logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

branded content: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 91
Aplikacja Airly promuje się animacją od Timecode Film Production

Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów.

26.05.2020 | przeczytano: 304 razy
Drukarka HP Never Stop Laser z kampanią od OMD i Timecode Film Production

HP promuje pierwszą na świecie drukarkę laserową bez kartridży - Never Stop Laser, która pomaga zmniejszyć koszt eksploatacji nawet do 80%. Innowacyjne rozwiązanie, zastosowane w tej linii drukarek to Toner Tank. Dzięki niemu, użytkownik nie musi kupować nowego tonera, tylko samodzielnie doładuje zasobnik drukarki za pomocą urządzenia, przypominającego dużą strzykawkę. Żeby uzupełnić toner wystarczy włożyć Reload Kit do odpowiedniego otworu drukarki i nacisnąć tłok. Proces napełnienia zajmuje około 15 sekund.

18.05.2020 | przeczytano: 342 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nexera z animowaną czołówką od Timecode Film Production

Infrastrukturalna grupa telekomunikacyjna NEXERA włącza do elementów swojej identyfikacji wizualnej wideo jingiel, oparty na animacji logotypu. Za realizację projektu odpowiada Timecode Film Production.

13.05.2020 | przeczytano: 327 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
MK Cafe z kampanią od OMD i Timecode Film Production

Od 1 do 30 kwietnia, trwa w telewizji kampania marki MK Cafe pod hasłem „Kawowe Vademecum MK Cafe”. Działania reklamowe oparte są na 3 spotach, przekazujących ciekawostki na temat różnych odmian kawy. Animacje podkreślają zalety kawy MK Cafe Premium oraz MK Cafe Fresh. W przypadku tej ostatniej kierują na dedykowaną stronę mkfresh.pl, gdzie można kupić min. świeżo palone, autorskie mieszanki kaw lub kawy jednorodne z najsłynniejszych kawowych regionów świata, a także akcesoria i ekspres ciśnieniowy.

23.04.2020 | przeczytano: 320 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik

Wystartowała kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik, która w spocie na kanałach VOD, YouTube na i Facebooku odsłania kulisy tradycyjnej produkcji kraftowych Listków Waflowych. Za kampanię odpowiadają agencja branded contentowa Labcon oraz Value Media,  należące do grupy komunikacyjnej Group One.

02.04.2020 | przeczytano: 181 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Simone Reitbauer z Warnermedia keynote speakerem na Multiscreen Day 2020

Głównym tematem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów, zwłaszcza przy użyciu urządzeń mobilnych oraz za pomocą streamingu. Konferencja już 19 marca.

05.03.2020 | przeczytano: 431 razy
Jak skutecznie przykuć uwagę konsumentów?

Branded content ma potencjał wpływania nie tylko na świadomość konsumentów, ale też na ich decyzje zakupowe. Przy tym niekoniecznie trzeba być obecnym w telewizji i kanałach digitalowych. W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej prestiżowe działania mogą okazać się skuteczniejsze – wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare.

10.02.2020 | przeczytano: 579 razy

Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING Bank Śląski oraz Toyota otrzymała aż 3 Spinacze w 3 różnych kategoriach.

10.12.2019 | przeczytano: 202 razy
Złote Spinacze 2019 rozdane

Znamy zwycięzców XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.

09.12.2019 | przeczytano: 729 razy
Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.

06.12.2019 | przeczytano: 254 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 91)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764