logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

audiomarketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24

Muzyka klasyczna kojarzy się z luksusowymi dobrami, z kolei dzięki muzyce w żwawym tempie konsumenci robią zakupy szybciej i bardziej impulsywnie. Temat muzyki tła i opartego na niej audiomarketingu bada i popularyzuje dr hab. Sylwia Makomaska z Instytutu Muzykologii UW.

14.08.2023 | przeczytano: 502 razy
Sonia Bohosiewicz w nowej odsłonie kampanii Aldi

10 kwietnia, w Wielkanocny Poniedziałek ruszyła nowa kampania ALDI, której główną bohaterką jest Sonia Bohosiewicz. Kampania, będąca kontynuacją strategii  zawartej w haśle “Raz ALDI zawsze COŚ z ALDI” podkreśla prostotę zakupów, jedną ze strategicznych cech aktualnie rozwijanych przez sieć.

11.04.2023 | przeczytano: 928 razy

IMS S.A. od 2000r. działa w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystując techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i budowanie pozytywnej atmosfery w miejscu sprzedaży. IMS S.A to, notowanym na GPW, Polska firma działająca w segmencie mediów i nowoczesnych technologii. Specjalizują się w segmencie usług z zakresu marketingu sensorycznego i są liderem w tym obszarze. Przewagę i bezpieczeństwo swoich klientów, w segmencie audiomarketingu, budują na jedynej w kraju, własnej bazie muzycznej DML i rzetelnej prawnej wiedzy na temat legalności muzyki.

15.07.2022 | przeczytano: 334 razy
Kolejna odsłona kampanii „Aldi ma to coś”

Wystartowała kolejna odsłona kampanii sieci sklepów ALDI przygotowana przez Opus B.

07.01.2022 | przeczytano: 3505 razy
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi

W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w największych stacjach telewizyjnych), digital, komunikację w social mediach, POS, OOH, działania online video, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży.

30.11.2021 | przeczytano: 1059 razy
Emocje na zakupach

Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich wszystkie pięć. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę, planując i realizując akcje promocyjno-sprzedażowe?

24.11.2021 | przeczytano: 1002 razy
Opus B dla Aldi

Portfolio: Opus B dla Aldi

Wystartowała najnowsza kampania sklepów sieci ALDI. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B.

08.11.2021 | przeczytano: 1199 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu

W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak i reklama audio zyskują na znaczeniu jako nowy sposób przyciągania uwagi odbiorców i dostarczania angażujących treści. – W nadchodzącym roku reklama audio ma być jednym z najgorętszych trendów na rynku reklamowym – prognozują eksperci. Tym bardziej że testowane są już także technologie umożliwiające odbiorcom interakcję z reklamą.

13.04.2021 | przeczytano: 362 razy
Targetowanie reklam radiowych online

Osobista forma kontaktu z użytkownikiem i reklamy odporne na Adblocka. To największe atuty przekazów marketingowych emitowanych w stacjach radiowych online, podcastach i innych treściach opartych na audio w Internecie. Firma AdTonos, wyspecjalizowana w obsłudze kampanii programatycznych, przez ostatnich dziesięć miesięcy wyemitowała aż 63 159 425 playoutów.

24.11.2020 | przeczytano: 1338 razy
Czy audiomarketing jest skuteczny?

Coraz większe zainteresowanie audycjami radiowymi streamowanymi w Internecie sprawia, że rośnie popularność kampanii programatycznych w sektorze reklam audio. Czy są one faktycznie skuteczne?

22.10.2020 | przeczytano: 923 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764