logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

branded content: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 175
Dawtona z działaniami branded content w MasterChef Nastolatki

Marka Dawtona, polski lider wśród producentów warzyw rozpoczął współpracę z “MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show, którego emisja rozpoczęła się 3 marca br. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One).

15.03.2024 | przeczytano: 241 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Historyczna podróż w kampanii Betclic

Betclic rozpoczął 11 marca nową kampanię wizerunkowo-produktową. Marka promuje przełomową zmianę w ofercie – Grę bez podatku, dzięki której każdy Gracz operatora może wygrać więcej. Bukmacher pokrywa bowiem podatek od stawki za zakłady. Produkcja kampanii ma międzynarodowy charakter, a całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek.

14.03.2024 | przeczytano: 374 razy
Onesano w RMF: cykl podcastów o suplementach diety

„Po co te suple?” to nowy cykl podcastów uruchomiony przez onesano – producenta naturalnych suplementów diety – przy współpracy z radiem RMF FM. Podczas czterech antenowych spotkań prowadzonych przez dziennikarkę, Jadwigę Polus, pracujący dla marki eksperci odpowiadają na wiele pytań związanych ze skuteczną suplementacją.

07.03.2024 | przeczytano: 426 razy
Kosmetyki NYX Professional Makeup w “Czas na Show. Drag Me Out”

Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”. Marka wesprze metamorfozy polskich Drag Queens, prezentując szeroka gamę i walory kosmetyków widzom nowego show TVN. Wavemaker odpowiada za strategię działań marketingowych i realizację pierwszego tak szeroko zakrojonego projektu branded content marki. Będzie on punktem wyjścia do dalszych działań wokół wspierania różnorodności.

07.03.2024 | przeczytano: 423 razy
Gin Bombay Sapphire z kampanią „Zanurz się w kreatywności”

Bombay Sapphire po raz kolejny inspiruje, zachęca do kreatywności i wychodzenia poza schematy. Tym razem, w ramach kampanii „Zanurz się w kreatywności”, marka nawiązała współprace z 6 artystami – Filipem „Rybskie” Popikiem, Anną Augustynowicz, Maciejem Polakiem, Zulu Kukim, Anną Rudak i Basią Flores. Kampania obejmuje również współpracę z wyjątkową, immersyjną przestrzenią w Warszawie Melt Museum, a także szereg działań w digitalu. Projekt „Zanurz się w kreatywności” trwa od 26.02 do 25.03.2024 r.

26.02.2024 | przeczytano: 532 razy
Bestsellery Empiku 2023: Dentsu producentem wykonawczym gali

Gala Bestsellerów Empiku zbliża się wielkimi krokami – już tylko jeden dzień pozostał do ogłoszenia laureatów 25. edycji największego plebiscytu kulturalnego w Polsce. Wydarzenie będzie transmitowane na antenie TVN oraz na YouTube i Facebooku Empiku wraz z relacją zza kulis. Producentem wykonawczym gali po raz drugi jest Agencja Marketingowa Dentsu Polska. 

14.02.2024 | przeczytano: 421 razy
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | przeczytano: 2186 razy
Domowe historie w kampanii Electrolux

Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać nie tylko zasoby planety - energię i wodę, ale też czas i pieniądze. Premierowe odcinki zobaczymy na kanale YouTube oraz na stronie internetowej projektu. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach.

08.12.2023 | przeczytano: 536 razy
Liquidthread i Publicis Leon z działaniami branded content dla Corega

Agencja LiquidThread i zespół Publicis Leon (Publicis Groupe) przygotowały kampanię dla marki Corega, należącej do Haleon. Główną rolę w serii odcinków „Czas na lepsze” odgrywają wybrani w drodze castingu konsumenci, którzy spełniają swoje marzenia, zachęcając tym innych do zmian.

25.11.2023 | przeczytano: 666 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Reckitt, producent marki Strepsils, startuje z kampanią społeczno-edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości w zakresie skutecznego oraz bezpiecznego leczenia infekcji górnych dróg oddechowych. Bieżąca kampania jest elementem uruchomionej w ubiegłym roku platformy edukacyjno-komunikacyjnej „Lecz się odpowiedzialnie” i będzie realizowana w telewizji, digitalu, a także promowana poprzez działania z zakresu media relations oraz współprace z influencerami.

20.10.2023 | przeczytano: 356 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 175)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764