logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

YouTube: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2670
Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB

XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.

29.09.2022 | przeczytano: 90 razy
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips

Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.

29.09.2022 | przeczytano: 82 razy
Tour po galeriach sztuki z Suzuki Motor Poland

Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Z okazji tego wydarzenia agencja Communication Unlimited opracowała dla Suzuki kampanię pod hasłem „Art of Experience”.

29.09.2022 | przeczytano: 94 razy
Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet

W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.

28.09.2022 | przeczytano: 109 razy
Aplikacja Żabka Jush partnerem programów Meczyki.pl

Aplikacja Żabka Jush, umożliwiająca ekspresowe zakupy online nawiązała współpracę z portalem Meczyki.pl. Wspólne działania zaczęły się przy okazji meczu Polska - Holandia w Lidze Narodów i potrwają do końca Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (20 listopada – 18 grudnia). Marka będzie obecna między innymi w programach na żywo, które będą nadawane prosto z Kataru.

27.09.2022 | przeczytano: 136 razy
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat

Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.

27.09.2022 | przeczytano: 153 razy (komentarzy: 2)
Žatecký rozśmiesza „Českimi Filmikami” - nowy program z popularnymi stand-up’erami

Marka Žatecký wystartowała z kolejnym, pełnym uśmiechu programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji. Nowe odcinki można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.

27.09.2022 | przeczytano: 150 razy
Wystartowała ogólnopolska kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społeczno-informacyjnej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0) na lata 2021 – 2025, która  ma na celu promocję czytelnictwa oraz bibliotek. Do 20 października w stacjach radiowych i telewizyjnych będą emitowane dwa 30-sekundowe spoty, adresowane do różnych grup odbiorców. Działania w Internecie potrwają do końca 2022 r.

27.09.2022 | przeczytano: 136 razy
Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS

Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich Klientów.

26.09.2022 | przeczytano: 163 razy

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media w I półroczu 2022 r. wyniosły ponad 21 mln zł i są o 68% wyższe od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Skonsolidowana EBITDA Grupy w I półroczu br. wyniosła 2,6 mln zł.

26.09.2022 | przeczytano: 100 razy
1 2 3
Strona 1/267 (artykułów: 2670)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764