logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ZFPR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 147
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.

30.09.2022 | przeczytano: 200 razy
Złote Spinacze 2022 z rekordową liczbą zgłoszeń

Do jubileuszowej, 20. edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 445 zgłoszeń w 35 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Do kategorii głównych nadesłano 290 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 114, a do kategorii specjalnych 41 zgłoszeń.

15.09.2022 | przeczytano: 226 razy
Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

The Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35 roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.

08.09.2022 | przeczytano: 385 razy
Wojna w Ukrainie wpłynęła na działalność agencji PR

Wybuch wojny w Ukrainie okazał się kolejnym, po pandemii, wyzwaniem dla branży PR-owej. Z jednej strony spotęgował niepewność polskich firm co do przyszłości. Z drugiej komunikację zdominowały przekazy związane z wojną i oczekiwania konsumentów, aby biznes wycofał się z działalności na rosyjskim rynku i zaangażował w pomoc humanitarną. – Społeczeństwo patrzyło nie tylko na naszych gości z Ukrainy, ale kierowało też oczy w stronę biznesu, oczekując zrewidowania polityki – mówi Przemysław Mitraszewski, prezes Związku Firm Public Relations.

05.09.2022 | przeczytano: 330 razy
Spowolnienie gospodarcze dotknęło rynek reklamy, ale nie wpłynęło na branżę PR

– Widzimy już pierwsze schłodzenie, spowolnienie w świecie reklamy, ale w branży PR jeszcze nie i głęboko wierzę w to, że tak zostanie – mówi Grzegorz Szczepański, prezes Hill + Knowlton Strategies Polska, przewodniczący jury 20. edycji konkursu Złote Spinacze. Jak ocenia ekspert, w czasie pandemii firmy doceniły rolę profesjonalnej komunikacji, dzięki czemu przez obecny kryzys gospodarczy branża może przejść suchą stopą. Na przestrzeni dwóch ostatnich lat zmieniły się jednak trendy w branży PR. O ile w trakcie pandemii wzrosła rola digitalu, o tyle teraz – w związku z wojną w Ukrainie – rośnie rola i znaczenie wartości etycznych w komunikacji.

05.09.2022 | przeczytano: 240 razy
Jury Złotych Spinaczy 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

22.08.2022 | przeczytano: 763 razy
Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations

8 sierpnia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Związku Firm PR, na którym wybrano nowego członka zarządu ZFPR. Funkcję Skarbnika i Wiceprezesa objęła Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.

09.08.2022 | przeczytano: 258 razy
20 lat konkursu Złote Spinacze

Już po raz dwudziesty najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 12 lipca i potrwają do 9 września 2022.

12.07.2022 | przeczytano: 324 razy
Wzrost wynagrodzeń i stawek w branży public relations

Związek Firm Public Relations opublikował wyniki badania wynagrodzeń i stawek godzinowych za usługi firm sektora public relations. Osoby pracujące na stanowiskach specjalistów zarabiają do 15% więcej w porównaniu z danymi z roku 2021, a stawki cennikowe agencji PR wzrosły przeciętnie o 9%.

21.06.2022 | przeczytano: 382 razy

Związek Firm Public Relations wspólnie z Instytutem Monitorowania Mediów oraz firmą analityczno-badawczą Zymetria opublikował w listopadzie 2021 roku raport „PR to nie propaganda”. Powstał on w odpowiedzi na nadużycia w stosunku do terminu public relations, które od dłuższego czasu można zaobserwować w przestrzeni publicznej. Teraz, ZFPR zachęca wszystkich przedstawicieli branży PR do aktywnego wyrażenia sprzeciwu wobec nadużyć poprzez wirtualne podpisanie apelu.

24.05.2022 | przeczytano: 157 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 147)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764