logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

antropologia w reklamie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Kolory Walentynek na świecie: Nie tylko czerwień

W Polsce Walentynki, nazywane także dniem zakochanych, kojarzą się przede wszystkim z kolorami czerwonym oraz różowym. Moda, która przybyła do Polski z Zachodu i rozpowszechniła się w latach 90 XX w. sprawiła, że witryny sklepowe przepełniły się pluszowymi serduszkami, misiami oraz innymi gadżetami i podarkami w kolorach czerwonym i różowym. Jednak w Korei Południowej to święto potrafi mieć czarny odcień, a w Japonii brązowy. Poznajcie wszystkie kolory Walentynek.

12.02.2018 | przeczytano: 6218 razy (komentarzy: 2)
Historia św. Walentego a walentynki? Mit czy kit?

Wielu z nas, w natłoku codziennych obowiązków zapomina o okazywaniu uczuć swojej drugiej połowie. Walentynkowy wieczór stał się niejako momentem przypominającym o powinnościach wobec ukochanej osoby. To także czas, w którym celebrujemy naszą miłość. Kupujemy prezenty, przytulamy się, chodzimy za rękę, ale przede wszystkim powtarzamy magiczne: kocham cię. Czy faktycznie walentynki są wytworem współczesnej kultury? Czy może jednak posiadają długą i wartościową historię? Jakie jest w takim razie pochodzenie i przesłanie walentynkowych symboli?

12.02.2018 | przeczytano: 1773 razy (komentarzy: 1)
Tradycja czy współczesny konsumpcjonizm? Kilka słów o symbolice świątecznej

W przedświątecznym przygotowaniach coraz częściej zapominamy o wyjątkowym czasie i przesłaniu bożonarodzeniowego święta. A przecież ostatnie dni grudnia to czas wyjątkowy i magiczny dla każdego z nas. Rok w rok, już od połowy listopada bombardowani jesteśmy „konsumpcyjną magią świąt”.

19.12.2017 | przeczytano: 2350 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764