logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Yield Riser: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Czym jest programmatic direct?

W świecie reklamy cyfrowej niewątpliwie króluje programmatic. Badania i prognozy serwisu eMarketer sugerują, że w USA wydatki na tego typu reklamę wyniosły w 2018 roku 82,5% wszystkich budżetów. Z czego 58% z nich było przeznaczone na programmatic direct. Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem?

21.03.2019 | przeczytano: 411 razy
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018

Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych obszarów technologii, marketingu i mediów.

15.10.2018 | przeczytano: 258 razy
Co zrobić, aby błędy w plikach ads.txt nie wpływały szkodliwie na przychody wydawcy?

W zeszłym roku Związek Pracodawców Branży Internetowej (IAB) wprowadził reklamy typu ads.txt, które mają na celu zapobieganiu nieautoryzowanej sprzedaży zasobów reklamowych (arbitraż) oraz wyeliminowanie problemu jakim jest domain spoofing.  

01.10.2018 | przeczytano: 305 razy

Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.

20.09.2018 | przeczytano: 138 razy

Yield Riser zaprezentuje swoją ofertę na targach Internet of Things Expo w Dubaju – jednym z największych technologicznych wydarzeń na Bliskim Wschodzie.

20.03.2018 | przeczytano: 341 razy
Jak widoczność reklam wpływa na Twój biznes?

Widoczność reklam na stronie jest ważna zarówno dla reklamodawców, jak i dla wydawców. Efektywnie i dobrze ustawiona reklama dotrze do szerokiego grona odbiorców, zachęcając ich do podjęcia konkretnego działania: odwiedzenia internetowego sklepu, dokonania zakupu czy kontaktu z działem obsługi. Czym jest widoczność i jak wpływa na reklamę? Tłumaczy Yield Riser, firma zajmująca się optymalizacją przychodów z reklamy w Internecie.

25.01.2018 | przeczytano: 634 razy

OLX to największy portal z ogłoszeniami w Polsce oraz wiodąca platforma na świecie. OLX łączy ludzi, by mogli kupować, sprzedawać i wymieniać używane towary oraz korzystać z usług. Umowa pomiędzy YieldRiser a OLX.pl obejmuje wsparcie portalu w zakresie optymalizacji i monetyzacji powierzchni reklamowej, a konkretnie wideo.

17.10.2017 | przeczytano: 351 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764