logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

biometria: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Problemy z AI. Czy prawo powstrzyma „bunt maszyn”?

Prawne problemy ze sztuczną inteligencją narastają wraz z dynamicznym rozwojem technologii AI. System regulacyjny nie nadąża nie tylko za tworzeniem prawa wyznaczającego granice dla nowej technologii, ale też złożonością procesu tworzenia algorytmów, które często są utajnione. Obecne regulacje nie są adekwatne, co prowadzi do skrajnie różnych rozstrzygnięć kwestii odpowiedzialności, praw autorskich i kwestii etycznych w różnych zakątkach świata. Naszą odpowiedzialnością jest zrozumieć, przewidywać, projektować i regulować, w tym prawnie, nową rzeczywistość.

04.03.2024 | przeczytano: 724 razy
Sztuczna inteligencja wkracza do sklepów

Internetowe witryny, które pozwalają „przymierzyć” akcesoria online, reklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki przez konsumentów to tylko niektóre dowody na to, że świat wirtualny wrósł już w naszą rzeczywistość. Znaczenie online’u rośnie, a rozwiązania w nim stosowane zaczynają wkraczać także do offline, coraz bardziej zmieniając oblicze tradycyjnego handlu. Co to oznacza zarówno dla sklepów, jak i producentów?

13.08.2019 | przeczytano: 678 razy

Dziś już coraz rzadziej się mówi, że sklepy tradycyjne są zagrożone przez e-commerce. Coraz popularniejsza jest za to idea, tzw. connected stores, łączących zalety sklepu tradycyjnego z możliwościami jakie daje handel w kanałach cyfrowych. Raport „Retail 360 / Connected Stores. Transforming store fleet through technology”, przygotowany przez Deloitte Digital przekonuje, że detaliści muszą odpowiednio planować oraz funkcjonować we wszystkich kanałach, niezależnie od tego, czy ostateczna sprzedaż odbywa się w sklepie czy w Internecie. Aż 56 centów z jednego dolara wydanego w sklepie stacjonarnym to efekt kontaktu klienta z kanałami cyfrowymi, a kilka lat temu było to 36 centów. O przyszłości handlu będzie mowa podczas przyszłotygodniowego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

10.05.2018 | przeczytano: 589 razy
Klient kontra reklama: kto na kogo patrzy?

W filmie "Raport mniejszości" klientom przy wejściu do centrum handlowego skanuje się tęczówki. Dzięki takiej identyfikacji, komputery mogą ich witać po imieniu, a na ścianach sklepów wyświetlać spersonalizowane reklamy. Tak 10 lat temu Steven Spielberg przedstawiał realia roku 2054. Rzeczywistość pokazała, że na takie wynalazki wcale nie trzeba będzie tak długo czekać – już teraz w marketingu zaczynają być wykorzystywane podobne narzędzia.

22.12.2012 | przeczytano: 2099 razy (komentarzy: 1)
FieldAnalyst: oprogramowanie biometryczne od NEC Display Solutions

NEC Display Solutions oficjalnie wprowadza na rynek FieldAnalyst, oprogramowanie biometryczne dla Digital Signage, automatycznie rozpoznające za pomocą kamer wiek, płeć, czas spojrzenia oraz dystans obserwatora od nośnika Digital Signage.

23.11.2012 | przeczytano: 1813 razy

Po trzech latach organizowana przez firmę Pyrabelisk międzynarodowa konferencja Security Printing & Alternative Solutions in Central/Eastern Europe and Russia/CIS (Produkcja druków zabezpieczonych i alternatywne rozwiązania w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Rosji i krajach WNP) ponownie zawita do Polski. Jej siódma edycja odbędzie się w dniach 31 stycznia – 1 lutego 2007 roku w warszawskim hotelu Intercontinental.

18.12.2006 | przeczytano: 1291 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764