logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ambient marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu

Wszechobecność reklam w mediach uodporniła potencjalnych klientów na działanie klasycznego marketingu. Chcąc zaskoczyć klientów i przyciągnąć ich uwagę, wiele firm decyduje się na niestandardowe formy promocji. W większości przypadków cel jest jeden - zainteresować i zdobyć klienta, ale drogi do niego są zawsze różnorodne i niewyczerpane. Sposobów promocji firmy jest mnóstwo, dlatego też każdy, kto zarządza firmą, powinien pamiętać o kreatywnym ich wykorzystaniu. Z jakich form nietypowego marketingu, warto korzystać i kiedy je stosować?

14.05.2018 | przeczytano: 7563 razy

Już w czwartek 12 marca br. odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „PRywatki”. Tym razem wydarzenie dotyczyć będzie realizacji eventów i ambientowych działań promocyjnych. Spotkanie „Jak rodzą się eventy?” poprowadzi Justyna Kołakowska, Event Manager z agencji El Padre. Wspomniany cykl tworzony jest z inicjatywy Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Ekonomicznej MODERATOR na Uniwersytecie Warszawskim. 

02.03.2015 | przeczytano: 883 razy
Biuro Podróży Reklamy obsłuży Dekoral Fashion

PPG Deco Sp.z.o.o właściciel m.in. marek Dekoral i Dekoral Fashion, producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów do ścian przedłużył współpracę na rok 2015 z agencją Biuro Podróży Reklamy.

28.02.2015 | przeczytano: 2259 razy
Biuro Podróży Reklamy dla Dekoral Fashion w 2015

PPG Deco Sp.z.o.o właściciel m.in. marek Dekoral i Dekoral Fashion, producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów do ścian przedłużył współpracę na rok 2015 z agencją Biuro Podróży Reklamy.

16.02.2015 | przeczytano: 1040 razy
Ścieżką przez zaskoczenie czyli ambient marketing

Nuda to słowo, które w języku marketingowca nie ma racji bytu. Liczy się bowiem to co oryginalne i niestandardowe. Właśnie na tym gruncie wyrósł ambient marketing - pojęcie obecne w branży już od kilkunastu lat, a wciąż nie do końca zdefiniowane.

19.02.2014 | przeczytano: 3278 razy

Działania z zakresu public relations to obecnie niemal standardowe narzędzia w budowaniu wizerunku przedsiębiorstw i polityków. Organizacje oraz postaci z pierwszych stron gazet i portali już dawno poznały siłę PR. Często jednak zapomina się, że również organizacje pożytku publicznego powinny świadomie i profesjonalnie dbać o opinię, jaką mają wśród szeroko pojętych interesariuszy.

11.02.2014 | przeczytano: 977 razy
IdPR proekologicznie dla Fundacji Allegro

Wystartowała ogólnopolska proekokologiczna kampania Fundacji Allegro All For Planet Nie bądź burak, jedz warzywa!”. Autorem pomysłu akcji i strategii działań jest agencja IdPR (Grupa AFEKT).

21.06.2013 | przeczytano: 943 razy

Agencja Click5 zmienia nazwę na Gong Agencja Kreatywna.

21.09.2010 | przeczytano: 973 razy
Udana kampania Velvetu dla Kimberly-Clark

Kimberly-Clark, producent artykułów higienicznych Velvet, odnotował w pierwszym półroczu tego roku 26,2% wartościowy udział w rynku papieru toaletowego. To najlepsze osiągnięcie firmy od momentu wejścia na polski rynek i poprawa o 2,4% w porównaniu do statystyk z roku 2006.

20.08.2007 | przeczytano: 4871 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764