeczytano: 1496 razy
Dlaczego klienci porzucają koszyki zakupowe?

Dla wielu sklepów internetowych zasadniczym problemem jest „wyciek” klientów na ostatnim etapie lejka zakupowego. Klienci wrzucają produkty do wirtualnego koszyka, ale wielu z nich nie finalizuje transakcji. Dlaczego tak się dzieje? Powody mogą być rozmaite, ale często mają związek z logistyką.

14.12.2023 | przeczytano: 1033 razy
Opakowanie alkoholu – zdobi i informuje

Nie oceniaj książki po okładce, a alkoholu po opakowaniu. Oczywista prawda, a jednak to właśnie opakowanie może nie tylko wskazywać na markę, ale też wywoływać w kliencie odpowiednie emocje. Opakowania są więc ważne, choć nie każdy wie, że producenci nie mają pełnej dowolności w ich stosowaniu. 

14.07.2023 | przeczytano: 874 razy
POS - czym kuszą sklepy?

Dlaczego w sklepach stacjonarnych tak wiele spotykamy rozmaitych reklam, wysepek z produktami lub innych ekspozytorów produktów? Ponieważ właśnie tam rozgrywa się ostateczna bitwa o portfele klientów. A do tej walki coraz częściej zaprzęgana jest nowoczesna technologia.

06.03.2023 | przeczytano: 946 razy
15 trendów w marketingu w 2022 roku

Jakie trendy są na fali wznoszącej w marketingu na początku 2022 roku? W jakim kierunku warto patrzeć, by znaleźć inspirujące możliwości? Oto 15 trendów, które mogą okazać się kluczowe w działaniach marketingowych wielu firm w najbliższych miesiącach.

15.02.2022 | przeczytano: 2373 razy (komentarzy: 51)
Jak showrooming i webrooming zmieniają handel?

Klienci są coraz bardziej świadomi, a sklepy powinny uwzględniać zmieniające się oczekiwania kupujących. Dla firm oznacza to wiele wyzwań, ale i dodatkowe szanse na sprzedaż. Konsumenci oczekują synergii pomiędzy wieloma kanałami sprzedaży, a przy tym coraz większą uwagę zwracają m.in. na ekologię.

12.11.2019 | przeczytano: 705 razy
Jak showrooming i webrooming zmieniają handel?

Klienci są coraz bardziej świadomi, a sklepy powinny uwzględniać zmieniające się oczekiwania kupujących. Dla firm oznacza to wiele wyzwań, ale i dodatkowe szanse na sprzedaż. Konsumenci oczekują synergii pomiędzy wieloma kanałami sprzedaży, a przy tym coraz większą uwagę zwracają m.in. na ekologię.

18.10.2019 | przeczytano: 789 razy
Jak oprogramowanie w logistyce usprawnia biznes?

Gdy mowa o tysiącach produktów, każde usprawnienie w zakresie ich magazynowania i przemieszczania ma ogromne znaczenie. Im mniej czasu poświęcamy na zarządzanie poszczególnymi procesami, tym mniejsze koszty ponosimy. Ta prosta zasada stoi u podstaw wykorzystywania narzędzi informatycznych w logistyce.

30.08.2019 | przeczytano: 533 razy
Czy ekologia obejmie także materiały reklamowe?

Współcześnie firmy starają się być coraz bardziej ekologiczne w wielu aspektach. Jednak materiały reklamowe i wspierające sprzedaż (POSM), które zalewają sklepy, wciąż wyłamują się z tego trendu. A przecież i tutaj istnieją duże możliwości eko-optymalizacji, a zarazem okazje do dokonania poważnych oszczędności.

25.02.2019 | przeczytano: 1089 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764