logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

ambient: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 325

„Siła rozumu” to bajka edukacyjna, która zachęca najmłodszych do poznawania praw rządzących światem i eksperymentowania. Jest efektem współpracy firmy Henkel Polska i Fundacji Zaczytani.org. Powstała w nurcie bajkoterapii i może być wykorzystywana przez nauczycieli i rodziców do pracy z dziećmi w wieku 7-9 lat. Dla wszystkich zainteresowanych jest dostępna bezpłatnie w formie e-booka i audiobooka. Każde pobranie bajki to 1 zł na otwarcie nowej Zaczytanej biblioteki.

23.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 234 razy
Rockowa Wyspa Lidla na Pol’and’Rock Festival

Wystartowało długo wyczekiwane święto muzyki, wolności i nieskrępowanej zabawy, czyli Pol’and’Rock Festival! To tutaj rockowe riffy rozbrzmiewają na najwyższych obrotach, a tłumy fanów bawią się do największych hitów, tworząc niezapomniane wspomnienia pod gołym niebem. Lidl Polska wkroczył na festiwalową scenę już we wtorek, 30 lipca, kiedy na terenie wydarzenia został otwarty jedyny w swoim rodzaju, całodobowy sklep sieci! Nie musisz się martwić, że o czymś zapomniałeś – w rockowym sklepie Lidla znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby beztrosko oddać się zabawie!

02.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 268 razy
Letnia kampania kinowa Pepsi z Filmwebem

W ramach trwającej letniej kampanii Pepsi, we współpracy z Filmwebem – najpopularniejszym serwisem filmowym w Polsce, powstała pierwsza lista kin plenerowych, których partnerem jest marka Pepsi. Inicjatorem pomysłu jest agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, która odpowiada za strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja Feeders.

01.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 398 razy
Lech stawia Osiedle im. Luzu

Na najważniejszych polskich festiwalach muzycznych z pogranicza muzyki electro i alternative powstało OsiedLe Lecha. Blokowy klimat lat 90. przywołują tam osiedlowe atrakcje, jak ławeczki i stoły do ping ponga, nie brakuje też specjalnych atrakcji. 

01.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 299 razy
Blik wspiera inkluzywność na OFF Festival w Katowicach

BLIK został tegorocznym partnerem OFF Festival Katowice. Między 2 a 4 sierpnia w trakcie festiwalu powstanie specjalna scena Open Stage BLIK, na której młodzi artyści będą prezentować swoją twórczość. Specjalny line up tej sceny przygotował Dyrektor Artystyczny festiwalu Artur Rojek. Specjalna scena to nie tylko muzyka, ale również inkluzywne działania skierowano do osób Głuchych. Koncerty na tej scenie będą tłumaczone na polski język migowy, a strefa zapewni ciekawe działania edukacyjne. Jest to kolejna inicjatywa marki, która ma na celu zwiększanie inkluzywności.

29.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 288 razy
Energa współpracuje z MTG w ramach Jarmarku św. Dominika

W sobotę, 27 lipca w Gdańsku rusza największa letnia handlowa impreza na Pomorzu. Mowa o znanym na całym świecie Jarmarku św. Dominika. Tegoroczną ceremonię otwarcia będzie wspierać Energa, która została partnerem tego wydarzenia. Organizatorem Jarmarku są Międzynarodowe Targi Gdańskie. 

26.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 230 razy
Hochland: koncert Black Sapal na Święcie Chleba i Sera

Zespół Black Sapal powstał w 2019 roku i z założenia miał być jednorazowym projektem związanym z jubileuszem 25-lecia Hochland w Polsce. Okazało się jednak, że na stałe wpisał się w „SERowy krajobraz” i regularnie występuje na różnych wydarzeniach własnych lub współorganizowanych przez firmę, takich jak Bieg Lwa, Hochland Półmaraton czy Święto Chleba i Sera, które w tym roku odbędzie się w podpoznańskim Kaźmierzu już 31 sierpnia.

26.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 272 razy
Żywiec Zdrój z letnią komunikacją

Podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu – przypomina o tym Żywiec Zdrój, który na początku lipca wystartował z szeregiem letnich aktywności. Podróżujących marka zachęca do picia odpowiedniej ilości wody, a urlopowiczom - poprzez współpracę ze stacją TVN w ,,Projekcie Plaża” - proponuje liczne atrakcje i letnie orzeźwienie. Komunikacja jest prowadzona, m.in. w telewizji, aplikacji Yanosik, a także w autobusach dalekobieżnych czy na dworcach kolejowych.

23.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 379 razy
Jak marki kuszą festiwalowiczów

Festiwale muzyczne przeżywają w Polsce prawdziwy rozkwit. Organizatorzy zaskakują nowatorskimi rozwiązaniami i konkurują w ściąganiu największych gwiazd. Na największych polskich festiwalach jak Pol’and’Rock, Open’er Festival czy Orange Warsaw Festival poziom organizacji jest na światowym poziomie. Ale zaplecze to nie wszystko.

11.07.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1301 razy
Łap chwile. Spoty Lecha w blokach reklamowych

W blokach reklamowych pojawiły się spoty Lecha w spokojnym klimacie, wyróżniającym je spośród innych reklam. 

10.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 312 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 325)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764